To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Problem wymiany sprężyn Colt CJ0

MrowaSO - 12-07-2015, 11:08
Temat postu: Problem wymiany sprężyn Colt CJ0
Witam, prosze was o pomoc.
Jak odkręcić nakrętke w kielichu? Przy normalnym kręceniu kręci się z siłownikiem. Żaby ani wd40 nie pomogło. Prosze was o pomoc ponieważ musze zmienić sprężyny. Oczywiście sciągacz do sprężyn został użyty.



robertdg - 12-07-2015, 11:26

Kluczem udarowym trzeba poluzować, dalej już powinno się dać odkręcić kluczem ręcznym
MrowaSO - 12-07-2015, 11:32

A czy nie będzie dalej problemu z kręceniem się wraz z siłownikiem? Jest mocno zapieczona ta nakrętka
robertdg - 12-07-2015, 12:34

Najpierw trzeba ją poluzowac a potem to już wiadomo będzie jak bardzo utrudnione będzie jej odkrecenie
MrowaSO - 12-07-2015, 14:24

Ja rozumiem, ale właśnie poluzować się nie chce - dalej kręci się razem z siłownikiem
robertdg - 12-07-2015, 16:14

Uzyj klucza udarowego do poluzowania
tom580 - 13-07-2015, 12:15

Ale się uparł na ten udarowy a jak zablokujesz siłownik amortyzatora? Weź klucz oczkowy gięty nie fajkowy nałóż na nakrętkę a drugim kluczem złap od góry za te zeszlifowanie na końcu siłownika nad tą nakrętką bo ono służy do tego żeby Ci się nie obracał. Trochę siły i powinno ruszyć jak już potraktowałeś odrdzewiaczem to nie powinieneś mieć większych problemów tym, miłej wymiany :)
robertdg - 13-07-2015, 18:20

tom580 napisał/a:
Ale się uparł na ten udarowy a jak zablokujesz siłownik amortyzatora?
Jak się nie rozumie co się czyta to pózniej są wątpliwości:
robertdg napisał/a:
Uzyj klucza udarowego do poluzowania
udaru używasz do poluzowania a potem odkrecasz kluczem ręcznym, filozofia :roll:
ludinho1 - 18-07-2015, 11:42

tylko i wyłącznie mocny udarowy. odrdzewiacz to można psikać i miesiąc a i tak się tego nie ruszy dwoma zwykłymi ręcznymi kluczami.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group