To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Japońskie Pajero do ogarnięcia i odpicowania...

Blackbear - 13-07-2015, 21:44
Temat postu: Japońskie Pajero do ogarnięcia i odpicowania...
Witam! Zarejestrowałem się niedawno i na wstępie pragnę pochwalić się nowym nabytkiem.
Jest to Pajero, rocznik 94 wersja LWB Exeed, na rynek japoński. Oryginalnie wg. VIN 2.5 td w manualu. Natomiast obecnie jest 2.8tdi w automacie i z SS :) . Kierownica jest po słusznej stronie.
Autko ze zdrową blacharką i ramą, silnik suchy, praca skrzyni bez zarzutu.



Jest kilka mankamentów w aucie (większość to raczej drobiazgi), które chciałbym naprawić. Więc proszę Was drodzy Mitsumaniacy o pomoc, ponieważ jestem jeszcze żółtodziobem w tej marce i modelu :( .

1. Tunel środkowy jest niezmieniony. Czyli przy kierowcy jest lewarek zmiany trybów skrzyni automatycznej, a od strony pasażera lewar reduktora i ręczny. Czy da się do obecnej konfiguracji zamontować lewarek z wersji europejskiej bez rzeźby, czy raczej będzie się to wiązało z wymianą całego tunelu na EU?

2. Z jakiegoś powodu zegary są wyskalowane w Mph. Da się wymienić samą tarczę pod wskazówką czy raczej trzeba cały moduł zegarów?

3. Nie działa elektryczne sterowanie lusterek. Co mogło się uszkodzić? Sprawdziłem bezpieczniki w komorze silnika (z lewej strony) i pod kierownicą.

4. Nie otwiera się szyberdach. Silnik kręci i tylko do momentu podniesienia lub opuszczenia dachu. Najpewniej mechanizm, jakieś sugestie co mogło go zablokować?

5. Brakuje sprężarki klimatyzacji, cała reszta ponoć jest. Czy może to być jedynym powodem wariowania Klimatronika? Pomimo ustawienia 18 stC, grzeje pełną parą. No chyba, że nie umiem go ustawić :lol:

Będę wdzięczny za szczegółowe odpowiedzi. :)

zbyszekm2 - 16-07-2015, 08:35

1. jest po staremu bo żeby to zmienić trzeba europejski reduktor i dźwignie skrzyni automat hamulca tez trzeba przełożyć z europejskiej wersji.
2. Lepiej calu zegar od europy wsadzić.
3. lusterka nie działają bo trzeba by całą wiązkę przełożyć od wersji która miała takie składane lusterka. ktoś kto przekładał Japończyka, miał instalacje od wersji bez składania lusterek a może zostawił starą instalację a tylko wiązki przedłużał.
możesz przełożyć samą wiązkę od lusterek z anglika z kostką, ale też trzeba trochę pomyśleć.
4. szyber zastała się i zmieliła się zębatka od napędu. Musisz wymienić cały szyberdach.
5. Mozna założyć sprężarkę, Ale ni pomoże aby przestało wariować. Ktoś zrobił to na odpieprz.

Blackbear - 16-07-2015, 17:13

Czy to oznacza, że trzeba wymienić reduktor na inny? Jest z drugiej strony? Wymiana tunelu na Eu i dzwigni automatu, oraz przełożenie wajch nie wystarczy?

Zegary chyba nie problem. Są na allegro.

Postaram się sprawdzić ta instalacje lusterek, co i jak.

Jeśli to zebatka rzeczewiscie, to rozumiem że taka cząstka jest nieosiagalna?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group