[92-96]Colt CA0 - [ALL] Kontrolka od ręcznego
Anonymous - 21-02-2007, 14:27 Temat postu: [ALL] Kontrolka od ręcznego czy może ktoś mi powiedzieć dlaczego kontrolka pali sie chociaz nie mam zaciagnietego recznego? jednak czasem gasnie powiedzmy 1/10 razy gasnie. Stalo sie tak po tym jak psiknalem w reczny WD40;] o co chodzi...
Bartek - 21-02-2007, 14:42
A płyn hamulcowy w zbiorniczku masz? - kontrolka jest wspólna dla ręcznego i poziomu płynu
Anonymous - 21-02-2007, 14:52
a nie wiem czy mam;] a jak sprawdzic czy mam? bo tam cos ciezko sie odkreca ten bialy(?) pojemnik
[ Dodano: 21-02-2007, 14:52 ]
a od tego psikniecia WD40 moglo cos sie stac czujnikowi od recznego?
Bartek - 21-02-2007, 15:16
Czujnikowi raczej nic nie zaszkodziło, ale zbiorniczek jest ciut przezroczysty i bujając samochodem powinieneś zauważyć lustro płynu. Jak nic nie widzisz, to pewnie dlatego, że płynu nie ma
Anonymous - 21-02-2007, 15:25
a nie mozna poprostu odkrecic tego pojemnika jakoś? w koncu plyn jakos tam sie wlewa...
Anonymous - 21-02-2007, 15:49
zapor, mozna to poprostu odkrecic i wtedy zobaczysz czy masz plyn. Ja tez tak mialem z ta kontrolka i okazalo sie ze plywak od pomiaru poziomu plynu sie zawiesil - wystarczylo go tylko lekko ruszyc i problem zniknal na jakis czas. Zauwazylem ze plywak sie zaiwesza jak zostawie auto na noc na lekkim spadku - widocznie wtedy sie plywak zawiesza.
Pzdr.
Anonymous - 21-02-2007, 17:46
kupilem plynu , dolalem na max i teraz jest dobrze:)
Hubeeert - 22-02-2007, 00:37
zapor, gratuluje usuniecia skutku a nie przyczyny i na Twoim miejscu biegiem skontrolowalbym stan klockow i szczek hamulcowych.
Anonymous - 22-02-2007, 07:12
Cześć wszystkkim.
Ja chciałem się zapytać czy ta kontrolka przy nie zaciągniętym ręcnym ale przed odpaleniem może się palić a po odpaleniu gaśnie.
Pozdrawiam
Anonymous - 22-02-2007, 07:14
dzis bede mial przeglad wiec bede chyba wszystko wiedzial, dzieki za rade Hubeeert[/b]
Anonymous - 22-02-2007, 10:13
tutaj sie klania stan w jakim kupiles samochod.
Jezeli plynu po prostu ubywa to czym predzej skontroluj caly uklad hamulcowy.
Jezeli wlales odrobinke i przestala swiecic kontrolka, a uklad okaze sie sprawny to pewnie tylko plywaczek sie zawiesil i wystarczylo go palcem puknac aby sie odhaczyl.
@endriu
Przy zaciagnietym recznym kontrolka MUSI sie palic zawsze chyba masz przekrecony zaplon czy to na ON czy na START.
Anonymous - 22-02-2007, 11:56
otoz dokladnie po kolei to bylo tak:
Kiedys pewnego dnia zostawilem auto przed blokiem na minimalnym skosie na krawezniku, t nie bylo pierwszy raz. Rano jak wsiadlem to kontrolka od recznego sie ciagle paliła, pomyslalem ze spowodowane jest to tym ze dzien wczesniej psiknąłem tam w reczny WD40, no ale jak juz ktos na forum na pisał ze to nie moze byc od tego...nastepnie dokladnie w zeszla sobote wpadlem w dziure,(lewym kolem) i w prawym teraz cos obciera przy hamowaniu
tak kolo 20km/h i az do zatrzymania, nie wiem moze jak wpadlem w ta dziure to troche samochodem 'pobujało' i wyszlo to ze cos jest z ukladem hamulcowym? dlaczego wiec jezeli wjechanie w dziure bylo powodem to problemy sa tylko z jednym kołem?
[ Dodano: 22-02-2007, 11:59 ]
aha a co do tego plywaka w zbiorniczku od plynu hamulcowego, to poziom byl na minimum i pływak był w pionie i jakos w dół schodził, jak dolalem to sie podniósł i jest pod skosem i kontrolka zgasła
Anonymous - 22-02-2007, 13:37
Kaeres przeczytaj dokładnie jak jest napisane. Przy nie zaciągnietym ręcznym pali się kontrolka a jak się odpali autko to gaśnie?
Anonymous - 22-02-2007, 23:01
u mnie jest to samo od dzisiaj...wydaje mi się to ma wpływ na to mróz bo wczoraj mrozu nie było i było wsyztsko okey...co wy na to?
Anonymous - 23-02-2007, 08:49
biedrzyk napisał/a: | u mnie jest to samo od dzisiaj...wydaje mi się to ma wpływ na to mróz bo wczoraj mrozu nie było i było wsyztsko okey...co wy na to? | Nie sądzę. Płyn hamulcowy nie ma prawa zamarznąć. Jeśli zamarza, należy go bezwzględnie wymienić.
A zawieszenie się pływaka mogło nastąpić zupełnie przypadkowo.
|
|
|