To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Gdzie macie w swoich 1g złącze zapłonu?

Anonymous - 16-02-2007, 12:15
Temat postu: Gdzie macie w swoich 1g złącze zapłonu?
No cześć, prośbe mam, powiedzcie mi lub najlepiej pokażcie na jakiejś fotce gdzie macie w swoich maszynach złącze zapłonu,to które trzeba zmasować przy regulacji obrotów. /Dzieki i pozdrawiam!!
Anonymous - 16-02-2007, 13:05

zgodnie z instrukcja musisz zmasowac 2 zlacza - jedno na scianie grodziowej obok akumulatora, taka plastikowa koncowka z zatyczka a drugie, ktore tez trzeba zmasowac to pin nr 10 zlacza diagnostycznego, znajdujacego sie obok bezpiecznikow - to samo zlacze, z ktorego odzytuje sie kody migowe

najlepiej sciagnij sobie manuala tam jest rozrysowane aczkolwiek musialem troche pokombinowac zeby znalezc ;) niestety nie mam akurat auta to nie moge zrobic fotki ale jakby co to dzwon 0601788348

Anonymous - 16-02-2007, 13:30

Pin 10-ty wiem gdzie jest. Natomiast to złącze wyglada jak przekaźnik w gumowej osłonce,zawieszony na ściance? Albo ja cykne fotke i zaznacze coś o czym myśle ze to moze być to złącze.


Krzyzak - 16-02-2007, 13:57

nie
Anonymous - 16-02-2007, 14:14

bardziej w prawo i w dol, u mnie jest za tym czyms mosieznym z niebieskim - czego zreszta nie posiadam ;)
Anonymous - 16-02-2007, 15:23

Więc może to?



Bartek - 16-02-2007, 16:02

Bingo :)
Anonymous - 16-02-2007, 19:09

No tak na koniec: -grzeje bryke do wlaczenia wentylatorów,
-luzuje linke gazy,
-ustawiam obroty śrubka zgrubna i tą na przpustnicy ,
-masuje 10-ty pin i czujnik, ustawiam TPS na 0,5V,
-wylaczam wszycho,
-zdejmuje kleme,
-zakladam ja spowrotem,
-odpalam i niech se chodzi.
Po tym powinno byc git tak? Czy czegoś nie opuscilem/pokrecilem? Jeszcze jest pewna kwestia,jak mniej wiecej macie wykrecona śrube na przepustnicy i jakie jest mniej wiecej otwarta przepustnica,tak zeby zachowac proporcje. Dzieki z góry!!

Bartek - 17-02-2007, 00:52

Tego czujnika na przepustnicy (IPS) nie dotykasz!!!!!!!!! - nim nie regulujesz obrotów - tylko tą śrubką pod koreczkiem gumowym
TPS'a raczej też nie musisz przestawiać, ani luzować linki gazu (o ile nie jest napięta oczywiście - poninna mieć ok. 1 cm luzu)

Regulację najlepiej przeprowadzać z podłączonym testerem (MMCd na palmie lub sofcie ma PieCa) - kręcisz śrubką tak, żeby silniczek krokowy był w okolicach 25 kroku przy w pełni rozgrzanym silniku (temp. 85-90 stopni) i wyłączonych wszystkich odbiornikach.

Nic nie resetujesz potem.

Anonymous - 17-02-2007, 01:20

No niestety IPS jest juz ruszony (tak juz kupilem-luźna kontra) dlatego chce wiedziec na ile obrotów ma on "napinać" kąt wychylenia przepustnicy zeby ustawic go podobnie. Tego: MMCd na palmie lub sofcie ma PieCa-cytat-nie posiadam.Co to znaczy "luz około 1 cm"? Chodzi o luz na pedale gazu?
Anonymous - 21-02-2007, 23:06

Możesz mi cyknąć fotkę złącza zapłonu i pinu 10, już mi wstyd Krzyżakowi d.. zawracać
Mój eukaliptus też tak pływa.
Jak się wnerwię to mu żagiel, biały, zamontuję i puszczę Wisłą do morza.
Już mie nosić zaczyna.
Apropos, na pełnym wtrysku nie ma krokowego ani ssania (moja glupota) tylko zawór wolnych obrotów, ten gdzie jest będe wiedzał jutro to dam cynę, podobno wystarczy wymyć w "waszce".(jak sie mylę to proszę o wskazówki)
Krokowy jest tylko na mono.
Pozdrawiam

Anonymous - 23-02-2007, 11:28

spoko,dzisiaj beda fotki. 10-ty pin jest w wtyczce przy bezpiecznikach a złącze przy akumulatorze wystaje.

[ Dodano: 23-02-2007, 18:07 ]
Tak wygląda moja wtyczka z ponumerowanymi pinami, w.g. mnie taka jest numeracja,jeśli ktoś widzi jakiś błąd to proszę o korektę.



A tu jest złącze zapłonu, na ściance grodziowej,wystaje z grubej wiazki idącej wzdłuż owej ścianki,zeby sie dobrac do "końcówy właściwej" nalezy zdjac plastikową zaślepkę



Jednocześnie mam pytanie: ustawilem obroty nieruszając TPS (jest na niej 0,5V) ale nie zmasowalem 10-ego pinu i złącza.Czy jezeli teraz zmasuje ten 10 pin i złącze to ECU jakoś nauczy sie nowych ustawien czy moze juz nie musze masowac? Pozdrawiam!!

Anonymous - 28-02-2007, 07:57

Dzięki
Krzyzak - 28-02-2007, 09:13

mitutoyo, masujesz podczas regulacji a nie po, wiec teraz to nie ma sensu
jach chcesz poprawnie to zrobic, to przeprowadz regulacje jeszcze raz

ps. czy moge wykorzystac Twoje fotki na mojej WWW - do manuala jak regulowac 4G63 DOHC? ew. czy mozesz dorobic fotke przepustnicy - tak by bylo widac dziurke ze sruba regulacyjna?

Anonymous - 28-02-2007, 14:58

Krzyżak no pytasz?? bierz co chcesz i zaraz skocze na dół i porobie fotki,czekam na taka instrukcje z utesknieniem.

[ Dodano: 28-02-2007, 16:22 ]
Juz mam fotke ktora chciales,jak Ci je przesłać?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group