[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - geometria tylniego zawieszenia w CX3A
szewciu - 11-04-2015, 20:20 Temat postu: geometria tylniego zawieszenia w CX3A Witam wszystkich
Mam pytanie odnośnie regulacji tylniego zawieszenia w modelu CX3A .Założyłem ostatnio 18 i zauważyłem że tylnie prawe koło stoi krzywo ,po sprawdzeniu geometrii okazało się że ma -1,5 stopnia a lewe ma -0,5 .Moje pytanie jaki powinien być prawidłowy kąt .Dodam jeszcze ,że są założone sprężyny H&R obniżające o 30mm
michaello - 13-04-2015, 15:46
Proszę.
szewciu - 13-04-2015, 18:32
Witam ,dzięki za odpowiedz . Widzę że u ciebie jest też różnica między lewym a prawym kołem. Czy to jest normalne
michaello - 14-04-2015, 14:48
Niestety nie mam pojecia, kompletnie sie na tym nie znam , wydruk to efekt kontroli podczas wymiany drazkow kierowniczych na ktorym uwidoczniony jest zakres katow o który pytales (specyfikacja min max). Jak rozumiem pytanie czysto teoretyczne poniewaz jestes po geometrii.
mjsystem - 15-04-2015, 06:07
szewciu napisał/a: | Widzę że u ciebie jest też różnica między lewym a prawym kołem. Czy to jest normalne | To nie jest normalne. Norma to 0.00 z tolerancją dziesiątych stopnia. Powyżej tej tolerancji jazda nie jest bezpieczna.
Hubeeert - 15-04-2015, 10:07
mjsystem napisał/a: | Norma to 0.00 z tolerancją dziesiątych stopnia | Tolerancje kątów określa się w minutach kątowych a jedna minuta to 1/60 stopnia a nie 1/10..
Wydruk ze Staniewickiej? Jeżeli jest na zielonym to wszystko jest w fabrycznych tolerancjach.
mjsystem - 15-04-2015, 10:25
Hubeeert napisał/a: | Tolerancje kątów określa się w minutach kątowych a jedna minuta to 1/60 stopnia a nie 1/10.. | Oczywiście, mea culpa, miało być w minutach, co zresztą jak byk jest na wykresach.
|
|
|