To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [O1T] Niskie obroty i spadek napięcia

Sxizo - 12-03-2015, 11:32
Temat postu: [O1T] Niskie obroty i spadek napięcia
Coś trapi mojego Outka. Zauważyłem, że podczas hamowania, dojazdu do skrzyżowań, świateł silnik prawie gaśnie, a napięcie (mam dodatkowy wskaźnik ) spada z ~14V do ~12V, światła mijania i wewnątrz kokpitu przygasają na ten moment.
Akumulator świeżutki, klemy mocno dociśnięte i czyste. Na benzynie i gazie tak samo.
Czyżby to wina krokowca i przepustnicy? Tylko, czy napięcie też by wtedy spadało?
Ostatecznie alternator, ale troche zbyt wcześnie chyba na niego..

killKeny - 12-03-2015, 15:27

Może nie tyle alternator, co regulator napięcia - od tego bym zaczął.
staszq2 - 12-03-2015, 20:35

Sxizo tak dla pokoleń :wink:
Identyko sprawa jak u mnie. Czyszczenie przepustnicy benzyną ekstrakcyjną, 4 śrubki na klucz 10, odpięcie 2 przewodów i przewodu od elektryki uwalnia przepustnicę od Miśka, następnie odłączenie aku na 5-10 minut i programowanie obrotów: na biegu jałowym do pierwszego załączenia wentylatora bądź podczas jazdy. Przygasanie świateł spowodowane jest tym, że obroty silnika spadają a co za tym idzie alternatora też i nie podaje przez to normalnego ładowania.

olgierto - 13-03-2015, 09:32

też tak może być ale miałem tak podobnie w civicu i jak wymieniłem alternator wszystko wróciło do normy. Szczotki mogą się kończyć lub regulator napięcia. Stawiałbym na szczotki alternatora. W hondzie miałem to samo na wolnych obrotach V spadało a przy wyższych było wporzo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group