To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - geometria tylniego zawieszenia w CX3A

szewciu - 11-04-2015, 20:20
Temat postu: geometria tylniego zawieszenia w CX3A
Witam wszystkich

Mam pytanie odnośnie regulacji tylniego zawieszenia w modelu CX3A .Założyłem ostatnio 18 i zauważyłem że tylnie prawe koło stoi krzywo ,po sprawdzeniu geometrii okazało się że ma -1,5 stopnia a lewe ma -0,5 .Moje pytanie jaki powinien być prawidłowy kąt .Dodam jeszcze ,że są założone sprężyny H&R obniżające o 30mm

michaello - 13-04-2015, 15:46

Proszę.


szewciu - 13-04-2015, 18:32

Witam ,dzięki za odpowiedz . Widzę że u ciebie jest też różnica między lewym a prawym kołem. Czy to jest normalne
michaello - 14-04-2015, 14:48

Niestety nie mam pojecia, kompletnie sie na tym nie znam :D , wydruk to efekt kontroli podczas wymiany drazkow kierowniczych na ktorym uwidoczniony jest zakres katow o który pytales (specyfikacja min max). Jak rozumiem pytanie czysto teoretyczne poniewaz jestes po geometrii.
mjsystem - 15-04-2015, 06:07

szewciu napisał/a:
Widzę że u ciebie jest też różnica między lewym a prawym kołem. Czy to jest normalne
To nie jest normalne. Norma to 0.00 z tolerancją dziesiątych stopnia. Powyżej tej tolerancji jazda nie jest bezpieczna.

Hubeeert - 15-04-2015, 10:07

mjsystem napisał/a:
Norma to 0.00 z tolerancją dziesiątych stopnia
Tolerancje kątów określa się w minutach kątowych a jedna minuta to 1/60 stopnia a nie 1/10..
Wydruk ze Staniewickiej? Jeżeli jest na zielonym ;) to wszystko jest w fabrycznych tolerancjach.

mjsystem - 15-04-2015, 10:25

Hubeeert napisał/a:
Tolerancje kątów określa się w minutach kątowych a jedna minuta to 1/60 stopnia a nie 1/10..
Oczywiście, mea culpa, miało być w minutach, co zresztą jak byk jest na wykresach. :oops:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group