To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Wymiana żarówek świateł mijania

Basiek - 04-10-2015, 14:45
Temat postu: Wymiana żarówek świateł mijania
Witajcie.
Zauważyłam, że jedna żarówka świateł mijania świeci słabiej od drugiej, co może oznaczać iż kończy się jej żywotność.

Jako, że jestem zielona w tym temacie chciałabym abyście pomogli mi dobrać nowe żarówki.
Najlepiej jakby były w miarę mocne o barwie białej/niebieskiej.

Na oku mam ten oto produkt
http://allegro.pl/tungsra...5063020135.html

Lecz nie wiem czy będą kompatybilne z moim pojazdem, którym jest
Mitsubishi Colt V CJ0 1.3 z 1998 roku.

Pozdrawiam i proszę o pomoc :wink:

Bizi78 - 04-10-2015, 16:11

Ale w CJ mijania to raczej żarówki H4 :wink: .
Tutaj możesz sobie sprawdzić jakie masz typy żarówek w CJ:
http://am-application.osram.info/en

krzysieg - 04-10-2015, 20:08

Ja mam H4 Osram cool blue intense , produkowane w Niemczech w plastikowym pudełku
pakowane po 2 szt. ,są ok więc kupiłem drugi komplet na zapas , białe światło nie jest ani trochę żółte jak przy tradycyjnych żarówkach , trwałe jak na żarówki o zwiększonej mocy
(20 lub 30% więcej ) dawno je założyłem i jeszcze się nie przepaliły .
Cena ok 40zł na allegro , może na hurt.pl mają .

MDzierża - 05-10-2015, 20:00

krzysieg napisał/a:
trwałe jak na żarówki o zwiększonej mocy (20 lub 30% więcej)

Jak z elektryką? Sprawdzałeś instalację przed decyzją o ich założeniu? Jakieś wskazówki?

krzysieg - 05-10-2015, 21:24

MDzierża napisał/a:
krzysieg napisał/a:
trwałe jak na żarówki o zwiększonej mocy (20 lub 30% więcej)

Jak z elektryką? Sprawdzałeś instalację przed decyzją o ich założeniu? Jakieś wskazówki?

Mają o 20% mocniejsze światło to nie jest dużo , moc pobierana standardowo 55/60W .
Są żarówki nawet + 100% ale nie wierze że będą świecić 2 razy mocniej przy mocy nadal 55/60W , na pewno trwałość będzie niska .