[14-XX]Space Star/Mirage - Mitsubishi Space Star 1.0 2014 rok. Jaki tester ?
space-star2014 - 13-05-2015, 20:03 Temat postu: Mitsubishi Space Star 1.0 2014 rok. Jaki tester ? Jaki tester polecacie do tego auta, ponieważ launch diagun oraz delphi go nie robią.
Pozdrawiam.
Bartek - 13-05-2015, 22:55
MUT III
space-star2014 - 14-05-2015, 09:49
kto w wielkopolski posiada MUT-III ?
Hubeeert - 14-05-2015, 09:51
Na pewno ASO. Oprócz MUTIII prawdopodobnie da radę komputer diagnostyczny BOSCHa. Z tym, że nie obsłuży wszystkich funkcji.
mali73pg - 31-08-2015, 07:30
Podbijam zapytanie
Czy ktos moze mi powiedziec czy da sie jakims innym urzadzeniem niz MUt obsluzyc Space Stara po 2014 r. (Nowy model) chodzi mi o inne sterowniki takie jak radio, klima, srs (poduszki) i ewentualnie czy ktos w Warszawie lub okolicy dysponuje takim sprzetem w rozsadnej cenie. (Chodzi omzdjagnozowanie i ewentualnie usuniecie problemow)
Pozdrawiam
Hubeeert - 31-08-2015, 10:30
mali73pg napisał/a: | czy ktos w Warszawie lub okolicy dysponuje takim sprzetem w rozsadnej cenie | Co to jest rozsądna cena dla Ciebie?
mali73pg - 01-09-2015, 09:36
Rozsadna cena to napewno nie 100 zl za 5 minut pracy nawet z urzadzeniem za 4 k PLN (za polowe tego mozna juz dzis kupic Mut-III). Wiec jesli jest ktos z Wawy co posiada taki interfejs to chetnie mu zaplace rozsadne pieniadze. Jesli nie ma to zamowie MUT-III i za 30 zl. Bede w warszawie wam diagnozowal wasze miski i usuwal kody bledow.
Hubeeert - 01-09-2015, 10:10
mali73pg napisał/a: | Rozsadna cena to napewno nie 100 zl za 5 minut pracy nawet z urzadzeniem za 4 k PLN (za polowe tego mozna juz dzis kupic Mut-III). |
Zmartwię Cię.
MUT 3 Lite kosztuje wraz z kablami i softem ponad 8000 zł.
MUT 3 to koszt około 15000 zł.
Oczywiście mowa o urządzeniach wyprodukowanych w Japonii i sprzedawanych przez MMC. Chińskie klony można dostać taniej, ale jak to mówią - jest ryzyko, jest zabawa bo sa to pirackie kopie urządzeń Mitsubishi z pirackimi kopiami softu a kary jakie nakłada się na firmy używające takich urządzeń to kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Przy okazji - godzina pracy mechanika wyceniana jest na około 100 zł. Diagnoza + ewentualne kasowanie błędów - rozpiętość cenowa to 70-200 zł, naprawa tego co jest zepsute (wg diagnozy) zależy od tego CO jest zepsute.
Pozdrawiam
mali73pg - 01-09-2015, 15:24
pomijajac juz moralizatorska czesc o licencjach i karach niebawem zamowie takie urzadzenie za 460$ z wysylka do Polski. Zamowione urzadzenie bedzie nowe i zapakowane i nie wiem nic o tym by bylo to klon czy czym tam innym. I nie chce o tym wiedziec. Gdy juz bede je mial i przetestuje na swoim samochodzie to gdy ktos bedzie mial takowa potrzebe to za zwrot kosztow dojazdu chetnie mu udostepnie urzadzenie by mogl sobie zdjagnozowac i ewentualnie usunac bledy. Rowniez bede sluzyl mu pomoca i rada.
Bizi78 - 01-09-2015, 16:45
mali73pg, jak chcesz podpiąć miśka pod mut3 to poszukaj namiarów na forum lub FB na Serwis MitsuManiaków .
robertdg - 01-09-2015, 18:49
mali73pg, jak dostaniesz ten sprzęt to upewnij się czy nie ma tam zapisu o użytkowaniu z wyłaczeniem odpowiedzialności producenta, czyli jezeli uszkodzisz sobie sterownik lub komuś wtedy będziesz się z tym musiał kierować do zakładu i o ile będzie się dało naprawić to super, a jak nie to taniej będzie kupić drugie auto.
Bartek - 02-09-2015, 11:40
robertdg, kupując wynalazki z Alibaby nie musi być zapisu - i tak można pisać na Berdyczów jak to dawniej mawiano
Hubeeert - 02-09-2015, 20:35
mali73pg napisał/a: | pomijajac juz moralizatorska czesc o licencjach i karach niebawem zamowie takie urzadzenie za 460$ z wysylka do Polski. |
Widziałeś dziś jak wygląda sam MUT3 Lite oraz jego oprogramowanie. To co przyjdzie do Ciebie będzie wyglądało jak odbicie w lustrze
Jako osoba prywatna masz mniejsza szansę na spotkanie się z kontrolą legalności oprogramowania podobnie jak 99% użytkowników pirackich kopii Evoscana. Jednak firmy nie mają tak słodko.
tokyo - 18-09-2015, 23:54
Witam
Z autopsji
Nie grzeb w aucie byle g....em jak nie masz po co, poniewaz mozesz cos uszkodzic w programie.
Przyklad:
Od jakiegos czasu mom usterki coltow polegajace na samoczynnym wylaczeniu podczas jazdy lub brakiem mozliwosci odaplenia autka. zrobilem tych autek juz ok 20. Usterka pojawia sie kiedy wlasciciel podepnie autko do jakiegos testera i skasuje bledy. Tester uruchamia przez przypadek jakas procedure upgrade softu w ECU silnika. Autko smiga az do pewnego dnia kiedy nastepuje skok programu do procedury ktora wykasowal tester.
Pomaga upgrade softu z MUT3 oraz na nowo wgranie klucza i przyuczenia sterownika do immo.
W przypadku nowych autek jak lancer i asx, testery sieja bardzo duzo dziwnych bledow.
Wiekszosc coltow byla diagnozowana w norauto a druga jakimis uniwersalnymi zabawkami.
Pozdrawiam
Eskimos - 18-09-2018, 08:57
mali73pg, witaj, czy w końcu trafiłeś na tańszą usługę skorzystania z MUT 3, czy jednak zakupiłeś na Alibabie własny?
|
|
|