Pajero II - reduktor wymiana
Voldar - 03-11-2015, 14:37 Temat postu: reduktor wymiana Witam, mam zblokowany reduktor autko to Pajero II rocznik 1991, silnik 3 litry, model V43W wersja GLS skrzynia automat Super Select.
Moje pytanie to czy z anglika będzie pasował reduktor ?
I z tego co czytałem gdzieś na forum to z 2.5 D pasuje do 3.0 benzyna
pozdrawiam
jawaldek - 03-11-2015, 18:08
Voldar napisał/a: | Moje pytanie to czy z anglika będzie pasował reduktor ? | różnią się obudowami ale bebechy powinny podejść , no chyba że przerobisz sobie plastiki.
U-96 - 04-11-2015, 14:41
Voldar,
co masz na myśli pisząc "mam zablokowany reduktor"
Jaki jest objaw ?
Pozdrawiam
Voldar - 04-11-2015, 14:54
Lewarek od reduktora nie idzie ruszyć w żadną stronę
Kontrolki pokazują mi że mam zapięte 4x4
Kolega mechanik znalazł na schemacie że blokada wodzików to jest z tyłu reduktora - z obu stron są śruby które przytrzymują sprężynki które dociskają kulki do wodzików. I tu problem też jest bo z jednej strony jest sprężyna a z drugiej strony (od pasażera) nie ma sprężynki .
Przyglądałem się reduktorom z anglików i lewarek jest z prawej a nie z lewej strony ale z lewej strony jest pokrywka może by można było przełożyć lewarek z prawej na lewą albo z europejskiej (mojej) wersji - wyglądem wyglądają tak samo różnica tylko zamontowania lewarka (dźwignia)
No i pytanie do posiadaczy 2.5 D jaki macie typ skrzyni automat ja mam model 03-72L
jawaldek - 04-11-2015, 23:51
Cytat: | Kontrolki pokazują mi że mam zapięte 4x4 | tzn że masz zapięty przedni napęd. Reduktor czyli mechanizm między osiowy świeci się ?? pomarańczowy kwadracik Voldar napisał/a: |
Przyglądałem się reduktorom z anglików i lewarek jest z prawej a nie z lewej strony ale z lewej strony jest pokrywka może by można było przełożyć lewarek z prawej na lewą albo z europejskiej (mojej) wersji - wyglądem wyglądają tak samo różnica tylko zamontowania lewarka (dźwignia) | da radę
Voldar - 05-11-2015, 00:22
Nie świeci się, świecą się tylko kwadraciki zielone symbolizujące koła.
Jak da radę to chyba kupie używany reduktor i dopiero w tedy zabiorę się za grzebanie
U-96 - 09-11-2015, 07:11
Ja bym zaczął od wyjęcia i rozebrania reduktora, sprawdzenie, diagnoza
a potem ewentualne zakupy. Tym bardziej że kupujesz kota w worku
Oczywiście piszą wszyscy o gwarancji rozruchowej itd. ale kup od tego który zgodzi się na rozebranie i oględziny reduktora (nawet przy sprzedającym)
Jak już kupować to coś wartego tych pieniędzy które wydasz, tym bardziej że główne elementy
jak łańcuch i tuleja ślizgowa tylnego wału to bardzo drogie rzeczy
Pozdrawiam
|
|
|