To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić 3000GT/GTO - Mitsu 3kGT - czy warto?

ArGbCr - 26-04-2015, 01:03
Temat postu: Mitsu 3kGT - czy warto?
Witam,
Chciałem się szybko przywitać z forumowiczami, ale przejść do sedna sprawy.
Jestem powszechnie nazywanym "gnojkiem" przez większość społeczeństwa (nie mam nawet 19) ale to jest najmniej istotne :D
Chciałbym uczynić 3000GT moim pierwszym autkiem, nie jestem niedzielnym kierowcą, z kierownicą zaprzyjaźniłem się w wieku 13 lat :)
Rozgadałem się trochę więc, czy mógłby mi ktoś doradzić "czy się opłaca", "co może byc do zrobienia?" przy tych egzemplarzach?

http://otomoto.pl/oferta/...html#036b263dca
- wątpię że ma 285 ( zrobiony na jednej głowicy, a tyle mocy? )
http://allegro.pl/show_it...0691#036b263dca
- najbardziej mnie interesuje własnie ten 3kgt.

( Nie mam możliwości w tym momencie oglądniecia tych aut pomimo lokalizacji ;/ )
( Mechaniczne sprawy są najmniejszym dla mnie problemem :D )
Z góry dzięki !

milo - 26-04-2015, 18:28

ArGbCr napisał/a:
wątpię że ma 285 ( zrobiony na jednej głowicy, a tyle mocy? )

Sa dwie głowice silnik V- 6 i na pewno z tym silnikiem nie ma tyle mocy

ArGbCr - 26-04-2015, 20:11

Sarkazm?
Coś więcej doradzilibyście, czy warto na te dwa misie uważać, jakąś historię tych autek dwóch ktoś zna?
Czy ta cena nie jest zanizona albo od czegoś zależna?
Byłbym bardzo wdzięczny, dzięki :)

kisian - 26-04-2015, 21:15

Ten pierwszy ma 166KM, jeżeli był sarkazm w poście kolegi wyżej to dotyczył twojego wpisu z jedną głowicą, bo jest to V6 i zawsze ma toto 2 głowice. Może mieć 12 lub 24 zawory jak ma ten z Krakowa. Może mieć jeden lub dwa wałki rozrządu w głowicy(SOHC i DOHC) i jak mniemam o to chodziło w twoim wpisie z jedną głowicą. Spróbuj popytać też na forum 3000gt i na podforum małopolskim Mitsumaniaków.
madź - 29-04-2015, 23:36

Za te pieniądze nie można się spodziewać niczego dobrego. Wolnossące 3000GT kosztuje zawsze 30 tysięcy - albo wydasz tyle przy zakupie, albo wydasz 15 tysięcy i w ciągu pierwszych miesięcy włożysz drugie tyle w naprawy i części. Ostrzegam: wiele części jest niedostępnych w naszym kraju i trzeba je importować z USA, Anglii lub Japonii.
mkm - 30-04-2015, 10:53

madź, kopiecie sobie dołek pod własnymi nogami - możecie usłyszeć, przy sprzedaży, że Wasze może być tylko na części góra za piątkę :wink:

To krakowskie niestety mocno skundlone (dla mnie i tego czego ja szukam) - pisząc delikatniej "pomodzone" i "po remontach", ale przy drobnej korekcie kwotowej (myślę, że cena byłaby do negocjacji) dałoby się zamknąć grubo poniżej 30tys :wink:

Byłem przez moment zainteresowany, bo wyglądał przyzwoicie, ale niestety - kilka zmian "podnoszących wartość", profesjonalna "konserwacja" (tu właściciela orżnęli książkowo), różne odcienie lakieru, dokładana skóra, zenony z palnikami topiącymi lampy spowodowały, że straciłęm zainteresowanie, ale gdybym był przypalony na 3000-kę to ryzykowałbym i wpompował trochę grosiwa :wink:

Auto nie picowane, lakier niepolerowany, a mimo to wygląda całkiem przyzwoicie.


ArGbCr, to Ty oglądałeś z pytaniami czy turbina podejdzie? :mrgreen:

madź - 30-04-2015, 12:18

mkm napisał/a:
madź, kopiecie sobie dołek pod własnymi nogami - możecie usłyszeć, przy sprzedaży, że Wasze może być tylko na części góra za piątkę :wink:

Sam silnik kosztuje więcej...

mkm - 30-04-2015, 15:50

Wiem :wink:
Jest problem z wyceną tego typu aut - nie tylko Mitsubishi :wink: .

Dla jednego felga, ksenon, skóra to plusy, dla innego minusy.
Jednego będzie raziło wysmarowanie podwozia bitexem, drugi zachwyci się, że ma "zero korozji". Jednemu będą przeszkadzały różne odcienie elementów, drugi nawet tego nie zauważy :wink:
Jedni szukają oryginału drudzy "modzonych".
Jeden chce "srylion koni" na turbinie wielkości wiadra, drugi podtelenek LPG i magnetyzery na dolocie.
Dla jednego jest to bezcenne marzenie z dzieciństwa, dla drugiego stare truchło :roll:
itp. itd
Takie "oczywiste oczywistości" :D

ArGbCr - 01-05-2015, 17:25

mkm nie, to nie ja :)
Pisałem że pomimo lokalizacji, ciężko mi jest oglądnąć mitsu w krk w tym momencie, nie było mnie,
nie pytałem o żadną turbinę :D
Czyli mówisz, że pasuje do niego sporo dołożyc?

mkm - 02-05-2015, 17:43

Ciężko wyczuć.
Na pierwszy rzut oka można jeździć - na parkingu też straszyć nie będzie :wink:

Podam Ci taki przykład...

Mam teraz dwa bliźniacze Colty - jeden przeinwestowany, drugi w cenie złomu - kolory te same... i mało kto widzi różnicę -ba! nawet kilku MM się pomyliło :mrgreen:

W jeździe czuć róźnice od razu, ale tak czy owak obydwa jeżdżą :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group