Outlander I GEN Techniczne - Czy ktoś się podejmie przełożyć skrzynię 5 na 6 w O1 20T?
Doa - 29-06-2015, 21:13 Temat postu: Czy ktoś się podejmie przełożyć skrzynię 5 na 6 w O1 20T? Brakuje mi dobrego mechanika od mitsu, skrzyni 6tki i tempomatu. i mogę jezdzić kolejne 20 lat
Wiem że w Lancerach była skrzynia 6stka a silnik ten sam... ale na mechanice się nie znam.
W@sio - 30-06-2015, 12:17
skrzynia pasuje praktycznie P&P wyciągasz jedną, wkładasz drugą... Stec proponował mi swego czasu taki deal, że chciał mi wrzucić 6b z EVO IX, jak się okazuje, są mniej wytrzymałe od 5 biegowych.
Doa - 01-07-2015, 00:36 Temat postu: Moja piątka dzięki fantastycznemu serwisowi jest na wykończeniu, i na pewno czeka mnie zabawa ze skrzynką, poza tym denerwująca jest jazda na tak wysokich obrotach przy 150-180. Jak w końcu znajdę mechanika co się zna to podpytam. a na razie blądzę niestety
W@sio - 01-07-2015, 08:27
Na lubelszczyźnie jest Stec, on by Ci to ogarnął
PS. Gdzie w polsce poruszasz się z takimi prędkościami?
elektryk - 02-07-2015, 10:46
A patrzyłeś przełożenia tej skrzyni, bo mnie się wydaje że 6ty bieg tej 6biegowej będzie odpowiadać 5temu w tej 5 biegowej.
Ale zgadzam się z kolegą, powyżej jakiś 130 zaczyna brakować kolejnego biegu, dalsze przyśpieszanie trwa długo i pozostaje nadrabiać obrotami silnika.
Doa - 05-07-2015, 23:36
W@sio napisał/a: | Na lubelszczyźnie jest Stec, on by Ci to ogarnął
PS. Gdzie w polsce poruszasz się z takimi prędkościami? |
A2 zdarza mi się często jedzić. piesków nie ma i da się pocisnąć, a sami wiecie jak się fajnie trzyma drogi to auto
krzychu - 06-07-2015, 08:15
Trzymanie drogi (umowne bo środek ciężkości wcale nie nisko) i moc to jedno. Za to hamulce już nie napawają optymizmem... Pamiętaj, że nie jesteś sam na drodze....
staszq2 - 06-07-2015, 21:55
elektryk napisał/a: | mnie się wydaje że 6ty bieg tej 6biegowej będzie odpowiadać 5temu w tej 5 biegowej |
Zaprzyjaźniony warsztat ma EVO IX 500 HP i zmierzyli sobie na hamowni że do odcinki (chyba) na 6 biegu pociągnie 298 km\h z tego wychodzi, że elektryk dobrze mówi bo teoretycznie O1T przy 7500 RPM też jechałby te 300 km\h
krzychu - 07-07-2015, 07:02
staszq2 - na pewno jest różnica między skrzynią z EVO VII (w OIT jest ta sama?), a EVO IX bo spalanie spada o parę litrów przy autostradowej prędkości chyba nawet do 9,5 litra przy ~150.
A jeśli to było 500HP to odcinke mógł mieć równie dobrze przy 8 lub 9 tysiącach.
Do tego Outlander ma większą średnicę opon.
staszq2 - 07-07-2015, 10:19
krzychu napisał/a: | na pewno jest różnica między skrzynią z EVO VII (w OIT jest ta sama?) |
Oglądałem wczoraj filmik z przyśpieszenia EVO IX w ori stanie gość zapiął 5 i tak przy 7000 RPM miał 270, została mu jeszcze 6tka więc na podstawie tego filmiku wynikałoby, że 6ty bieg w EVO to tak jakby dołożyć jeszcze jeden do skrzyni O1T, no najlepiej żeby ktoś kto ma Evkę się wypowiedział jakie ma obroty na 5 i 6 biegu przy 140 km\h i dało by to jakiś pogląd, co do krzychu napisał/a: | EVO IX bo spalanie spada o parę litrów przy autostradowej prędkości chyba nawet do 9,5 litra przy ~150 |
Lżejsza paka, mniejsze opory a to przy takiej prędkości robi swoje, ATW to Outlander dużo nie pali mi przy średniej ( 2 tygodnie temu ) z 200 km po autostradzie na zimówkach wyszło 17,6 LPG przy średniej zaznaczam średniej 180km\h biorąc pod uwagę że pali 20 % więcej gazu niż PB to dla mnie to był spory liczyłem że około 20 spali
|
|
|