To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - AirTrek Turbo warto?

TenManiol - 06-10-2015, 10:24
Temat postu: AirTrek Turbo warto?
Witam wszystkich, znalazem sie na tym forum poniewaz stoje przed oferta kupna Airtreka 2.0 Turbo (2003) w automacie triptronic, auto z Japonii, kierownica przelozona na lewo. Auto w pieknym stanie. Osobiscie znam wlasciciela i wiem ze dbal o zabawke jak reszte swoich autek. Nie znam tego modelu i czekam na wszelkie opinie poczawszy od techniki do kosztow utrzymania i spalania. Auto moge miec za 4000euro. Bede wdzieczny za wszelkie opinie. Po jezdzie probnej jestem zachwycony zawieszeniem i silnikiem.
PS. Przepraszam za brak polskiej czcionki pisze z daleka i nie moge zmienic czcionki z uwagi na innych uzytkownikow.
PS2
Wrzucile ten post tutaj poniewaz ten model ma wiele wspolnego z seria EVO w tym silnik... podobno :lol:

W@sio - 06-10-2015, 20:20

Jeśli szukasz informacji o tym aucie to poczytaj o Outlanderach Turbo - to w zasadzie to samo auto, różni się tylko nieco niższym zawieszeniem, przodem i tym, że Airtrek wychodził tylko w CVT. Z Evo ma tyle wspólnego ile Lancer Ralliart z Lancerem EVO :-)

Co do Airtreka - aż dziw, że podbili mu przegląd z lampami do ruchu lewostronnego, poza tym z rzeczy podstawowych: kolektor wydechowy, turbo, napędy, rozdział napędu (airtreki turboR wychodziły także tylko fwd)

Co do spalania - w mieście zapomnij o mniejszym niże 15l Pb98, w trasie można zejść do 9 przy spokojnej jeździe.

Proszę Moda o przeniesienie wątku do działu Outlander i

TenManiol - 06-10-2015, 20:37

Dzięki za info, po zgłębieniu tematu odpuszczam sobie to zamorskie cudenko, nie tego szukam poza 4x4 i zawieszeniem reszta mnie niepokoi: mały wysilony silniczek z wysluzona turbinką, triptronic, przekładki i brak częsci, może gdybym był fanem marki... :(
Dzięki
Admin można zamykać wątek

W@sio - 06-10-2015, 21:09

Jeśli o ścisłość chodzi to silnik jie jest bardzo wysilony (w EVO aż tak bardzo się nie różni) spokojnie można wykręcić 300 koni bez problemów.
Do outlandera Turbo części eksploatacyjne są dostępne bez problemów i w relatywnie dobrych pieniądzach.
Poszukaj Outlandera Turbo ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group