To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Moja Czarna Bunia

RoBSoN_97 - 24-08-2015, 14:20
Temat postu: Moja Czarna Bunia
Samochód mam od roku i zebrałem się w końcu zaprezentować następcę Carismy :D
Bunia jest oficjalnie pierwszym moim samochodem :D Rejestrowałem już na siebie itp... Carisma była jeszcze na tatę ze względu na stawki ubezpieczenia :P
W sierpniu 2014r, osobiście poleciałem do Niemiec po niżej zaprezentowany samochód :)
Spośród wielu obejrzanych egzemplarzy, wybrałem właśnie tę, czarną Bunię :D
BMW 3 E91 z ostatniego roku produkcji w tej budzie (02.2008r.), samochód sprawdzony w Auto Fusie, lakier – oryginalna fabryczna powłoka lakiernicza oraz zweryfikowany, zgodny przebieg z historią :]
Jeździ się rewelacyjnie, mega komfort, świetne fotele z super trzymaniem bocznym no i zasięg. No i jedyny słuszny napęd RWD ^^

Fotki z powrotu (obok srebrna - auto ojca)




Poniżej wyposażenie i zdjęcia.
Wyposażenie prawie maksymalne, brakuje panoramy, skór nie chciałem,:
- ELEMENTY ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA
- LISTWY WNĘTRZA ALUMINIUM
- BRAK NAPISU MODELU
- SYSTEM START/STOP
- 6-BIEGOWA SKRZYNIA BIEGÓW
- REGULACJA KIEROWNICY W DWÓCH PŁASZCZYZNACH
- SKÓRZANA KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA
- KOMPUTER POKŁADOWY
- SYSTEM NAWIGACJI BISNESS
- STEROWANIE GŁOSOWE
- BLUETOOTH
- TEMPOMAT
- KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA DWUSTREFOWA
- PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE
- KUBEŁKOWE SPORTOWE FOTELE Z PEŁNĄ REGULACJĄ
- PODPARCIE LĘDŹWI KIEROWCY I PASAŻERA
- PODŁOKIETNIK PRZEDNI PRZESUWNY
- KLIMATYZOWANY SCHOWEK W PODŁOKIETNIKU
- REFLEKTORY KSENONOWE Z SAMOPOZIOMOWANIEM
- SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW
- HALOGENY
- CZUJNIKI PARKOWANIA
- RELINGI DACHOWE
- AUTOMATYCZNIE ROZKŁADANY/SKŁADANY HAK HOLOWNICZY
- ALUMINIOWE ORYGINALNE FELGI BMW 16”
- OPONY GOODYEAR
- PODŚWIETLANE KLAMKI Z ZEWNĄTRZ
- DTC KONTROLA TRAKCJI
- ABS
- CENTRALNY ZAMEK NA PILOTA Z DOMYKANIEM SZYB
- SENSOR DESZCZU
- SENSOR ZMIERZCHU
- 8 PODUSZEK POWIETRZNYCH
- 4x ELEKTRYCZNIE OTWIERANE SZYBY
- ELEKTRYCZNIE REGULOWANE I PODGRZEWANE LUSTRA ZEWNĘTRZNE FOTOCHROMATYCZNE
- LUSTERKO WEWNĘTRZNE FOTOCHROMATYCZNE,
- WEJŚCIE GŁOSOWE AUX
- PAKIET OŚWIETLENIA
- PAKIET ADVANTAGE
- PAKIET COMFORT
- ZESPÓŁ SCHOWKÓW
- SYSTEM FOTELI ISOFIX


edit 03.01.2017 załadowanie ponownie zdjęć


spod domu





plener






środek






Niedługo nowe zdjęcia i relacja z modów :biggrin:

Fragu - 24-08-2015, 15:07

Bardzo fajna :) A jaki motor? Bo jakoś nie widzę żebyś napisał :P 2.0d ?
Hugo - 25-08-2015, 08:06

Fragu napisał/a:
2.0d ?
:mrgreen: Oby nie, przecież dizel jest do traktorów i kombajnów.
sampler - 25-08-2015, 08:19

Oby nie 2.0 d bo to już by był N47 z rozciągającym się łańcuchem od strony skrzyni biegów
radek79 - 25-08-2015, 10:31

sampler napisał/a:
Oby nie 2.0 d bo to już by był N47 z rozciągającym się łańcuchem od strony skrzyni biegów

e 91 był m47

Ziemba. - 25-08-2015, 11:29

Panowie zerknijcie na obrotomierz - diesel.
sampler - 25-08-2015, 12:06

radek79 napisał/a:
e 91 był m47


do 2007 r 120 i 160 KM

od 2008 jest N47 katastroffen.

Auto jest z lutego 2008 wiec pytanie czy jeszcze się załapał na "lepszego" M47

Marcino - 25-08-2015, 14:47

Taką bym chciał ale w PB...
RoBSoN_97 - 26-08-2015, 12:23

Rozwiewam wszelkie wątpliwości dotyczące silnika :P
Silnik to 2-litrowy diesel o mocy 143KM. Chętnie bym wziął 3.0d ale AKCYZA... Nie uśmiechało mi się oddać HARACZ państwu za nic w wysokości prawie 8 tysi, także zamiar ograniczenie było 2 litry.
Z mocą szału nie ma, można wgrać bez problemu program na 180KM, zawsze będzie lepiej latało, ale przyjemnie się nim lata nawet z tym silnikiem jest mega elastyczny i najoszczędniejszy w gamie BMW :]

Na całe szczęście mam N47 jest to nowszy silnik od starego M47 (w tym silniku urywające się klapy kolektora, a i przy wymianie podstawowego filtra jakim jest filtr powietrza w dieslu się go częściej wymienia niż w benzynie, trzeba rozebrać połowę rzeczy pod maską :P całe szczęście nie mam tego problemu w N47 ).
Od 08.2007 roku były już wkładane nowe silniki diesla w E9x
Ja u siebie rozrząd mam sprawdzony w serwisie BMW i jest z nim wszystko cacy, dali potwierdzenie :]

Haha, Hugo takiego toku rozumowania już dawno nie słyszałem :D
Hugo napisał/a:
przecież dizel jest do traktorów i kombajnów.

To tak jak gaz jest do kuchenek? xD
Jak ktoś jest zainteresowany tematem mogę podesłać linki do artykułów na temat instalacji LPG w silniku diesla ^^ z takich najważniejszych korzyści:
- niższe koszty paliwa do ok. 35%,
- zwiększenie efektywności i sprawności spalania mieszanki paliwowej,
- wzrost mocy sinika ok. 20% a w niektórych przypadkach nawet do 30%,
- łagodniejsza i bardziej płynna praca silnika,
- wydłużenie żywotności silnika,
- ochrona środowiska: stosowanie ekologicznego paliwa LPG, mniej szkodliwe spaliny, wynikające z dokładniejszego spalania ropy oraz spalający się gaz działa podobnie jak katalizator dopalając sadzę

To tak dla tych, którzy cały czas myślą staro-poglądowo i są zamknięci na nowe rozwiązania ;)

RoBSoN_97 - 26-08-2015, 12:51

Pierwszy mod
Czarne nerki







edytowano 21-02-2017 (ponownie załadowane zdjęcia)

Fragu - 26-08-2015, 13:01

Mod na plus :)
sampler - 26-08-2015, 14:05

masz wersje N47 A, B, czy C? Sprawdz czy miałes akcje serwisową bo wg mnie masz wersję A na pojedyńczej turbinie i powienieneś mieć wymieniany rozrząd (nie w polsce)
matraks - 27-08-2015, 03:37

Bijemdablju :P Wszystko na plus jedynie silnik coś słabowity. Gratulauję ładnej trójki.
sveno - 27-08-2015, 12:39

sampler napisał/a:
Oby nie 2.0 d bo to już by był N47 z rozciągającym się łańcuchem od strony skrzyni biegów
sampler napisał/a:
od 2008 jest N47 katastroffen.
RoBSoN_97 napisał/a:
Na całe szczęście mam N47
:mrgreen:
Olivia - 03-09-2015, 20:02

Cytat:
Chętnie bym wziął 3.0d ale AKCYZA... Nie uśmiechało mi się oddać HARACZ państwu


Chłopie, nie przesadzaj :!: Sama kupiłam BMW z silnikiem 2.2 l i zapłaciłam więcej za akcyzę. Ale za to przyjemność z jazdy mam fajną i co najważniejsze kultura pracy silnika w motorach z większą pojemnością jest lepsza.
Sama przymierzałam się do tego modelu ale już mi się odwidziało gdy zobaczyłam jak te samochody są składane w zakładach. Jednak porównanie trójek E4x vs. E9x jest na korzyść tej starszej. Zastanawia mnie co za kilka lat będę mogła kupić skoro teraz nawet auta marki tzw. premium składają w taki sposób jak kiedyś Trabanty :roll:

Życzę Tobie aby Twój model był mniej felerny od dwóch egzemplarzy tego modelu które posiadają moi koledzy z pracy 8)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group