Eclipse - Techniczne - Siłowniki tylnej klapy do Eclipse 1G kupie
Anonymous - 20-02-2007, 17:56 Temat postu: Siłowniki tylnej klapy do Eclipse 1G kupie Potrzebuje siłowniki tylnej klapy do mojego Kliperka.Pozdrawiam!!
Anonymous - 21-02-2007, 08:43
kup jakies innej firmy tylko zeby byly dosc silne, tak ok 600 na strone chyba i zamien, beda krotsze o 2 cm ale przynajmniej sie nie rozsypia jak oryginalne i zaplacisz ze 100 zl a nie 240, ja wlasnie zdemontowalem swoje i szukam zamiennika, jak kupie to moze zrobie opis ze zdjeciami dotyczacy przerobki
Adaho_krak - 22-02-2007, 00:04
ciechan napisał/a: | jak kupie to moze zrobie opis ze zdjeciami dotyczacy przerobki |
Byłoby pysznie ponieważ problem dotyczy chyba wszystkich użytkowników Klipsa
Anonymous - 22-02-2007, 08:40
ok, tylko prosze o cierpliwosc bo zrobie to dopiero jak wroce z urlopu gdzies w drugiej polowie marca
Anonymous - 25-02-2007, 23:59
Oj 600N na strone to troche za duzo chyba,byłem u Japaneze i on jak dobieral to miały po 300N na strone.Czy moze ktoś rozwiać te wątpliwości??
Adaho_krak - 26-02-2007, 00:03
mitutoyo napisał/a: | ,byłem u Japaneze i on jak dobieral to miały po 300N na strone |
I co działały ??? Jka cena u japanezze ??
Krzyzak - 26-02-2007, 08:42
ja do Gala kupilem 600 N, a standard to chyba 450 i teraz mi klapa sama do gory mocno leci - zamiast podnosic to trzeba ja zatrzymywac do zamykania trzeba uzywac ogromnej sily...
ale za pare lat ...
piotruś - 26-02-2007, 22:47
Krzychu ile dałeś czy u Marka interesuje sie bo mam cieższą pokrywe ze spojlerem . nietypowym ,więc chyba powinienem silniejsze
Anonymous - 02-03-2007, 08:57
hm, i teraz sam mam zgryz bo ja tez slyszalem, ze do mitsu powinny byc cos ok 350 ale faktem jest, ze w 1G klapa jest tak ciezka, ze bez silownikow ledwie mozna ja podniesc, najwyzej zaloze tylko na jedna strone a z drugiej zostawie stary zuzyty
a to 600 to wzielo mi sie stad, ze w sklepie, w ktorym szukalem zamiennika wlasciciel powiedzial mi, ze on ma e hyundai coupe 550 i sa slabe - pytanie kto ma racje? ))
Hugo - 02-03-2007, 13:19
ciechan napisał/a: | najwyzej zaloze tylko na jedna strone a z drugiej zostawie stary zuzyty | Wtedy ten dobry padnie. Podobnie jest z amortyzatorami.
Anonymous - 02-03-2007, 13:24
Siła to nie wszystko,równie ważne są:kąt działania i skok który pozwala uzyskać dostatecznie długie ramię działania a co za tym idzie odpowiedni moment.Probowałem wyliczyć (z równania momentów na oś obrotu klapy) i wartość siły jaka równoważyłaby ciężar klapy w pozycji zamkniętej =400N na strone.Z uwagi na to że moimi przyrządami pomiarowymi była waga łazienkowa,calówka i oko (w sprawie wyznaczania kątów) to uzyskana wartość może delikatnie odbiegać od rzeczywistości.Sie zobaczy.
Anonymous - 02-03-2007, 22:25 Temat postu: Siłowniki tylnej klapy do Eclipse 1G kupie Już kiedyś pisałem jak to zrobiłem w swoim.
Po prawdzie tez dałem na wyrost ...bo maja 340N...
Powinny miec max ok.260N-wiem bo pytałem ile maja oryginały...
Trzeba zmierzyć długość oryginalnego cylindra i długośc po wysunięciu...i pójśc do sklepu z częściami i zamówić takie jak do zwykłego ''nazistowskiego'' pojazdu.Niech Was nie zrazi inne rozwiązanie mocowania...
Z Eclipse'a wykrecic całość i odłaczyć to dolne mocowanie.Blaszke 'deflorujemy' w mocowaniu siłownika-robimy otwór.
Dalszym krokiem jest odwiedzenie pobliskiego 'szrotu' i zdemontowanie z np Opla ''jabłuszek '' które wystepuja tam do mocowania siłowników klapy.
4 sztuki kosztowały mnie 2zł.
zamówione siłowniki 100zł /po 50 zł sztuka
'Jabłuszka' wkrecamy w otwory w klapie oraz w blaszkach ,które były przy oryginalnych amorkach.Blaszki przykręcamy w miejscach mocowań w bagazniku...Nie trzeba nic innego przerabiac ,ani gwintować !!!
Pozostaje juz tylko wcisnąć nowo zakupione siłowniczki ''na jabłuszka ''
Koszt wymiany 102 zł i godzina pracy...
Jeżdżę już ponad rok z takimi i jak dotąd wszystko gra...
Myśle ,że sie opłaci ,bo nawet ktos tam w Krakowie /na allegro sie ogłasza/ chce 200zł
Anonymous - 02-03-2007, 22:28
Do Moderatora - przepraszam ,że sie tak rozpisałem w tym dziale.
Myślę ,że jak juz zainteresowany przeczyta..można przesunąć.
Może inni tez skorzystają...
Anonymous - 03-03-2007, 10:19
po "jabluszka" nie trzeba isc na szrot, sa w sklepach motoryzacyjnych po 2 zl sztuka ;)
a plan pracy mam generalnie taki sam ;)
i dzieki za info o mocy tych silownikow bo ja juz jakis czas szukam takich co maja 600 bo sie zasugerowalem tym co mi sprzedawca w sklepie powiedzial a teraz to przynajmniej pojde i kupie normalne - jedyny problem, ze nie znalazlem nigdzie takiej samej dlugosci tylko 2 cm krotsze ale to nie problem, po prostu klapa sie bedzie o centymetr nizej otwierac ;)
Anonymous - 03-03-2007, 11:07
Informacje o mocy siłowników pochodzi z ASO Mitsubishi w moim mieście.No chyba ,że panowie serwisanci pomylili rubryczki...
Pierwotnie miałem załozone 400N i był problem z zamykaniem...-szybko wyrobiona tężyzna fizyczna...
Teraz pomimo słabszych i ciężkiej półki z głośnikami po poprzednim właścicielu/!!!!/ ,półka idzie do góry szybko i trzeba uważać na zęby....
Ciekawy efekt latem ,kiedy wyższe temperatury...-po zwolnieniu zamka , klapa idzie do góry jak hamulec aerodynamiczny w F-15 ....
|
|
|