Pajero II - nie ma blokady w pajero 2
podlesiowytroll - 27-09-2015, 05:44 Temat postu: nie ma blokady w pajero 2 witam,kupiłem bryke JMB0NV4402J002235 i gdy podniose z lewej strony na podnosniku nie umiem blokady włączyc.pomoze ktos?
tak w ogóle nie ma ss czyli jest es
kupiłem tylko dlatego ze pierwszy raz w zyciu widziałem pajero(ten jest montero)bez korozji na ramie,moze dlatego ze 3lata temu z hiszpanii przyjechał i był garazowany.wie ktos jak to zabezpieczyc na dłuzej?
jawaldek - 27-09-2015, 09:56
podlesiowytroll napisał/a: | i gdy podniose z lewej strony na podnosniku nie umiem blokady włączyc.pomoze ktos? | rozwiniesz temat ?
pawel80 - 27-09-2015, 15:27
blokada działa tylko na pozycji 4l i 4hlc czyli z blokada miedzy osiowa ale w ss a w es pewnie tylko na reduktorze
jawaldek - 27-09-2015, 20:47
pawel80 napisał/a: | blokada działa tylko na pozycji 4l i 4hlc czyli z blokada miedzy osiowa ale w ss a w es pewnie tylko na reduktorze | ->>>> OK tylko czemu podlesiowytroll napisał/a: | gdy podniose z lewej strony na podnosniku | ???
podlesiowytroll - 01-10-2015, 02:25
okazało się ze przycisk blokady niepodłączony.auto po powodzi dużo elektryki nie działa.Musze się tylko dowiedzieć czy most w ogóle ma blokadę,czy to jest w numerze vin???
próbowałem we wszystkich pozycjach nic nie zaskakuje,kompresora do blokady nie znalazłem(ale moze zle szukałem)poznaje to auto dopiero
pawel80 - 01-10-2015, 19:52
Po moscie widać musi być czujnik w gruszce i rurka do kompresora blokady , oraz odpowietrzenia mostu te idzie do ramy . jak będę w domu to foto ci moge zrobic.
A kompresor blokady jest nad blotnikiem tylko nie pamietam strony dostaniesz sie zdejmujac tapicerke
U-96 - 01-10-2015, 20:41
Kompresor blokady jest umieszczony pod tylnym siedzeniem , po prawej stronie,
w grodzi, tam gdzie mieszczą się schowki na lewarek i cos tam jeszcze.......
Nie dostaniesz się do niego bez demontażu siedzenia, i metalowej obudowy tejże grodzi.
Jeśli wymontujesz siedzenie to przez drzwiczki prawego schowka przy odrobinie uporu dostaniesz się do wiązki zasilającej kompresor i możesz sprawdzić go na krótko , mnie się to kiedyś udało. Jeśli nie działa to musisz zdemontować całą obudowę grodzi aby go wymontować do wymiany
Pozdrawiam i powodzenia
[ Dodano: 01-10-2015, 20:46 ]
Jeszcze jedno
Blokada diagnozuje się przy włączeniu zapłonu czyli jeśli czujnik zapięcia blokady w moście jest sprawny to kontrolka świeci na pomarańczowo na desce, po chwili gaśnie wraz z innymi
podlesiowytroll - 02-10-2015, 14:42
kontrolka się świeci.w schowku za grodzią daje się namacać coś tam z czego wychodzi gumowy wężyk i idzie do mostu.coś czuje ze będę miał blokadę:)
spróbuje podłączyć na krótko jeszcze dzisiaj.dzięki chłopaki,dam znać jutro po testach
podłączyłem sprężarkę na pusto i nic,po rozebraniu pokazał sie widok straszny,w silniku "przymarzł" wirnik do obudowy.(troche syfu i innych dolegliwości po zalaniu)
nie wiem jeszcze jak wkleić fotkę ale widok paskudny.
po godzinie słyszałem juz jaki dźwięk ma emitować to ustrojstwo.ale zasilania na tej pompce jeszcze nie mam(podłączone bezpośrednio działa)mimo ze przywróciłem funkcje przełącznika.czy ktoś wie jaki czujnik warunkuje po drodze dojście napięcia na pompkę?jest jakis na reduktorze?kontrolki na schemacie mam sprawne,wykrywa kiedy jest przód dołączony
U-96 - 05-10-2015, 13:22
Trollu
Ściągnij sobie schemat elektryczny i sprawdź skąd idzie sygnał zezwalający włączenie kompresora , link wrzucałem parę postów wcześniej.
Wydaje mi się że z przekaźnika sterującego czujnikami i sygnalizacją napędów.
Centralka/sterownik mieści się w środkowej konsoli (pod radiem) sa tam 2, wielkości mniej więcej paczki fajek, zamocowane na płasko, jeden od anteny, drugi od napędów, sądzę że tam musisz szukać, ale pewności nie mam.
Pozdrawiam
[ Dodano: 05-10-2015, 13:26 ]
Swoja drogą to niezłe masz wyzwanie, auto po zalaniu to masa kłopotów
Radziłbym kupić kilka kontaktów dobrej klasy do styków i wszystkie kostki przy okazji Twoich działań spryskać kilka razy
|
|
|