Outlander II Ogólne - Proszę o wyjaśnienie - kto pomoże ?
Milloem - 24-03-2015, 21:05 Temat postu: Proszę o wyjaśnienie - kto pomoże ? Zakupiłem autko z Belgii 2011r
To co mnie zastanawia to nazwa Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Inclass Plus - tak mam , u nas jest Mitsubishi Outlander Intense+ nie Inclass
Silnik pojemność mam : 2268 cm3 ale 103kw
gdzie u nas wszędzie w info jest Moc w kW: 130 kW
Czy ktoś może to wytłumaczyć ?
dla jasności to samo auto:
http://www.autogids.be/te...ander-66499.cfm
plecho1 - 24-03-2015, 21:09
Podaj VIN to pewnie ktoś wyjaśni co to dokładnie za wersja.
Milloem - 24-03-2015, 21:11
znalazłem odpowiedź na moje pytanie
Aleksander1965 - 25-03-2015, 19:33
Milloem napisał/a: | znalazłem odpowiedź na moje pytanie |
To się nią podziel?
Bulbo - 08-04-2015, 00:56
Belgijskie auta sa bardzo czesto oslabiane fabrycznie pewnie ze wzgledu na podatki
Mia - 08-04-2015, 20:59
Milloem napisał/a: | znalazłem odpowiedź na moje pytanie |
Tych co nie doczekali się odpowiedzi mogę oświecić, że 2.2 DID Mivec to jeden z silników wyskokoprężnych 2.2 zastosowanych w Oulanderze II. Jest to konstrukcja japońska 4N14 z systemem zmiennych faz rozrządu MIVEC, o pojemności 2268 ccm o mocy 130 kW, 177 KM. Taki sam silnik ma obecnie Outlander III, ale o mniejszej mocy 150 KM.
W Belgii również można kupić Outlandera z tym silnikiem, ale o mniejszej mocy 103 kW, 140 KM. Jest to ten sam silnik 2.2 DID MIVEC, ale z oprogramowaniem ograniczającym moc z 177 KM do 140 KM ze względu na podatek ekologiczny związany z mocą silnika.
Komandor - 09-04-2015, 20:32
Czasem mam wrażenie że Mitsubishi nie chce sprzedawać więcej samochodów w PL. Cóż by szkodziło mieć wszystkie trzy silniki (140, 150, 177 KM) w obecnej ofercie albo oferować równolegle o3 z motorem wziętym z ASX 1.8 DID (niższa akcyza)...
Milloem - 29-04-2015, 10:20
Mia napisał/a: | Milloem napisał/a: | znalazłem odpowiedź na moje pytanie |
Tych co nie doczekali się odpowiedzi mogę oświecić, że 2.2 DID Mivec to jeden z silników wyskokoprężnych 2.2 zastosowanych w Oulanderze II. Jest to konstrukcja japońska 4N14 z systemem zmiennych faz rozrządu MIVEC, o pojemności 2268 ccm o mocy 130 kW, 177 KM. Taki sam silnik ma obecnie Outlander III, ale o mniejszej mocy 150 KM.
W Belgii również można kupić Outlandera z tym silnikiem, ale o mniejszej mocy 103 kW, 140 KM. Jest to ten sam silnik 2.2 DID MIVEC, ale z oprogramowaniem ograniczającym moc z 177 KM do 140 KM ze względu na podatek ekologiczny związany z mocą silnika. |
Tak dokładnie
Hubeeert - 29-04-2015, 15:14
Mia napisał/a: | Taki sam silnik ma obecnie Outlander III, ale o mniejszej mocy 150 KM. | I z tego co pamiętam bez MIVECa.
|
|
|