To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Ładowanie w Outlanderze zagadka

sibilak1 - 26-08-2015, 19:34
Temat postu: Ładowanie w Outlanderze zagadka
Witam,

mam problem z ładowaniem w Outlanderze. Na niskich obrotach 12,6v a powyżej 2800 obrotów jest normalnie 14,4v. Wymieniony alternator na regenerowany, wymieniony już 2 razy regulator napięcia dla pewności, sprawdzone diody a ładowania jak nie było tak nie ma na niskich obrotach. Samochód od 3 dni u elektryka, który rozkłada już ręce. Sprawdzał oczywiście kontrolkę, bezpieczniki, podpinał na krótko do akumulatora, sprawdzał masy itp. Alternator po wyjęciu i podpięciu na stole działał normalnie tzn ładował od początku. Proszę o pomoc...

apollo99 - 27-08-2015, 19:36

podmień może akumulator
elektryk - 28-08-2015, 09:56

A może problemem jest sterowania alternatorem z ECU? Może coś w tej wiązce co dochodzi do alternatora jest zgnite lub przerwane.
Hubeeert - 28-08-2015, 10:28

Wszystko jest OK, ECU steruje ładowaniem i jeżeli nie zapala się lampka na desce to znaczy, że tak ma być.
Żeby się upewnić odepnij kabel sterujący z kostki do alternatora - powinieneś mieć stabilne 14.4V

furman - 17-01-2017, 19:04
Temat postu: Re: Ładowanie w Outlanderze zagadka
sibilak1 napisał/a:
Witam,

mam problem z ładowaniem w Outlanderze. Na niskich obrotach 12,6v a powyżej 2800 obrotów jest normalnie 14,4v. Wymieniony alternator na regenerowany, wymieniony już 2 razy regulator napięcia dla pewności, sprawdzone diody a ładowania jak nie było tak nie ma na niskich obrotach. Samochód od 3 dni u elektryka, który rozkłada już ręce. Sprawdzał oczywiście kontrolkę, bezpieczniki, podpinał na krótko do akumulatora, sprawdzał masy itp. Alternator po wyjęciu i podpięciu na stole działał normalnie tzn ładował od początku. Proszę o pomoc...


Witajcie,mam ten sam problem jak Sibilak1 ,pali się kontrolka ładowania.Na początku było Na niskich obrotach 12,6v a powyżej 2800 obrotów 14,4v,teraz po wymianie alternatora i sprawdzeniu przewodów nadal sie pali i jest na niskich obrotach 13,5v a powyżej 2800 obrotów 15,4 v. Macie jakis pomysł ? Pozdrawiam Furman

plecho1 - 17-01-2017, 19:18

Jeśli napięcie wzrasta po wyżej normy czyli po wyżej około 14,5V to raczej wina regulatora napięcia. A ten nowy alternator to był nowy czy używany czy może regenerowany?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group