Chcę Kupić 3000GT/GTO - Normalna cena za 3000GT.
Paweł1985 - 12-05-2015, 15:02 Temat postu: Normalna cena za 3000GT. Witam wszystkich użytkowników. Przymierzam się do kupna tego auta (kwestia 2 miesięcy) i mam przeznaczone na zakup 30 tys. zł. W związku z powyższym moje pytanie brzmi - jaka powinna być cena za 3000GT? Dokładnie chodzi mi o to, że w ogłoszeniach często przeważają kwoty między 10-15 tys. zł. Według mnie to stanowczo za mało. Dzwoniłem do kilku ludzi chcących sprzedać takie auta i zapewniają, że tylko lać i jeździć, gdyż wiele rzeczy powymieniali. Fakt, że te auta wyglądają ładnie i są odpicowane, ale kto wie co się dzieje pod maską. Słyszałem także, że prawdziwe 3000GT zaczyna się od 20-25 tys. Reasumując - czy lepiej kupić za te 15 tys. zł i mieć w zanadrzu drugie 15 tys na potencjalne wymiany czy starać się kupić "pewniaka" za kwotę ponad 20-25 tys?
i9i - 12-05-2015, 18:47
Paweł1985 napisał/a: | Reasumując - czy lepiej kupić za te 15 tys. zł i mieć w zanadrzu drugie 15 tys na potencjalne wymiany czy starać się kupić "pewniaka" za kwotę ponad 20-25 tys? |
Szczerze to lepiej poszukaj zagramanicą. Lepiej podwójnie przepłacić za w miarę pewne auto od prywatnej osoby zza odry, niż ryzykować kupując krajową "perełkę". Powiedzmy sobie szczerze, że w te zadbane zostało zainwestowane tyle, że nie opłaca się sprzedawać.
Paweł1985 - 12-05-2015, 19:04
Przyznam, że rozważam wyjazd za granicę w poszukiwaniu 3000gt. Niemniej jednak bardzo mi wpadł w oko ten egzemplarz - http://olx.pl/oferta/mits...html#2af6f71408
Samochód znajduje się w Drawsku Pomorskim i co prawda jest mi z Krakowa kawał drogi, ale wydaje się być przyzwoity.
robertdg - 12-05-2015, 20:04
Osobiście patrzac na zdjęcia, czytając opis i wyciągając wlasną konkluzję to jakbym miał kupowac takie auto, pewnie byłaby to priorytetowa oferta do obejrzenia. Konkretny opis z odnośnikiem do forumowej strony, fajny podjazd, rasowe źrebaki w garażu, skoro pasjonat to pewnie dbał o swoje zabawki nalezycie (własny wniosek)
Co Ci szkodzi z Drawska do granicy PL-DE nie jest daleko, jak nie u nas to u sąsiadów
milo - 12-05-2015, 21:23
robertdg napisał/a: | rasowe źrebaki w garażu |
Niezły photoshop 3- zdjęcie te auta po prawej
madź - 13-05-2015, 01:14 Temat postu: Re: Normalna cena za 3000GT.
Paweł1985 napisał/a: | Witam wszystkich użytkowników. Przymierzam się do kupna tego auta (kwestia 2 miesięcy) i mam przeznaczone na zakup 30 tys. zł. |
Jeżeli celujesz w base (165KM) lub SL (225KM) - obie wersje z napędem na przód to zmieścisz się w budżecie.
Paweł1985 napisał/a: | W związku z powyższym moje pytanie brzmi - jaka powinna być cena za 3000GT? |
Zapraszam na polskie forum 3/S Klub Polska.
165KM - około 20 tysięcy
225KM - około 25 tysięcy
Twin Turbo / VR4 (280KM +) - od 35 tysięcy w górę
Paweł1985 napisał/a: | Reasumując - czy lepiej kupić za te 15 tys. zł i mieć w zanadrzu drugie 15 tys na potencjalne wymiany czy starać się kupić "pewniaka" za kwotę ponad 20-25 tys? |
Pewniaka nigdy nie kupisz. Problem w tym, że kupując sztukę za 15 tysięcy problemów będziesz miał masę, a dostęp do części jest na niektórych płaszczyznach bardzo kiepski (i pozostaje grzebanie na ebayu oraz ściąganie części z USA, UK lub Japonii).
Dobry egzemplarz z forum. Ale to tylko wersja wolnossąca z napędem na przód i spowalniaczami zamiast hamulców.
Paweł1985 - 13-05-2015, 12:44
Madź wielkie dzięki za szczegółowy opis , jest bardzo przydatny. Na pewno poniżej 225 koni schodzić bym nie chciał. Jeszcze taki pytanie mam. Jak sprawa się ma z lampami z tyłu na tym ogłoszeniu? Z tego co widzę nie ma tam kierunków na pomarańczowo a na czerwono. Jak się tym w ogóle poruszać bezproblemowo po drodze (przeglądy, policja)?
madź - 13-05-2015, 15:44
Gdy sprzedawalismy niepotrzebne czesci z "dawcy" lampy z pomaranczowymi kierunkami poszly w ciagu 2 godzin od wystawienia ogloszenia. Dlaczego? GT bardzo zwraca na siebie uwage, a za amerykanskie tylne lampy traci sie dowod z automatu. Lampy europejskie przednie i tylne to rzadkosc. Model o ktorym dyskutujemy posiada przednie i tylne lampy amerykanskie wiec jezeli chcesz sie czuc bezpiecznie w starciu z policja oraz przechodzic przeglady bez lapowki musisz wydac ok. 500zl na lampy tylne i okolo 2000zl na lampy przednie z europejska homologacja. Dostepnosc lamp tylnych jest kiepska, natomiast znalezienie lamp przednich graniczy z cudem. Tylko kilka sztuk w Polsce (!!!) GTO / 3000GT posiada przednie i tylne lampy z homologacja...
Paweł1985 - 16-05-2015, 14:26
Jednak trochę wcześniej (na dniach) będę kupował autko a nie jak pisałem za 2 miesiące. W związku z tym miałem na oku od dłuższego czasu ten egzemplarz http://olx.pl/oferta/mits...html#2af6f71408 ,ale niestety jest rezerwacja i raczej nici z zakupu.
Znalazłem więc dwa ogłoszenia http://allegro.pl/show_it...3371#036b263dca a drugie to http://allegro.pl/mitsubi...5194735355.html
czy ktoś jest coś w stanie powiedzieć o tych autach?
kisian - 16-05-2015, 16:53
Ten drugi ma pod poszerzeniami piankę montażową, deski i blachowkręty... Jego brat bliźniak został odkundlony przez Kleryka.
Paweł1985 - 16-05-2015, 19:56
Deski? Któż coś takiego robi? Czyli mam rozumieć, że ten czerwony z Wołomina to "puszka pandory"? A ten biały z Gorzowa? Jest możliwe aby tyle tylko ujechał za tyle lat mimo wszystko czy ktoś jeździł nim nawet okazyjnie?
madź - 16-05-2015, 20:27
Ten biały krąży z rąk do rąk już jakiś czas. Ba, ostatni właściciel nawet go nie przerejestrował (Gorzów, a śląska rejestracja).
Co do tego czerwonego to fotki brata bliźniaka:
http://forum.mitsumaniaki...1041131#1041131
Paweł1985 - 16-05-2015, 20:57
Wiele rzeczy widziałem, ale ta deska mnie rozłożyła totalnie Madź a czy znasz jakieś bliższe informacje na temat białego? Naszpikowany spojlerami, okleinami, ale właściciel nic nie pisze praktycznie o silniku. Co więcej nawet nie ma byle jakiej fotki silnika w ogłoszeniu. Przyznam, że przebieg wygląda zachęcająco i co by nie mówić samo auto także się jakoś prezentuje. Cena również mi odpowiada...
madź - 16-05-2015, 22:08
Był w Poznaniu na sprzedaż, później w Siemianowicach Śląskich, teraz w Gorzowie. Ceny wahały się od 15 do 30 tysięcy. W 2012 odradzano jego zakup. Może coś od tego czasu się zmieniło.
Powiedz mi co może pisać o silniku? W tych rocznikach wolnossak był tylko jeden - DOHC 225KM.
Po zakupie trzeba wymienić rozrząd, płyny, najlepiej wszystkie uszczelki i (koniecznie!) PANEWKI główne i korbowodowe (kochają się przekręcać). Jeżeli podczas wymiany panewek okaże się, że wał był już szlifowany to sprzedawaj choćby ze stratą.
Panewki w tych silnikach to temat rzeka i powód dla którego nie warto oszczędzać na GT-kach.
se7en - 16-05-2015, 22:16
madź napisał/a: | Ba, ostatni właściciel nawet go nie przerejestrował (Gorzów, a śląska rejestracja).
|
Indywidualnych nie przerejestrujesz, są do końca zycia auta
|
|
|