To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - reduktor wymiana

Voldar - 03-11-2015, 14:37
Temat postu: reduktor wymiana
Witam, mam zblokowany reduktor autko to Pajero II rocznik 1991, silnik 3 litry, model V43W wersja GLS skrzynia automat Super Select.
Moje pytanie to czy z anglika będzie pasował reduktor ?
I z tego co czytałem gdzieś na forum to z 2.5 D pasuje do 3.0 benzyna

pozdrawiam

jawaldek - 03-11-2015, 18:08

Voldar napisał/a:
Moje pytanie to czy z anglika będzie pasował reduktor ?
różnią się obudowami ale bebechy powinny podejść , no chyba że przerobisz sobie plastiki.
U-96 - 04-11-2015, 14:41

Voldar,
co masz na myśli pisząc "mam zablokowany reduktor"
Jaki jest objaw ?

Pozdrawiam

Voldar - 04-11-2015, 14:54

Lewarek od reduktora nie idzie ruszyć w żadną stronę :?
Kontrolki pokazują mi że mam zapięte 4x4
Kolega mechanik znalazł na schemacie że blokada wodzików to jest z tyłu reduktora - z obu stron są śruby które przytrzymują sprężynki które dociskają kulki do wodzików. I tu problem też jest bo z jednej strony jest sprężyna a z drugiej strony (od pasażera) nie ma sprężynki :shock: .

Przyglądałem się reduktorom z anglików i lewarek jest z prawej a nie z lewej strony ale z lewej strony jest pokrywka może by można było przełożyć lewarek z prawej na lewą albo z europejskiej (mojej) wersji - wyglądem wyglądają tak samo różnica tylko zamontowania lewarka (dźwignia)

No i pytanie do posiadaczy 2.5 D jaki macie typ skrzyni automat ja mam model 03-72L

jawaldek - 04-11-2015, 23:51

Cytat:
Kontrolki pokazują mi że mam zapięte 4x4
tzn że masz zapięty przedni napęd. Reduktor czyli mechanizm między osiowy świeci się ?? pomarańczowy kwadracik :)
Voldar napisał/a:

Przyglądałem się reduktorom z anglików i lewarek jest z prawej a nie z lewej strony ale z lewej strony jest pokrywka może by można było przełożyć lewarek z prawej na lewą albo z europejskiej (mojej) wersji - wyglądem wyglądają tak samo różnica tylko zamontowania lewarka (dźwignia)
da radę :)
Voldar - 05-11-2015, 00:22

Nie świeci się, świecą się tylko kwadraciki zielone symbolizujące koła.

Jak da radę to chyba kupie używany reduktor i dopiero w tedy zabiorę się za grzebanie :)

U-96 - 09-11-2015, 07:11

Ja bym zaczął od wyjęcia i rozebrania reduktora, sprawdzenie, diagnoza
a potem ewentualne zakupy. Tym bardziej że kupujesz kota w worku
Oczywiście piszą wszyscy o gwarancji rozruchowej itd. ale kup od tego który zgodzi się na rozebranie i oględziny reduktora (nawet przy sprzedającym)
Jak już kupować to coś wartego tych pieniędzy które wydasz, tym bardziej że główne elementy
jak łańcuch i tuleja ślizgowa tylnego wału to bardzo drogie rzeczy

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group