To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Uszczelka głowicy Pajero 3.0 V6

sled - 03-05-2015, 20:09
Temat postu: Uszczelka głowicy Pajero 3.0 V6
Jaki to może być mniej wiecej koszt. Chce kupic pajero ale kapie z niego olej, gość mówi mi że nie wie co to, ale sprzeda mi po dooobrej cenie jak sam sobie to naprawie. Mówi że w najgorszym wypadku jest to uszczelka pod głowicą.Dochodzą do tego jeszcze falujące wolne obroty ( po odpalaniu i włączeniu biegu R pare razy zgasł) Pozatym jezdzi ok, trzyma temp. itd. Jesli to uszczelka to jaki to moze byc koszt? Pakować sie w ogóle w takie coś?
Slaw - 03-05-2015, 20:55

Jak silnik 6g72 taki jak w sigmie,to najszybciej do wymiany uszczelka pokrywy zaworów,z głowic nie leci w oryginale ale jak coś to uszczelki tanie kolo 60zl ajusa co do obrotów to brudny krokowiec lub szybciej padnięty i dlatego gaśnie, nic strasznego
sled - 03-05-2015, 23:05

Tak to chyba własnie 6g72. a jakie by były objawy pękniętej uszczelki? Kapie niezbyt intensywnie. Jego mechanik twierdzi ze to na 90% pęknięta uszczelka pod głowicą, Ale wiadomo są różni "spece"... Silnik chodzi super. Jedynie te wolne obroty nierówne.
Slaw - 04-05-2015, 20:06

uszkodzenie uszczelki to plyn w oleju lub kompresja w plynie,czyli sie gotuje, grzeje,powycieraj szmata dokręc pokrywy i sprawdz,nie wierz we wszystko co mechanik mówi.Zmień mechanika jak się nie zna na tych silnikach bo tylko go zniszczy,to żę to uszczelka głowicy puszcza to jest mało możliwe
sled - 05-05-2015, 01:32

To nie mój mechanik, jeszcze nie kupiłem tego auta, chociaz bardzo bym chciał. Ale kapie i ma nierówne wolne obroty. Nie chce sie wrobić w jakieś parotysięczne koszta...
Slaw - 05-05-2015, 11:34

Wolne obroty to krokowiec koszt to 250 zł i mniej,sam zdejm z jedną pokrywę albo choć kluczem 12 dokręc, tak czy owak koszty nie będą duże chyba że dasz się naciągnąć
sled - 12-05-2015, 21:16

Co to oznacza jak z silnika nie cieknie gdy jest odpalony tylko dopiero po zgaszeniu silnika.
Wiadomo musi miec czas zeby scieknąc, ale jak stoi w miejscu odpalony nawet 10-15 minut to praktycznie nie kapie. Dopiero po zgaszeniu po jakims czasie kapie bardziej intensywnie. Czy daje to jakąś wiedze skąd jest wyciek?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group