To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancelot 1.8 z 2009

brylekVFR - 05-09-2015, 22:50
Temat postu: Lancelot 1.8 z 2009
Witam.
Postanowiłem się ja pochwalić swoim wozidełkim, jest nim Lancer 1.8 benzynka z 2009r. w wersji wyposażenia INTENSE.



Zakupu dokonałem 2 listopada więc od razu zakupiłem komplet kół zimowych na fabrycznych felgach 16.
Lancelocik jest na sprężynach obniżających Eibach 30/25. Po zakupie okazało się że jedna jest złamana (mimo sprawdzeniu przed zakupowym w ASO) więc musiałem wymienić komplet na przodzie

Pierwszymi przeróbkami było uruchomienie fabrycznego alarmu przez Tokyo wraz z krańcówka pod maską. Dzięki temu pojawia się komunikat o otwartej masce.

Również zostały aktywowane światła do jazdy dziennej, teraz działają tak:
https://www.youtube.com/watch?v=_aoxvVxnX1Q
Lancelota doposażyłem w hak ze Słupska wraz z modułem haka, takim o:

Żeby Lancelot łatwiej oddychał założyłem filtr sportowy pipercross, a dla wygody otwierania maski założyłem siłowniki rodem z Audi A8.
Pamiętam jak Tokyo mówił że Lancerka można wyposażyć na A8, i to już się sprawdza :mrgreen:
Lancelot miał kiepskie hamulce więc teraz ma założony zestaw z Outlandera czyli większe tarcze i zaciski hamulcowe dwu tłoczkowe.
Zaciski zregenerowane i pomalowane z Outlandera:

Przed wyminą:

Po wymianie:

Różnica w wielkości tarczy:

Teraz muszę jeszcze ustawić luzy zaworowe i skontrolować łańcuch rozrządu bo chyba będę zakładał gaz, bardzo się z tym gryzę, ale obniżenie kosztów jazdy chyba wygra.
W planach mam jeszcze zmianę licznika na kolorowy, dołożenie czujnika płynu spryskiwaczy i założenie jakiejś Navi.
Przyszła kolejna wymiana oleju wraz z filtrem po 10 tyś km.

Nastąpiły kolejne modyfikacje z planów doposażenia Lancera.
Wpadł nowszy licznik w kolorze

Stary licznik z przebiegiem

Również zakupiłem oraz zamontowałem czujnik poziomu płynu spryskiwaczy. Kabel juz jest dociągnięty do kabiny, pozostaje tylko go wpiąć i aktywować.


Kolejne zmiany. Od listopada założona jest instalacja gazowa, sterownik Tech224, do tego reduktor KME Tur, wtryski Barakuda. Butla 43l zamiast koła z wlewem pod klapko, koło wlewu benzyny. Jak na razie wszystko sprawuje się świetnie, nie czuć różnicy benzyna, gaz.

Po wizycie jedynego i słusznego elektryka od Mitsubishi wpadł w deską MMCS

Do niego dołożona kamera cofania,

Jeszcze tylko odblokować DVD i dołożyć instalacje na monitory zewnętrzne :mrgreen: W końcu podczas wyjazdy na wakacje nie będzie "daleko jeszcze".

Przy okazji aktywowany został czujnik płyny spryskiwaczy,


Chcę jeszcze uruchomić oświetlenie powitalne po otwarciu samochodu oraz oświetlenie drogi do domu (Coming home light i Welcome light).Problem jest w tym że ETACS w samochodzie tego nie obsługuje, jest taki bardziej amerykański. Receptą jest wymiana ETACS na nowszy.

Kolejne plany na modyfikacje to składane lusterka i doświetlanie zakrętów :D

Lusterka składane elektrycznie już są :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=6pPaHc9TZEE

Kolejne zmiany nastąpiły w Lancerku, a mianowiecie doświetlanie zakrętów na przeciwmgielnych. :mrgreen:
Wystarczy 1/4 obrotu kierownicą żeby zaświeciła się odpowiednia lampa, w nocy nie porównanie na plus :biggrin:









Funkcja świateł przeciwmgielnych pozostała bez mian


eremita - 06-09-2015, 10:52

brylekVFR napisał/a:
Lancelocik jest na sprężynach obniżających Eibach 30/25. Po zakupie okazało się że jedna jest złamana (mimo sprawdzeniu przed zakupowym w ASO) więc musiałem wymienić komplet na przodzie

Ja bym wrócił do tego aso po zwrot za przegląd albo naprawę.
Jak kupowałem C5 też dałem do sprawdzenia w ASO, po zakupie wyszły kwiatki, ASO oddało połowę kwoty za przegląd.

brylekVFR - 06-09-2015, 11:19

Gra nie warta świeczki. Za przegląd zapłaciłem 300zl, a za sprężyny tez coś koło tego. Sprężyny zmieniłem sam, wiec jadąc na wymianę 140 km do nich, czy żeby upominać się o swoje nie opłaca się. Zresztą przegląd robiłem w listopadzie, a sprężyny odkryłem gdzieś w marcu. Dałem sobie spokój, liczy się fakt ze serwisant nie dołączył się ze sprężyna jest luźna.
Tomii - 06-09-2015, 13:33
Temat postu: Re: Lancelot 1.8 z 2009
brylekVFR napisał/a:

Również zostały aktywowane światła do jazdy dziennej, teraz działają tak:
https://www.youtube.com/watch?v=_aoxvVxnX1Q


to są tzw światła "pseudo dzienne", to już lepiej dać moduł pod światła długie :) wtedy by to spełniało swoje zadanie.

Zadowolenia z autka :)

brylekVFR - 06-09-2015, 13:41

No chyba nie, prawo pozwala jeździć na światłach mijania zamiast dziennych. W tym przypadku świecą tylko światła mijania, bez postojowek. Zakładając moduł do długich nie ma homologacji przez co szybciej poleci dowód za ten model niż za używanie świateł mijania, tym bardziej ze przełączenie się świateł tak naprawdę nie jest aż tak widoczne, nie ingeruje w instalację. Na filmiku koleś dokłada czujnik zmierzchu, ja takowy juz mam, tak jak światła w trybie auto. Wiec poza małym modułem w skrzynce bezpieczników, gdzie jest fabrycznie miejsce na niego i włącznie w etacs nie ingeruje się w instalację.
Tomii - 06-09-2015, 13:46

brylekVFR napisał/a:
No chyba nie, prawo pozwala jeździć na światłach mijania zamiast dziennych. W tym przypadku świecą tylko światła mijania, bez postojowek. Zakładając moduł do długich nie ma homologacji przez co szybciej poleci dowód za ten model niż za używanie świateł mijania.


Oczywiście masz rację, niestety takie mamy prawo. Ale prawdziwe światła dzienne tak jak długie świecą na wprost a nie w ziemię, o ten aspekt mi chodziło ;)

brylekVFR - 06-09-2015, 13:51

Ok, tylko na długich dławi się je zazwyczaj na ok 30% mocy, ale świecą prosto. U mnie mijania świecą na 80% mocy i świecą w dół. Co kto woli, ja wybrałem opcje przewidziana przez producenta.
brylekVFR - 05-05-2016, 14:00

W końcu założony MMCS z kamerą cofania :mrgreen:
Przy okazji włączony czujnik płynu spryskiwaczy,
Są już plany na kolejne modyfikacje, trzeba zbierać monetę

Iluzjonist4 - 07-05-2016, 16:44

A nie lepiej było kupić od razu wersję instyle navi? :)
brylekVFR - 07-05-2016, 20:09

Chyba nie,
promatti - 08-05-2016, 21:22

Jak Ci się jeździ tym Lancerkiem ?

Mam Outlander 2 po lifcie i zastanawiam się czy by nie sprzedać i kupić dokladnie z tym silnikiem Lancera :) i czegoś małego w teren :)

brylekVFR - 08-05-2016, 21:59

Hmm, ciężko odpowiedzieć, Przyzwyczaiłem się i teraz jakoś się jedzie. PO przesiadce z Mazdy 6 w kombi z 2.0 dieslem na Lancera ciężko było się przyzwyczaić. Porównując go do outka jeszcze w Twoim przypadku z 2.2 chyba bym tego nie zrobił.
1.8 w benzynie jedzie ale fajerwerków nie ma, takie zwykłe wozidełko tylko z zadziornym wyglądem, moment obrotowy pozostawia dużo do życzenia, no ale to tylko 1.8 w benzynie.
Outek na pewno jest wygodniejszy w trasie, a silnik 2.2d zabija momentem obrotowym 1.8b.
Za to fajna baza do modyfikacji i doposażania :mrgreen:

promatti - 10-05-2016, 19:53

Dzięki za komentarza. Rozwarzam jeszcze zamiane na 2.0 240hp Ralliart'a. A jak w trasie przy jakiej predkosci szumy sa nie do zniesienia?
brylekVFR - 22-11-2016, 23:16

I elektrycznie składane lusterka zamontowane :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=6pPaHc9TZEE

senthic - 23-11-2016, 14:38

Jak chodzi o lusterka to ile wyniosła ta przyjemność ? Pytam bo właśnie podążam w podobnym kierunku ^^


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group