To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Spadek mocy na autostradzie

jaro5090 - 11-03-2015, 21:25
Temat postu: [II 2.0 DID] Spadek mocy na autostradzie
Witam

Do dziś nie miałem nigdy problemu z moim autem, ale kiedyś to musiało nastąpić :(
Wyjechałem do niemiec. Trasa 800km. Gdzieś po przejechaniu 600km ze średnią prędkością 130-140km/h samochó zaczał mulić.
Maksymalna prędkośc to max. 120km, a pod górę 80km/h.

Komputer nie wskazał żadnych błędów. Paliwo ze stacji BP. Żadnych innych zmian.

Po dojechaniu do celu podróży, zostawiłem auto na parkingu. Następnego dnia silnik zaskoczył bez uwag. Wszystko działa jak należy, ale jeżdżę tylko 20km do pracy.
Zastanawiam się czy dojadę, bezpiecznie do domu.

Może znajdzie się tu ktoś z wiedzą i doświadczeniem ?

Auto z silnikiem 2.0 DiD. Rocznik 2008.

rezon - 12-03-2015, 10:37

Dojedziesz bez problemów. W ciągu 155kkm miałem trzy take sytuacje z czego dwie po zatankowaniu BP Ultimate. Następnym razem zmieniaj prędkość, od czasu do czasu wdepnij gaz do podłogi i odpuść pedał. A gdyby ponownie stracił moc, na najbliższym parkingu chwilę go ostudź, wyłącz, odpal i wszystko będzie ok
jaro5090 - 12-03-2015, 21:26

Dziękuję Ci za odpowiedź ! Będę omijał teraz te stacje z daleka.. Faktem jest, że większość trasy jechałem na tempomacie ze stałą prędkością. Teraz troszkę go będę przeganiał na krótkich odcinkach.
emil_d - 12-03-2015, 21:49

jaro5090 napisał/a:
Dziękuję Ci za odpowiedź ! Będę omijał teraz te stacje z daleka.. Faktem jest, że większość trasy jechałem na tempomacie ze stałą prędkością. Teraz troszkę go będę przeganiał na krótkich odcinkach.


Ja swój tankuję na bp, ale biorę zwykły ON. Może przygrzałeś turybinę.
Ps. Na 90k km ten efekt spotkał mnie tylko raz. Zrobiłem tak jak napisał Rezon.

and - 12-03-2015, 22:10

Miałem identycznie od. ok 130 kkm kilka razy.Nie miało to żadnego związku z miejscem tankowania.Skończyło się na czyszczeniu geometrii turbiny.A doraźnie rób jak radził rezon tj.krótki postój ograniczony do wyłączenia i ponownego włączenia silnika.Gdy problem powtórzył się 2x po około 200 km. przeserwisowano mi turbinę (ok.147 kkm).Od tego czasu zrobiłem około 6 kkm,w tym urlopowe jazdy po autostradach,nic się nie działo a turbina też przestała cicho pogwizdywać przy schodzeniu z obrotów.
lexus - 12-03-2015, 22:35

mnie pomógł nowy soft compa za 150 w aso
Maddox - 16-03-2015, 15:40

lexus napisał/a:
mnie pomógł nowy soft compa za 150 w aso


a ile już czasu jeździsz bez tego notlaufa?

lexus - 16-03-2015, 18:11

około 4 lat
Maddox - 17-03-2015, 12:40

a w którym serwisie wgrali Ci nowy soft?
czy przed wgraniem mówiłeś im jakie masz objawy?

lexus - 17-03-2015, 13:52

Miałem kilka razy notllaufa zawsze na autostradzie w końcu kolejny spadek mocy nie znikł po wyłączeniu silnika i pojawił się check engine ponieważ byłem pod łodzią to tam mi wgrali nowy soft i poleciałem do Brukseli i z powrotem i od czterech lat nic sie nie dzieje a co roku robię trase do belgi to około 3500km;


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group