Nasze Miśki - Mitsubishi Lancer GSR 1.8turbo z napedem 4x4
thegustacja - 21-05-2015, 22:13 Temat postu: Mitsubishi Lancer GSR 1.8turbo z napedem 4x4 Witam,
Oto mój Lancer, sprowadzony z Irlandii a oryginalnie z Japoni.
Jest to wersja GSR drugiej generacji (CM5A), z silnikiem 1.8 turbo i napędem 4x4.
Nadal posiada fabrycznie montowane fotele Recaro ale zamiast fabrycznej kierownicy Momo z poduszka, mam Momo bez poduszki. Do tego mam felgi 15' OZ Racing Chrono z Evo 2.
W 2013 roku musiałem odbudowac silnik bo tym jak przy robieniu mapy, jedna wadliwa świeca spowodowała detonacje w jednym z tłoków.
Teraz auto stoi w PL i powoli zabieram sie do rejestracji, tzn. zamieniam reflektory, dokładam tył przeciwmgielne, zmieniam wydech, itd.
Fotki:
Hugo - 21-05-2015, 22:20
Świetna maszynka. Ile to ma KM? thegustacja napisał/a: | Teraz auto stoi w PL i powoli zabieram sie do rejestracji | To już można u nas rejestrować "angliki"?
piorunGSR - 21-05-2015, 23:01
λHugo, 202 w jego roczniku
thegustacja, Już myślałem że pod ziemie się zapadłeś, nic nie piszesz na innych forach. Jak się sprawuje maszyna po odbudowie. U kogo mape próbowałeś robić??
thegustacja - 22-05-2015, 11:01
Hugo Tak, fabrycznie z 202KM ale myślę że z mapą, dolotem i wydechem 3', może trochę więcej wyciągnąc:)
Co do rejestracji, to od czerwca juz nie powinno byc problemów, choc ja i tak będę robił przkładkę kierownicy bo jakoś średnio jeżdzi sie oryginałem po polskich drogach.
PiorunGSR Ah, nie pisałem bo GSR był daleko a ja miałem dużo na głowie, zmiana państwa, praca, dom i narodziny syna:) nie było kiedy się udzielac.
Lancer śmiga pięknie ale brak blach i ubezpieczenia troszkę ogranicza:)
A mapę robiłem u Barta w Cork'u, daliśmy ją radę skończyc a przy ostatniej rundzie testowej na M8, silnik padł niestety.
W tym roku coś sie z GSRem wkońcu ruszy, a w międzyczasie szukam sobie Colta GTI na holenderskich blachach, bo już nudzi mi sie jazda ciągle rodzinnym kombi:)
Heavy1155 - 01-06-2015, 10:33
hahahaha rodzinne auta sa fajne zwlaszcza jak maja sporo mocy:D
bedziesz targal do siebie tego gsr'a zeby tam pracowac nad nim?
thegustacja - 06-06-2015, 13:06
To prawda, rodzinne auta są fajne jak jest to Evo 9 wagon albo Legnum vr4, albo WRX Wagon w ostateczności:)
Jak tylko polskie blachy wpadną to jadę nim do Holandii i robię hamulce i zawiasy, itd, ale najpierw chce parę rzeczy zrobic w PL których sam nie zrobię, bo zawsze taniej:)
MManiak - 06-06-2015, 13:24
Dobrze widzę? Oryginalna rozpórka Mitsubishi? Wow, dużo w temacie modów i samochodów sportowych nie siedzę, ale pierwszy raz widzę takie cudo.
Bardzo ładny Lancerek, moje marzenie, ale z seryjnym silnikiem bez modów. A właśnie, jak już piszę o silniku, jaki to jest symbol, 4g93 mivec?
thegustacja - 06-06-2015, 21:31
MManiak napisał/a: | :shock: Dobrze widzę? Oryginalna rozpórka Mitsubishi? Wow, dużo w temacie modów i samochodów sportowych nie siedzę, ale pierwszy raz widzę takie cudo.
Bardzo ładny Lancerek, moje marzenie, ale z seryjnym silnikiem bez modów. A właśnie, jak już piszę o silniku, jaki to jest symbol, 4g93 mivec? |
Dzięki:)
Tak, oryginalna aluminiowa rozpórka Mitsubishi Motors. Nie jestem pewnie na 100%, ale myślę że pochodzi z Evo 4 i była opcjonalna u dilera. Mieli także tylną, prawie identyczną jak ta, ale w GSR na tył wchodzi tylko z Evo 3 nie 4.
Seryjnym też fajnie hulała, ale te zmiany co ja mam dały mi trochę większą elastycznośc pracy bo mocy to w GSR ciężko dużo więcej wyciągnąc.
Ten silnik to 4g93T, niestety nie posiada MIVECa.
Seiji - 07-06-2015, 10:08
Bardzo fajny lancerek który wygląda bardzo czysto
daję 10/10, bardzo rzadko się spotyka GSR'a w takim stanie, z resztą jest to pierwszy jaki widzę który nie posiadał by body z evo, w tym stanie jest idealny <3
rozumiem, że razem teraz czekamy na zarejestrowanie zabawek w naszym śmiesznym kraju?
thegustacja napisał/a: | MManiak napisał/a: | :shock: Dobrze widzę? Oryginalna rozpórka Mitsubishi? Wow, dużo w temacie modów i samochodów sportowych nie siedzę, ale pierwszy raz widzę takie cudo.
Bardzo ładny Lancerek, moje marzenie, ale z seryjnym silnikiem bez modów. A właśnie, jak już piszę o silniku, jaki to jest symbol, 4g93 mivec? |
Dzięki:)
Tak, oryginalna aluminiowa rozpórka Mitsubishi Motors. Nie jestem pewnie na 100%, ale myślę że pochodzi z Evo 4 i była opcjonalna u dilera. Mieli także tylną, prawie identyczną jak ta, ale w GSR na tył wchodzi tylko z Evo 3 nie 4. |
w e4/5/6 opcjonalnie był 3-point
thegustacja - 07-06-2015, 10:17
Dzięki,
Ja właśnie wolę GSRa w tej postaci, a nie ubranego w Evo 4 W takiej postaci jest bardziej przyczajony:)
Choc jak wcześniej moim ulubionym Evo była 6tka to ostatnio 4ka coś mi bardziej pasuje, no i 9ka kombi w wersji MR to już szczyt marzeń:)
Tak, teraz już powoli zaczynam przystosowywac Lancera do rejestracji i chciałbym żeby juz w tym roku miał Polskie blachy:)
A z tą rozpórką to nie wiem jak było do końca, może to po prostu ofertą Mitsubishi, bo widziałem identyczną jak moja, ale już z logiem Ralliart.
MManiak - 07-06-2015, 10:19
thegustacja napisał/a: | Seryjnym też fajnie hulała, ale te zmiany co ja mam dały mi trochę większą elastycznośc pracy bo mocy to w GSR ciężko dużo więcej wyciągnąc. |
No właśnie i to jest moim zdaniem najważniejsza sprawa. Nie warto żyłować tych silników do Bóg wie jakich mocy, tylko skupić się na momencie obrotowym już od samego dołu. Moim zdaniem jest to o wiele bardziej potrzebne niż więcej pary powyżej 120km/h, bo kto szczególnie teraz po wejściu nowych przepisów, będzie jeździł powyżej 120? Dobrym wyjściem z sytuacji byłby chyba kompresor + turbo, tak jak to jest w tych nieszczęsnych TSI i TFSI. Jednak uprzednio trzeba by zainwestować w dobry wał i korbowody, a to nie są tanie rzeczy.
|
|
|