Forum ogólne - Przegrupowanie w Mitsubishi MMC Car Poland
Dj Lexus - 01-06-2015, 19:04 Temat postu: Przegrupowanie w Mitsubishi MMC Car Poland
Cytat: | Polski oddział Mitsubishi Motors tworzy nowy dział marketingu i public relations. Na czele pionu stanął Łukasz Wójcik.
Polski oddział Mitsubishi Motors tworzy nowy dział marketingu i public relations. Pion składa się z zespołów ds. marketingu oraz PR. Jego szefem został Łukasz Wójcik – wysokiej klasy menadżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej i motoryzacyjnej.
Nowo utworzony dział ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy Mitsubishi Motors w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.
Łukasz Wójcik dołączył do zespołu "polskiego" Mitsubishi w maju bieżącego roku. Jest absolwentem wydziału ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. 15-letnie doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM, zarządzania, tworzenia strategii i rozwoju biznesu Łukasz Wójcik zdobywał w renomowanych agencjach reklamowych i korporacjach takich jak Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide oraz British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w Volvo Car Poland, a ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska.
"Jestem dumny z możliwości pracy dla tak znakomitej marki, jaką jest Mitsubishi Motors, oraz możliwości uczestniczenia w procesie wzmacniania jej wizerunku w Polsce. Moim celem jest wzmocnienie świadomości i siły marki Mitsubishi oraz wsparcie sprzedaży poprzez wykorzystanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technologii - powiedział Łukasz Wójcik. |
Źródło: http://www.samar.pl/stref...hi?locale=pl_PL
jurekschroda - 10-06-2015, 10:11
No to czekamy na te nowe " innowacyjne narzędzia i technologie" .
Zabrzmiało trochę jak z reklamy wyborczej
|
|
|