[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Nie odpala po rozgrzaniu
janprint - 12-03-2015, 10:18 Temat postu: [EA3A/W 2.4] Nie odpala po rozgrzaniu witam na forum mitsumaniakow
mam nastepujacy problem,galant 2.4 gdi jak jest zimny odpala bez problemu za pierwszym razem. Po przejechaniu pewnego odcinka drogi i samochód postoi pół godziny nie chce odpalić po ostygnięciu lub na następny dzeiń odpala za pierwszym razem, co moze byc tego przyczyną.
Hugo - 12-03-2015, 10:54
Bardzo mozliwe są tzw. "zimne luty" w czujniku położenia wałka rozrządu. Można go przelutować. Poszukaj na forum.
radek79 - 12-03-2015, 11:06
Hugo napisał/a: | Bardzo mozliwe są tzw. "zimne luty" w czujniku położenia wałka rozrządu. Można go przelutować. Poszukaj na forum. |
w v6 da się a w gdi nie da się go rozebrać
Hugo - 12-03-2015, 11:09
radek79 napisał/a: | w v6 da się a w gdi nie da się go rozebrać | Odwrotnie, w V6 jest w aparacie zapłonowym, w GDI jest taki sam jak w 2,0 16V wkręcony w głowicę.
robertdg - 12-03-2015, 19:54
A co ma czujnik położenia wałka do odpalania na rozgrzanym silniku, jakby był padnięty albo był w fazie padania to albo by nie odpalał wogóle albo by gasł w trakcie jazdy, proponuje diagnistyke komputerowa, kwestia który to rocznik
janprint - 12-03-2015, 20:56
rocznik 1999, 22000przebiegu
robertdg - 12-03-2015, 21:03
Można próbowac wymigać błedy jezeli ECU cos rejestruje na bieżaco albo zrobić diagnostyke evoscanem
KsiadzRobak - 13-03-2015, 08:05
robertdg napisał/a: | A co ma czujnik położenia wałka do odpalania na rozgrzanym silniku, jakby był padnięty albo był w fazie padania to albo by nie odpalał wogóle albo by gasł | właściwie to to drugie, bo w pierwszym przypadku jest algorytmicznie zastępowany przez czujnik wału i pracę "2 cylindry naraz"
|
|
|