To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Brilliance BS4

Bonzol - 03-07-2015, 15:20
Temat postu: Brilliance BS4
Witam.
Od niedawna posiadam chiński samochód Brilliance BS4 który w przeważającej większości jest kopią Mitsubishi Lancer VII. Cała komora silnikowa (silnik 4G18) jest jak gdyby wycięta z Lancera. Ale nie tylko to. Duża część wyposażenia kabiny również (np.wentylacja). Autko jest ładne i niezbyt stare (2010r - 65 tyś km). Przyprowadzone z Niemiec prawie nic mu nie dolega, tylko denerwuje mnie zbyt wolne schodzenie silnika na wolne obroty przy zmianie biegów. Nie wiem. Może to tak ma być? Przez 15 lat jeździłem Toyotą Corollą z silnikiem Diesla i nie mam wyczucia ale wydaje mi się, że po puszczeniu gazu silnik powinien od razu zejść na wolne obroty. Mój niestety schodzi bardzo powoli. Przeszkadza to przy zmianie biegów bo samochód szarpie i to właśnie mnie wkurza. Proszę o poradę znawców tematu.

mkm - 04-07-2015, 17:28

Bonzol, od tego typu problemów są działy techniczne.
Tu opisujemy nasze auta.

Uzupełnij historie, wrzuć zdjęcia itp. :wink:

matraks - 04-07-2015, 21:29

Wrzuć zdjęcia. Jestem strasznie ciekawy tego wynalazku. Co Tobą kierowało, że kupiłeś ten samochód?
docencik87 - 05-07-2015, 14:57

http://www.moto.banzaj.pl...kolach-184.html
hmmmm....

Bonzol - 08-07-2015, 14:57

He, he. Artykuł powyżej jest tendencyjny. Kolega ma samochód z lat 90 tych i wcale nie lepszy byłby w tych testach. Z resztą Niemcy dbają o swój rynek i żadne chińskie auta nie są im potrzebne.
A tu link - tak dla równowagi: http://www.motorewia.pl/m...brilliance-bs4/

Fragu - 09-07-2015, 10:45

Bonzol, dawaj fotki :)

Opisz jak Ci się użytkuje auto, wady/zalety ? :wink:

Bonzol - 09-07-2015, 20:04

Na razie go rozebrałem w drobny mak. Muszę wiedzieć czy to faktycznie nie jest jakaś trumna. Faktycznie - spasowanie plastików nie jest rewelacyjne. Zawieszenie i układ hamulcowy jest od BMW i raczej nie będzie sprawiało to problemów. Mam pewne wątpliwości co do jakości zabezpieczenia antykorozyjnego. Jakość blachy też wygląda nie najlepiej. Przypomina mi to dawne Lady 1500 i 1300 gdzie wyglądało to podobnie. Dlatego od razu zaaplikowałem konserwację środkiem do przestrzeni zamkniętych - podwójna dawka (progi, maski, drzwi). Obowiązkowo konserwacja podwozia (pojawiły się ogniska korozji w miejscu zgrzewania podwozia z belkami). Muszę jeszcze odbudować układ wydechowy: tłumiki jeszcze dobre ale rury to sitko (bardzo cieniutka blacha). Silnika nie ruszam. Wymieniłem olej, pasek jeszcze dobry, obroty stabilne, błędów brak. Przyjrzę się tej przepustnicy choć obroty spadają już szybciej. Musiałem odbudować podstawkę pod akumulator gdyż stara była kompletnie skorodowana i doszło do perforacji (to też świadczy o niskiej jakości blachy). Generalnie nadwozie jest ładne bez ognisk korozji. Lakier elegancki. Cała elektryka sprawna (full wypas). Kłopot sprawia wyjęcie elementów plastikowych - zatrzaski są cholernie twarde i trzeba trochę się napracować zanim popuszczają.
Bonzol - 10-07-2015, 06:15






Samochodem jeździ się przyjemnie. Nic nie trzęsie, w kabinie jest cicho. Trochę brakuje mocy w silniku (101KM) ale da się przeżyć. No i każdy za nim się obejrzy :D
W Afryce, a konkretnie w Zambii, widziałem bardzo dużo tych samochodów. Skoro w tamtych warunkach dają sobie radę to i u nas pojeździ trochę.

mkm - 13-07-2015, 08:53

Bonzol, gratuluję pierwszego chińczyka na Forum. :D
Więcej zdjęć i więcej opisów.
Mówi się, że za 15lat wszyscy będziemy jeździć "chińczykami" :D

Fragu - 13-07-2015, 10:04

Hmm z zewnątrz nie jest brzydki, ogólnie i zewnątrz i wewnątrz przypomina mi hyundaie/kia sprzed 15 lat :wink:
jacek11 - 13-07-2015, 10:08

mkm napisał/a:
Mówi się, że za 15lat wszyscy będziemy jeździć "chińczykami" :D

A części będziemy kupować w sklepie "Za 4 złote " :mrgreen:
Żartuję teraz :P
Gratuluję zakupu.Będę obserwował temat.

rosomak1983 - 13-07-2015, 10:45

mkm napisał/a:
Mówi się, że za 15lat wszyscy będziemy jeździć "chińczykami" :D


Maciek nie kadz, wiemy ze masz 2 colty w piwnicy zalane ,,formalina'' na czarna godzine. :P

PS Brilance produkuje dla BMW wiec nie jest zle. Jak z czesciami zamiennymi bo tego praktycznie nie ma - tj tego modelu. Chyba ze wszystko z lancera pasuje.

Załóz ładne alufele to wyglad bedzie duzzzzoooo lepszy.

Tomek - 13-07-2015, 10:50

Z przodu taki Lancio-Rover
Z tyłu trochę Volkswagenem śmierdzi

ogólnie nawet spoko to wygląda, nie straszy jak Łada

Bonzol - 13-07-2015, 12:44

A tutaj jednostka napędowa:







matijar - 26-11-2016, 20:04
Temat postu: Re: Brilliance BS4
Bonzol napisał/a:
Witam.
Od niedawna posiadam chiński samochód Brilliance BS4 który w przeważającej większości jest kopią Mitsubishi Lancer VII. Cała komora silnikowa (silnik 4G18) jest jak gdyby wycięta z Lancera. Ale nie tylko to. Duża część wyposażenia kabiny również (np.wentylacja). Autko jest ładne i niezbyt stare (2010r - 65 tyś km). Przyprowadzone z Niemiec prawie nic mu nie dolega, tylko denerwuje mnie zbyt wolne schodzenie silnika na wolne obroty przy zmianie biegów. Nie wiem. Może to tak ma być? Przez 15 lat jeździłem Toyotą Corollą z silnikiem Diesla i nie mam wyczucia ale wydaje mi się, że po puszczeniu gazu silnik powinien od razu zejść na wolne obroty. Mój niestety schodzi bardzo powoli. Przeszkadza to przy zmianie biegów bo samochód szarpie i to właśnie mnie wkurza. Proszę o poradę znawców tematu.


Hej Bonzol, ja mam od jakiegoś czasu Brillianca BS6, nie wiele różniącego się od BS 4, powiedz mi czy wiesz może gdzie znajduje się moduł sterujący centralnym zamkiem, zauważyłem, że samochód za dużo prądu mi pobiera na postoju i rozładowuje mi się akumulator po 2-3 dniach (możliwe, że przekaźnik mi się skleił). Jak wyciągam bezpiecznik odpowiadający za centralkę pobór prądu spada z 0.25 A do 0.5 A



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group