To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Spadające obroty po wrzuceniu trybu DRIVE- automat 3.2did

Zakatek - 21-07-2015, 14:18
Temat postu: Spadające obroty po wrzuceniu trybu DRIVE- automat 3.2did
Witajcie! Mam problem, otóż po wrzuceniu w tryb drive obroty lekko spadają i silnik zaczyna nierównomiernie pracować. W pozycji biegu jałowego wskazówka obrotów wraca do normalnej pozycji, czyli ok. 900rpm. Mam tylko nadzieje że to nie problem z pompą wtryskową... Z góry dzięki za wszystkie porady :biggrin:
zbyszekm2 - 21-07-2015, 16:09

z pompa.
Zakatek - 23-07-2015, 07:44

nastawnik? Dodam ze problem wystepuje tylko na cieplym silniku.
wojtekkkkk - 23-07-2015, 21:21

pompa do regeneracji, póki wszystko działa można to w miarę tanio uratować.
Zakatek - 24-07-2015, 09:46

Mam taki maly dylemat. Za pare dni mialem nim jechac na polnoc naszego pieknego kraju w celu zregenerowania sil. Czy warto ryzykowac i robic te 800km w celu oddania Miska prosto do Zbyszka?
Na Slasku nie mam zaufanego mechanika...

zbyszekm2 - 24-07-2015, 14:27

W jakiej miejscowości będziesz?
Zakatek - 26-07-2015, 10:50

Na wstepie slowa uznania dla Zbyszka, bez tych paru porad bym nie dal rady! Swinoujscie, mowilem o innej miejscowosci, ale jednak wyspa Uznam. Kolo 300km do Pana bym mial :/ . Wyczyscilem ten nastawnik i pali od strzala, az sie sie zdziwilem ze to autko moze tak ladnie krecic. Obroty juz nie faluja, jednak spadaja po wrzuceniu D, tak gdzies kolo polowy kreski. Wymiana zbiornika u Pana na warsztacie jest w cenie zbiornika? Te falujace obroty to moga byc spowodowane uszkodzonym czujnikiem TPS?

edit: Obroty silnika spadaja po rozgrzaniu silnika o pol kreski. Po wrzuceniu trybu Drive lekko poruszy sie wskazowka obrotomierza, ale wydaje sie byc w normie. Obroty nie faluja. Co to moze byc? Zostaje tylko wysylanie na diagnostyke samej pompy? Jak tylko podepne pod kompa to dam znac jakie bledy mu wyskakuja.

bluecd - 26-07-2015, 16:50

Zakatek napisał/a:
Na wstepie slowa uznania dla Zbyszka, bez tych paru porad bym nie dal rady! Swinoujscie, mowilem o innej miejscowosci, ale jednak wyspa Uznam. Kolo 300km do Pana bym mial :/ . Wyczyscilem ten nastawnik i pali od strzala, az sie sie zdziwilem ze to autko moze tak ladnie krecic. Obroty juz nie faluja, jednak spadaja po wrzuceniu D, tak gdzies kolo polowy kreski. Wymiana zbiornika u Pana na warsztacie jest w cenie zbiornika? Te falujace obroty to moga byc spowodowane uszkodzonym czujnikiem TPS?

edit: Obroty silnika spadaja po rozgrzaniu silnika o pol kreski. Po wrzuceniu trybu Drive lekko poruszy sie wskazowka obrotomierza, ale wydaje sie byc w normie. Obroty nie faluja. Co to moze byc? Zostaje tylko wysylanie na diagnostyke samej pompy? Jak tylko podepne pod kompa to dam znac jakie bledy mu wyskakuja.


Mozesz opisac cala procedure czyszczenia nastawnika? Moze jakies zdjecia?
Jaka regulacja/montaz nastawnika?

Zakatek - 26-07-2015, 23:22

Mam pare zdjec, ale bez zdjec nastawnika. Do srody mam nadzieje bede mial nowy zbiornik, to wtedy wyczyszcze jeszcze raz nastawnik i caly uklad + porzadna dokumentacja zdjeciowa. 8)
Grzegorz76 - 27-07-2015, 08:29

robiłeś to sam? jest to jakaś skomplikowana operacja? Pompę trzeba wyjmować?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group