Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] Wyciąganie łańcucha rozrządu Outlander 2.2 d
lew84 - 21-09-2015, 06:01 Temat postu: [II 2.2 DID] Wyciąganie łańcucha rozrządu Outlander 2.2 d Witam przy przebiegu 162 kkm wyciągnął się łańcuch rozrządu, czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem w dieslu mivec. Do wymiany łańcuch z oprzyrządowaniem oraz pompa oleju, smok i kilka innych drobiazgów. Łącznie koszt około 16 k. Brak zamienników - części po co najmniej tygodniu czekania. Mitsubishi przekonstruowało napęd pompy olejowej w tym silniku - nie da się zamówić takiego samego jaki montowano oryginalnie.
Dodam tylko, że Outlander jest z 2011 i miał wymieniany zawór EGR i wtryskiwacz przy 150 kkm.
rezon - 21-09-2015, 16:53
lew84 napisał/a: | Do wymiany łańcuch z oprzyrządowaniem oraz pompa oleju, smok i kilka innych drobiazgów. Łącznie koszt około 16 k | współczuję. Dlatego pisałem dawniej, że to jeden z najlepszych silników, którym miałem okazję jeździć, ale też znając politykę cenową Mitsu - to silnik, którego nigdy nie kupię.
krecisie - 24-09-2015, 13:27 Temat postu: Re: Wyciąganie łańcucha rozrządu Outlander 2.2 d
lew84 napisał/a: | Witam przy przebiegu 162 kkm wyciągnął się łańcuch rozrządu, czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem w dieslu mivec. Do wymiany łańcuch z oprzyrządowaniem oraz pompa oleju, smok i kilka innych drobiazgów. Łącznie koszt około 16 k. Brak zamienników - części po co najmniej tygodniu czekania. Mitsubishi przekonstruowało napęd pompy olejowej w tym silniku - nie da się zamówić takiego samego jaki montowano oryginalnie.
Dodam tylko, że Outlander jest z 2011 i miał wymieniany zawór EGR i wtryskiwacz przy 150 kkm. |
Masz na myśli 1600 czy 16 000 zł ??
Jeśli to ta druga opcja...aż trudno w to uwierzyć...to skłoniłbym się do szukania rozbitka i części z przekładki lub cały silnik..
rezon - 24-09-2015, 21:06
krecisie napisał/a: | eśli to ta druga opcja...aż trudno w to uwierzyć.. | widać, że chyba jeszcze nie robiłeś zakupów w ASO Uwierz niewierny Kratka akcesoryjna do Outka była tańsza o 1/3 w ASO Cytryny niż w ASO Mitsu - nawet psy na zdjęciu w instrukcji były takie same, tylko logo było inne. Ale części do silnika Mitsu niestety w Citroenie czy Pugu nie kupisz. komplet 4 wtryskiwaczy do Lancera diesla wyceniano kiedyś na jedyne dwadzieścia parę kzł.
krecisie - 25-09-2015, 10:28
rezon napisał/a: | krecisie napisał/a: | eśli to ta druga opcja...aż trudno w to uwierzyć.. | widać, że chyba jeszcze nie robiłeś zakupów w ASO Uwierz niewierny Kratka akcesoryjna do Outka była tańsza o 1/3 w ASO Cytryny niż w ASO Mitsu - nawet psy na zdjęciu w instrukcji były takie same, tylko logo było inne. Ale części do silnika Mitsu niestety w Citroenie czy Pugu nie kupisz. komplet 4 wtryskiwaczy do Lancera diesla wyceniano kiedyś na jedyne dwadzieścia parę kzł. |
Tak, ale to poprostu zwykły wyzysk i draństwo żeby tyle kasy wołać. To nie Maybach tyllko MItsu.
Swoją drogą szukałbym jednak rozbitka z tym silnikiem..Wiem że to rzadko spotykany silnik u nas ale realne.W sierpniu widziałem na jednym z portali ogłoszeniowych taki silnik za 5k z przebiegiem 90 000.
Przekładka nie powinna kosztowac majątku więc wg mnie warto zaryzykować bo różnica ceny zabiegu jest spora.
lew84 - 26-09-2015, 11:23
Niestety większość części nie występuje jako zamienniki. Samochód już naprawiony - to była druga poważna usterka w tym roku. Koszt w sumie 27 tyś zł nie licząc oczywiście wymiany tarcz i klocków. Dobrze, że już niedługo koniec leasingu.
Problemy świadczą głównie o jakości ASO w Bydgoszczy. Poziom obsługi jest fatalny, a ceny kosmiczne.
Dla zainteresowanych - okazuje się , że mitsubishi przekonstruowało napęd pompy olejowej napędzanej przez łańcuch rozrządu. Kto wie czy to nie było przyczyną wyciągnięcia łańcucha.
rezon - 29-09-2015, 16:58
lew84 napisał/a: | Koszt w sumie 27 tyś zł nie licząc oczywiście wymiany tarcz i klocków. Dobrze, że już niedługo koniec leasingu. | współczuję. Jeszcze kilka takich napraw i faktycznie starczy na Maybacha...
|
|
|