To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Tylny dyfer , O1T

MarcinGdy - 17-10-2015, 12:04
Temat postu: Tylny dyfer , O1T
Witajcie, dopadł mnie problem z tylnym dyfrem, ewidentnie hałasuje (takie terkotanie-"pierdzenie" jak przy nieszczelnym wydechu, poza tym pstryka-tyka przy "wyciąganiu biegu" i wysprzęglaniu z już "włożonym biegiem" ;)

Pytanko czy lepiej regenerować taki dyfer ? mechanik mówił coś o łożyskach, wałkach atakujących i innej czarnej magii, czy lepiej wymienić ?

Z wstępnego rozpoznania u mnie w 3mieście nikt nie podejmuje się naprawiania dyfra, bo problematyczne jest ustawienie jakichś napięć-naprężeń wewnątrz.

nytsug - 17-10-2015, 13:22

Nie naprawiaj - wymień na używkę. Tylko sprawdź czy to na pewno to, może to skrzynia biegów traci życie albo skrzynia rozdzielcza.
MarcinGdy - 17-10-2015, 13:44

Kilka dni temu zmieniałem wszystkie płyny, w tym oleje w skrzyni i dyfrach, na korku od skrzyni było trochę opiłków metalu. Mechanior mówił, że to mogą być zjechane synchronizatory :roll: , ale ten dźwięk ewidentnie wydobywa się z tylnego dyfra jadąc na sucho na podnośniku czy obracając kołami tylnej osi.
irek23rz - 17-10-2015, 21:40

Kolego wydaje mi sie ze kupno uzywanego dyfra to gra w ruletke jesli chodzi o stan po za tym cena uzywki rowna sie regeneracji .Gdzies kiedys czytalem ze w wawie jakas firma sie specjalizuje w naprawach tego elementu ,wysylasie lub zawozi a oni w jeden dzien naprawiaja.podobno robocizna 600 plus czesci . Jesli tylko lozyska i ustawienie plus uszczelnienia to w tysiaku powinienes sie zmiescic.
MarcinGdy - 23-10-2015, 14:09

Mamy na forum kogoś godnego polecenia kto handluje używanymi gratami do Outka ?
Chcę kupić używany tylny dyfer i nie wpakować się na jakąś minę :)

[ Dodano: 08-11-2015, 20:39 ]
Takie pytanie, czy tylne dyfry do outlandera, niezależne od wersji - z turbo i bez, mają to samo przełożenie?
Kupiłem używke od O1 bez turbo, numer na obudowie pokrywa się z moim- oznaczenie
MRIII746. Ale ktoś zwrócił mi uwagę żeby sprawdzic ilość zębów na wałku coby się przełożenie zgadzało.
Jakby było inne to podobno skrzynia rozdzielcza może klęknąć.

elektryk - 12-11-2015, 12:59

MarcinGdy napisał/a:
Kupiłem używke od O1 bez turbo, numer na obudowie pokrywa się z moim- oznaczenie
MRIII746. Ale ktoś zwrócił mi uwagę żeby sprawdzic ilość zębów na wałku coby się przełożenie zgadzało
Ja bym sprawdził nie ilość zębów a przełożenie dyfra, być może w toku modernizacji zmieniono ilość zębów, a rozmiar kół (i przełożenie) pozostało bez zmian.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group