To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Pinin - Próśba do właścicieli pinina , którzy zliftowali swój pojazd

dareqq - 10-10-2015, 14:35
Temat postu: Próśba do właścicieli pinina , którzy zliftowali swój pojazd
Witajcie ! Mam prośbę dla tych , którzy zliftowali swój pojazd o wirlęcej niż 5 cm. Mianowicie opiszcię jak działa i sprawuje się wozidło i czy odnotowaliścię jakieś usterki od czasu zliftowania fury związane z samym liftem. Z mojej strony jak narazie plus 3 cm i nic njepokojojącego się nie dzieje.
zibi1973 - 12-10-2015, 22:28

Możesz napisać jak tego dokonałeś? Jakiś zestaw do liftu, czy może autorskie rozwiązanie?
dareqq - 13-10-2015, 00:37

Ja mam +3 cm. Teraz dokładam kolejne 3 cm. Na przód polibusze olkusz plus kolumna z xtraila a na tył sprężyna Mazdy 323 i polibusz
spider_st - 13-10-2015, 09:50

Ja mam 6 cm przód i tył. Dereqq jaki koszt jest tych kolumn od x traila? Bo ja mam oryginały kayaby z podniesionym kielichem i zastanawiam się czy nie przepłaciłem.
lordgross - 13-10-2015, 12:49

Przeklejam z innego tematu:

lordgross napisał/a:
(...) ja podniosłem Pininka podkładkami z Deutera (30mm) i jest wyraźnie lepiej przy pokonywaniu nierówności, rowów etc. Wiadomo nie jest to jakiś szał ani żaden "prawdziwy offroad", ale jest na pewno lepiej, na drodze nie ma wielkiej różnicy w prowadzeniu na minus, nie przechyla się nadmiernie ani nic z tych rzeczy. Po montażu zrobiłem geometrię naturalnie.

dareqq - 13-10-2015, 12:51

Używki z xtraila 2006 rok po 35 zł sztuka
zibi1973 - 13-10-2015, 17:51

Dzięki dareqq za odpowiedź.
A w kwestii podnoszenia Pininka, to chyba najprostsze rozwiązanie dołożyć podkładki między budę i amorek?
W Jeepie można było dołożyć "akcesoryjne" mocowanie amorków- obniżające punkt mocowania i skok amorka pozostawał na poziomie sprzed podnoszenia.
Problem jednak w tym, że powyżej 2" znacznie zmieniały się kąty wałów w stosunku do reduktora i silnika i trzeba było obniżać reduktor. Ja miałem podniesionego o 1,5" i nic się nie działo- jednak kmfort jazdy spadł drastycznie... Momentalnie pozrywało mi łączniki stabilizatora i wówczas to już była jazda iście amerykańska :shock:

romek atomek - 14-10-2015, 11:13

tak jak w opisie..
zibi1973 - 14-10-2015, 16:12

No dobra, a jakie teraz masz koła po lifcie włożone?
dareqq - 14-10-2015, 16:35

Spoko , ja juz sięnalatałem bardziej sportowym autem , wiec tym sie tylko tocze. Zamiast dystansow wloze felge et -10

[ Dodano: 14-10-2015, 16:50 ]
Seryjne felgi maja et 42 wiec jak damy felge z et -10 to uzyskamy 52 mm na jednej feldze

zibi1973 - 14-10-2015, 18:24

dareqq napisał/a:

Seryjne felgi maja et 42 wiec jak damy felge z et -10 to uzyskamy 52 mm na jednej feldze

OK, ale czy wówczas koła nie wyjdą poza obrys błotników? Jest też ryzyko, że będą wtedy ocierać o błotnik...

romek atomek - 14-10-2015, 20:20

tak jak w opisie
zibi1973 - 14-10-2015, 22:48

I to właśnie...
Wówczas można przerobić panhardA na regulowany- uciąć, wspawać tuleję, nagwintować, wkręcić i wyregulować. W Jeepach standardowa procedura i wielu już userów proponuje takowe panhardy...

spider_st - 15-10-2015, 08:10

Ja wczoraj założyłem felgi z ET -10 i koła wystają poza obrys. Nie sprawdzałem jeszcze czy jest przekoszony ale jak u innych tak jest to i u mnie pewnie też.
dareqq - 15-10-2015, 08:57

Ale wizualnie jak autko nie jest na podnosniku to duza roznica ? Z tym wystawaniem po przekoszeniu panharda ? Na australijskim forum nikt problemu nie zauwazyl.

[ Dodano: 15-10-2015, 08:59 ]
Pokaz kolego jak to wyglada z felgami o et -10? Mozna zalozyc poszerzenia nadkola z allegri tzw sierpy za 200 zl a to napewno 2 cm nadkole poszerzy. Znajomy ma i ladnie to wyglada w kolorze czarnym



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group