To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - zapytanie o opinie zakupu mitshubishi outlander 2

sebastian20 - 14-10-2015, 14:50
Temat postu: zapytanie o opinie zakupu mitshubishi outlander 2
Witam mam okazję kupic mitshubishi outlandera od znajomego rok produkcji 2007, 2.0 turbo diesel z przebiegiem 230 000 km .Każdy odradza mi zakup tego autka z silnikiem 2.0 turbo diesel firmy volgswagena ponieważ po 200 000 wysiadają pompo wtryski i sprzęgło 2masowe i że koszty naprawy są bardzo wysokie. Czy jest to prawda bo bardzo się napaliłem na ten samochud jako atko rodzinne.
Z góry dziękuje za wszystkie informacje pozdrawiam sebo :D .

paweldm - 14-10-2015, 23:28

Ja bym nie brał. Jak diesel to 2.2 i ten od PSA lub benzynę 2.4, chyba że może więcej palić, to v6.
krecisie - 15-10-2015, 08:15

Witaj, ja mam ten sam silnik i rocznik. Przebieg 180 tys.
Rownież miałem duże obawy przed zakupem co do tego akurat silnika ale okaząło sie że niepotrzebnie.
Przynajmniej na razie jestem zadowolony. A swoją drogą to mysle że dwumasę to miał wymienianą już wczesniej skoro auto ma zrobione 230 tkm..W moim dwumasa padła przy 160 tkm.
Inna sprawa dwumasa pada z czasem w kazdym dieslu ..mercedesy sie psują a mitsu sie nie bedzie psuć?
Szerokości

rezon - 15-10-2015, 08:54

sebastian20 napisał/a:
Każdy odradza mi zakup tego autka z silnikiem 2.0 turbo diesel firmy volgswagena ponieważ po 200 000 wysiadają pompo wtryski i sprzęgło 2masowe i że koszty naprawy są bardzo wysokie.
Silnik 2.0 ma wady, ale w porównaniu do wszystkich innych jest najtańszy w naprawie. wymianę wtryskiwaczy, koła dwumasowego, tarczy sprzęgła zamkniesz w 10kzł i masz spokój na kolejne 200kkm. Mowa oczywiście o częściach nowych i dobrych zamiennikach. Chociaż wtryskiwacz Bosch to nie zamiennik tylko ten sam ze sprzedaży bez pośredników ASO ;) . Ja w swoim wymieniałem sprzęgło i dwumasę po 80kkm i przy 155kkm zamiennik nie dawał żadnych oznak zużycia. Tak samo też jak oryginalne od początku wtryskiwacze.
Praktycznie niemal w każdym dieslu 150-200kkm to granica wytrzymałości dwumasy, chyba że ktoś jeździ dużo tras to może to podwoić. A wtryski - jedno tankowanie może je załatwić. BTW silnik 2.2 teź nie jest żadnym superhiper. Były już żale na forum przy -15st. ;) , a panzerwageny odpalały i jeździły dostarczając niezapomnianych wrażeń akustycznych ;)

sebastian20 - 15-10-2015, 15:13
Temat postu: Dziękuje
Dzięki za odpowiedzi jeżeli by ktoś coś jeszcze dożucił to bardzo proszę. Jak go kupię to się odezwę i też podzielę się swoimi doświadczeniami.

Pozdrawiam sebastian.

bonito - 16-10-2015, 08:42

Przedmówcy mają rację - po 200 000 w każdy dieslu jest to wymiany: dwumasa, sprzęgło, turbina i parę innych drobiazgów.
Z typowych usterek dla tego silnika można wspomnieć o pęknięciach głowicy, co skutkuje ubywającym płynem chłodniczym (nie do stwierdzenia przy kupnie, musiałbyś przejechać jakieś 1000 km), natomiast pompowtryski i pompa oleju należą do "lepszego sortu" niż w silnikach montowanych w Passtach i Touranach.
bonito

Maddox - 16-10-2015, 10:53
Temat postu: Re: zapytanie o opinie zakupu mitshubishi outlander 2
sebastian20 napisał/a:
Witam mam okazję kupic mitshubishi outlandera od znajomego rok produkcji 2007, 2.0 turbo diesel z przebiegiem 230 000 km .Każdy odradza mi zakup tego autka z silnikiem 2.0 turbo diesel firmy volgswagena ponieważ po 200 000 wysiadają pompo wtryski i sprzęgło 2masowe i że koszty naprawy są bardzo wysokie. Czy jest to prawda bo bardzo się napaliłem na ten samochud jako atko rodzinne.
Z góry dziękuje za wszystkie informacje pozdrawiam sebo :D .


i taka mała ciekawostka jeśli chodzi o pompe oleju - jest na łańcuszku a nie na imbusie jak w innych silinikach ze stajni VW, co praktycznie eliminuje możliwość zatarcia silnika.
Imbus z czasem się wycierał, pompa oleju traciła napęd, brak smarowania silnka i kaput.

visitor - 16-10-2015, 19:21

A kolo zębate traci ząbki i łańcuszek przeskakuje ? :)
jurellas - 01-11-2015, 20:15

Z tymi ząbkami i przeskakującym łańcuszku to żarcik czy jakaś prawdziwa historia ? :-)
visitor - 01-11-2015, 21:41

Outki maja napęd pompu oleju na łańcuszku tak? Skoro nie imbusikiem to łańcuchem. I w kole wycierają się ząbki aż łańcuch przeskakuje. Zaczerpniete z forum audi
rezon - 01-11-2015, 22:10

Nie było opisywanych takich przypadków na forum. A i na forum Octavii nie spotkałem takiej informacji przy silnikach BKD czyli zbliżonych do Outkowych BSY.
krecisie - 02-11-2015, 06:14

Straszycie gościa niepotrzebnie... Nie ma maszyn nie do zdarcia trzeba sie cieszyć że jest na łańcuszku , że pompki sa żywotniejsze niż w passatach , przecież to fajne auto i większości ludziom dobrze służy
visitor - 02-11-2015, 11:58

krecisie napisał/a:
Straszycie gościa niepotrzebnie...

Poprostu głośno myślę. Nie ma co się bać jeśli po zakupie zdejmiemy mise i obejrzymy mechanizm napędzający pompe oleju.

rezon - 02-11-2015, 12:57

visitor napisał/a:
Nie ma co się bać jeśli po zakupie zdejmiemy mise i obejrzymy mechanizm napędzający pompe oleju.
w ten sposób to należałoby cały samochód rozbierać i oglądać mechanizmy. Jeśli w silnikach BSY i bliźniaczych BKD praktycznie nie występują problemy z napędem pompy oleju to jaki jest sens oglądania? Zwłaszcza przez laika?
lexus - 02-11-2015, 14:01

rezon napisał/a:
w ten sposób to należałoby cały samochód rozbierać i oglądać mechanizmy. Jeśli w silnikach BSY i bliźniaczych BKD praktycznie nie występują problemy z napędem pompy oleju to jaki jest sens oglądania? Zwłaszcza przez laika?
dokładnie tak ,te silniki nie miały takich wad jak silniki wv


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group