To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Turbosprężarka do 2.0 DID BSY 140KM

CharlieK - 29-06-2015, 15:12
Temat postu: Turbosprężarka do 2.0 DID BSY 140KM
Witojcie. Po regeneracji padła mi drugi raz turbosprężarka. Zakład naprawczy i II zakład któremu dałem do ekspertyzy twierdzą, że to z powodu płynu chłodniczego będącego w oleju i złych właściwości smarujących łożyska turbo. Głowica naprawiona. Ale nieważne. Skutkiem tego - mam znowu turbo do wymiany lub naprawy. Teraz co do naprawy - nie bardzo chce je znowu regerować, bo ta turbina po tej regenacji chodziła bardzo kiblowo, więc słabo widzę powrót do tej samej sytuacji.

Czy ktoś wie, jakie turbiny z jakimi oznaczeniami od VW / Audi / Seat / Chrysler / Skoda pasują do tego Mitsubishi ? Bo ogólnie używane turba do tych marek chodzą od 300 złotych. Regenerowane od 400 najtaniej. Ale zaprzyjaźniony samochodziasz mówi, że po regeneracji turba zawsze słabo chodzą, że lepiej szukać używanego...

Ktoś zna jakiś "compatibility list" do tej turbosprężarki ?

Oryginalne oznaczenia jakie mam to:

Garrett, oznaczenie na ślimaku za napisem Garrett: .46 M53 6
Na tabliczce: VW Audi GT1749V made in Romania
HGR 03G 253 014 J
756862-2 , S/N: numer_seryjny_mojego_turbo

krecisie - 29-06-2015, 21:05

myśle, kolego, że szybciej będzie uzyskać odpowiedź wrzucając sprawę na np: http://forum.vw-passat.pl/
CharlieK - 30-06-2015, 09:51

Niekoniecznie. Bo jak wrzuciłem kod GT1749V w Allegro to wyskoczyła cała masa turbosprężarek do przeróznych modeli VW, ale wiele miało inaczej odprowadzane kolektory wydechowe, powietrza itd. I do silników o bardzo różnej mocy były od 90 do 150KM. Stąd zdecydowanie wolę pytać tutaj, bo skoro głowice silnika pasują od odpowiednich modeli VW, to podobnie musi być z resztą osprzętu. W szczegolnosci ze sa te oznaczenia VW / Audi na obudowie.
visitor - 30-06-2015, 10:30

Pasowac powinno od silników poprzecznie mobtowanych. A3 skody i male vw
CharlieK - 30-06-2015, 10:57

poza dużymi jednostkami od 6-cylidrow w gore- to chyba wszystkie sa poprzecznie montowane w VW... A jednak turba maja o roznym ksztalcie wyjsc tych kanalow co pisalem wczesniej. Stad pytam praci Mitsumaniakowej jak sobie radzili przy padach turbo, aby nie ladowac sie w koszta zakupu nowej turbosprężarki za jakiś tam zylion złotych :cry:
rezon - 30-06-2015, 22:00

bardzo podobny jest silnik BKD - więc pewnie i turbina też
krecisie - 01-07-2015, 06:54

Jak miałem Passata to zazwyczaj robiłem to w taki sposób że dzwoniłem do dużego dostawcy części do warsztatów, podawałem nr katalogowy danej części i chłopaki szybko namierzali w swoim systemie gdzie takie cudo jeszcze pasuje i do jakiego modelu może pasować. Przecież wcale nie musisz od nich tego kupić a informacja wg mnie byłaby pomocna.
dst - 02-07-2015, 12:58

Turbo jest to samo co w passatach i podobnych w silnikach bkd. Pasuje do niej turbo z z silnika o oznaczeniu bmn (170KM) bez większych przeróbek lub z Twojej można hybryde zrobić. Regeneracja regeneracji nie równa, jeśli ktoś wymieni uszczelnienia za 30zł bez wyważania, doważania, regulacji zmiennej geometrii to wtedy to nie ma prawa działac długo i dobrze. Ale wymieniając np cały środek turbosprężarki masz ją jak nową, tylko z dłuższa gwarancją (przeważnie daje sie 18-24 przy takich wymianach). Możesz iśc również w garretta z serii 22, lecz to są już grubsze mody.

Pozdrawiam

Hubeeert - 02-07-2015, 20:53

Masz dwie pewne opcje
1. MOto Remo Warszawa - turbo po fabrycznej regeneracji ~2050 zł
2. Moto Remo Warszawa - tubo fabrycznie nowe - ~2800 zł

Tania regeneracja to mit.
A Garett ma ten wredny zwyczaj, że sam regeneruje i części nie sprzedaje. Więc to co jest na rynku to części Made in China z prasowanego ryżu.

dst - 03-07-2015, 15:38

W motoremo kto pracuje? :roll:

Po 1 Garrett dostarcza części, ale fakt faktem, nie na normalnej zasadzie.
Po 2 Melett, Turbointernational dostarczają dobrej jakości części.
Po 3 spróbuj coś zareklamować w Garretcie życze powodzenia z udaną reklamacją.

Hubeeert - 03-07-2015, 20:10

dst napisał/a:
W motoremo kto pracuje?
Po osobistych kontaktach mogę powiedzieć, że osoby kompetentne.
dst napisał/a:
Po 3 spróbuj coś zareklamować w Garretcie życze powodzenia z udaną reklamacją.
Kupując w Moto Remo reklamujesz u nich. Reklamowałem skutecznie turbo do Outka, widzę, że Ty masz traumę :D
dst napisał/a:
Po 1 Garrett dostarcza części, ale fakt faktem, nie na normalnej zasadzie.
Po 2 Melett, Turbointernational dostarczają dobrej jakości części.
Do mnie bardziej przemawia gwarancja producenta.

Rozumiem, że nie lubisz konkurencji :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group