Pajero III - Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna?
adi-son - 19-09-2015, 19:21 Temat postu: Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna? Cześć wszystkim,
jestem nowy na forum, przeglądam je od czasu stania się posiadaczem Pajero czyli około 2miesięcy. Od kilku dni dolega mu problem z odpalaniem, bez względu czy na zimnym czy rozgrzanym silniku tak samo długo się krztusi zanim zapali. Wcześniej palił na dotyk, od razu po przekręceniu kluczyka. Dodam, że spóźniłem się trochę ze zmianą filtra paliwa bo zrobiłem to po około 8-9k od ostatniej wymiany. Mam jednak nadzieję, że przyczyną długiego odpalania nie jest pompa. Filtr paliwa wymieniłem, sprawdzałem na innym akumulatorze jednak bez zmian. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Obroty trzyma jak należy, podczas jazdy również żadnych objawów. Wrzuciłem filmik na którym można zobaczyć opisaną sytuację:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
proszę o jakąkolwiek podpowiedź, co sprawdzić w następnej kolejności, na co zwrócić uwagę.
Z góry dzięki, pozdrawiam wszystkich użytkowników forum.
zbyszekm2 - 21-09-2015, 09:24
Słabo słychać na tym filmiku.
Sprawdź rozrusznik na początek.
adi-son - 22-09-2015, 21:59
Po przejechaniu 200km żadnych objawów podczas jazdy, odpalanie jednak bez zmian. W jaki sposób sprawdzić rozrusznik?
Wklejam filmik w lepszej jakości:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Grzegorz76 - 23-09-2015, 08:15
Moim zdaniem za wolno kręci rozrusznikiem.
bluecd - 23-09-2015, 21:46 Temat postu: Re: Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna?
adi-son napisał/a: | Cześć wszystkim,
jestem nowy na forum, przeglądam je od czasu stania się posiadaczem Pajero czyli około 2miesięcy. Od kilku dni dolega mu problem z odpalaniem, bez względu czy na zimnym czy rozgrzanym silniku tak samo długo się krztusi zanim zapali. Wcześniej palił na dotyk, od razu po przekręceniu kluczyka. Dodam, że spóźniłem się trochę ze zmianą filtra paliwa bo zrobiłem to po około 8-9k od ostatniej wymiany. Mam jednak nadzieję, że przyczyną długiego odpalania nie jest pompa. Filtr paliwa wymieniłem, sprawdzałem na innym akumulatorze jednak bez zmian. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Obroty trzyma jak należy, podczas jazdy również żadnych objawów. Wrzuciłem filmik na którym można zobaczyć opisaną sytuację:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
proszę o jakąkolwiek podpowiedź, co sprawdzić w następnej kolejności, na co zwrócić uwagę.
Z góry dzięki, pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. |
Kolego Szanowny!
Jesli cokolwiek Ci nie odpowiada-sprzedaj czympredzej to 'wspaniale' autko ,zanim koszty w tempie ekspresowym przerosna jego wartosc ! Mowie z autopsji, sluze wyjasnieniami.
adi-son - 25-09-2015, 15:58
bluecd napisał/a: | Kolego Szanowny!
Jesli cokolwiek Ci nie odpowiada-sprzedaj czympredzej to 'wspaniale' autko ,zanim koszty w tempie ekspresowym przerosna jego wartosc ! Mowie z autopsji, sluze wyjasnieniami. |
Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser.
TangoKK - 25-09-2015, 21:33
adi-son napisał/a: | Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser. |
Nie bój, nie bój LC też ma parę wad
adi-son - 26-09-2015, 20:44
Dzisiaj zauważyłem, że podczas odpalania kopci na czarno. Czy teraz już jasno wskazuje na pompę? Wcześniej nie zauważyłem takiego czegoś, zdaje się, że jest to bezpośrednio połączone z długim odpalaniem. Podczas jazdy żadnych objawów, podczas gazowania też nie kopci. Jedynie wydaje mi się, że spalanie trochę wzrosło ale jeszcze nie wiem dokładnie ile.
Filmik na yt z odpalaniem: https://youtu.be/v_EEI0doCgk
TangoKK - 27-09-2015, 06:08
Najlepiej podłącz się pod kompa i zeskanuj błędy. Ja miałem podobne objawy tzn. kręcił dłużej przy odpalaniu i dymił na ciemno. Po podłączeniu okazało się, że padł czujnik temperatury silnika (ale uwaga są dwa jeden wysyła sygnał na deskę rozdzielczą a drugi do komputera silnika) padł mi ten drugi. Samochód był nagrzany a on pokazywał temperaturę -15 stopni. Szybki telefon do Zbyszekm2 i na następny dzień czujnik wymieniony za grosze, no i koniec kłopotu.
Grzegorz76 - 05-10-2015, 20:56
TangoKK napisał/a: | adi-son napisał/a: | Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser. |
Nie bój, nie bój LC też ma parę wad |
Niech polecą wtryski w LC które są ponad przeciętnie awaryjne to 6000 tyś z bani
Nesene - 06-10-2015, 10:08
Grzegorz76 napisał/a: | TangoKK napisał/a: | adi-son napisał/a: | Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser. |
Nie bój, nie bój LC też ma parę wad |
Niech polecą wtryski w LC które są ponad przeciętnie awaryjne to 6000 tyś z bani |
To i tak taniej o całe 4 tys niż zestaw zbiornik, rury wlewowe, pompa ...
[ Dodano: 06-10-2015, 10:12 ]
adi-son napisał/a: | Dzisiaj zauważyłem, że podczas odpalania kopci na czarno. Czy teraz już jasno wskazuje na pompę? Wcześniej nie zauważyłem takiego czegoś, zdaje się, że jest to bezpośrednio połączone z długim odpalaniem. Podczas jazdy żadnych objawów, podczas gazowania też nie kopci. Jedynie wydaje mi się, że spalanie trochę wzrosło ale jeszcze nie wiem dokładnie ile.
Filmik na yt z odpalaniem: https://youtu.be/v_EEI0doCgk |
Czytam Twoje posty i zastanawiam się czy Ty chcesz koniecznie wydać 7 kzł ???? Wiesz jaka będzie diagnoza "pompa siedzi, nie buduje ciśnienia, 7 000 zł proszę. ...."
preluda4 - 10-10-2015, 14:13
Witam.U mnie ciężko palił podejrzenia pompa,cuda,wianki podjechałem do znajomego mechanika ,zostawiłem auto na 4 godziny ,zrobił rozrusznik i wszystko mineło koszt 300zł.acha i wymieniłem teraz dwa akumulatory ,pali cudo.
satyricon - 11-10-2015, 11:48
Jak koledzy pisza pompe zostaw na koniec,Grzegorz76 moze miec racje,moze slaby aku lub rozrusznik.To kopcenie to moze byc efekt krecenia i nie przepalonej mieszanki.Chyba nie masz na szafie 400kkm skoro wczesniej jak byly wyzsze temp palil na dotyk.Moze swiece,wtryski raczej nie.Trzeba do dobrego mechaniora uderzyc.
Deksiu - 09-12-2016, 22:54
Cześć Panowie. Mam taki sam problem jak kolega Adi-son. Czy wiadomo już może co faktycznie może być przyczyną? Będę zaczynać od akumulatora, rozrusznika, czujnika temperatury itp. Ale jeżeli, ktoś zna odpowiedź, to bardzo mi to ułatwi oraz zaszczędzę trochę czasu.
Dziękuję serdecznie za pomoc
wojtekkkkk - 10-12-2016, 07:53
Najważniejsze to sprawdzić szczelność układu paliwowego
|
|
|