[02-06]Lancer CS0 - Zbieżność tylnego zawieszenia
sebapol - 04-11-2015, 09:18 Temat postu: Zbieżność tylnego zawieszenia Czy ktos wie albo ustawiał zbieżnośc kół tylnych? czy jest to wogóle możliwe czy mam cos do wymiany? obydwa tylne koła są pochylone do środka auta i liże mi wewnetrzną strone opony.
Hubeeert - 04-11-2015, 10:08
Zbieżność się ustawia.
Kąty zależą od stanu wahaczy i sprężyn.
freddros - 04-11-2015, 11:09
Elo ja ustawialem i ustawiał mi koleś z przodu i z tyłu bo powiedział, że mam niezalezne zawieszenie i jest ok
mjsystem - 04-11-2015, 11:20
Cytat: | Czy ktos wie albo ustawiał zbieżnośc kół tylnych? czy jest to wogóle możliwe czy mam cos do wymiany? obydwa tylne koła są pochylone do środka auta i liże mi wewnetrzną strone opony.
| Pojedź do mechanika, który zweryfikuje Ci luzy na wahaczach itd. Później oddaj auto do profesjonalnego zakładu, aby ustawić zbieżność tylnego zawieszenia oraz kąty. Skoro masz koła pochylone pionowo, to sprawdź stan sprężyn i amortyzatorów. Wozisz coś dodatkowo w bagażniku?
freddros napisał/a: | ja ustawialem i ustawiał mi koleś z przodu i z tyłu bo powiedział, że mam niezalezne zawieszenie i jest ok |
sebapol - 04-11-2015, 12:07
butle z gazem i koło zapasowe niedlugo umówie sie do mechaniora na sprawdzenie
[ Dodano: 04-11-2015, 16:59 ]
po ogledzinach okazalo sie ze mam napewno 2 tyleje do wymiany , tuleja wachacza wzdłużnego i poprzecznego wiec nie ma sensu nawet na geometrie jechac, poleca ktoś jakis internetowy sklep gdzie je dostane ewentualnie zobacze chociaż na jakie koszty sie szykować
mjsystem - 04-11-2015, 17:37
sebapol napisał/a: | poleca ktoś jakis internetowy sklep gdzie je dostane ewentualnie zobacze chociaż na jakie koszty sie szykować |
japaneze, ipatrs, allegro?
b4rt3k91 - 04-11-2015, 19:22
sebapol napisał/a: | b poleca ktoś jakis internetowy sklep gdzie je dostane ewentualnie zobacze chociaż na jakie koszty sie szykować |
polecam intercars na zniżkę klubu MM, sam tak kupowałem.
sebapol - 04-11-2015, 20:02
i faktycznie jest z nią rabat 30 % ?
[ Dodano: 04-11-2015, 20:24 ]
wie ktoś którą śruba sie ustawia zbieżność? http://www.mitsubishi-mot...sub_group%3D010
[ Dodano: 04-11-2015, 20:40 ]
po przeszukaniu forum myśle że to bedzie śruba nr 41306C czy ktoś może potwierdzić ?:)
Bizi78 - 04-11-2015, 20:41
Moim zdaniem: 41306C i 41604C choć mogę się mylić .
[ Dodano: 04-11-2015, 20:47 ]
Fotka z manuala:
Hornet - 04-11-2015, 21:52
Bizi78 napisał/a: | Moim zdaniem: 41306C i 41604C |
Dokładnie. Tak to wygląda od spodu:
http://autorambler.ru/bz/...f=34144&tag=333
http://autorambler.ru/bz/...f=34144&tag=333
mjsystem napisał/a: | Pojedź do mechanika, który zweryfikuje Ci luzy na wahaczach itd. Później oddaj auto do profesjonalnego zakładu, aby ustawić zbieżność tylnego zawieszenia oraz kąty. |
Z własnego doświadczenia polecam wymienić wszystko co wygląda podejrzanie. Jedna robota, jedno ustawianie. Ja robiłem na 2 razy i musiałem zapłacić dwa razy za rozbieranie i ustawianie zbieżności. I nie daj sobie wmówić, że "ta guma to jeszcze wytrzyma". Jak tylko jest z nią coś nie tak - wypad. Warto np podjechać na jakąś dobrą stację diagnostyczną na weryfikację.
mjsystem - 04-11-2015, 22:14
Hornet napisał/a: | Z własnego doświadczenia polecam wymienić wszystko co wygląda podejrzanie. | Gumy i tuleje jak najbardziej. Wahacze nie koniecznie, jeśli nie mają luzów i nie są skorodowane, choć wiadomo, warto.
Lancuś - 04-11-2015, 22:33
Życzę powodzenia, na wszelki wypadek rozejrzyj się z śrubami. Jak rozbierałem u siebie to niestety wszystkie śruby musiałem ciąć i wymieniać na nowe. Tuleje raczej wszystkie wywalaj, ja tylko nie polecam Impergum. Zakładałem dwie w kwietniu i widzę że gumy sie rozłażą, długo nie pożyją.
Po wymianie i ustwieniu tyłu i przodu prowadzi się jak przyklejony.edit by mod*
*od zawsze istnieje zasada nie chwalenia się swoimi osiągami.
sebapol - 05-11-2015, 06:32
Hornet napisał/a: | Bizi78 napisał/a: | Moim zdaniem: 41306C i 41604C |
Dokładnie. Tak to wygląda od spodu:
http://autorambler.ru/bz/...f=34144&tag=333
http://autorambler.ru/bz/...f=34144&tag=333
mjsystem napisał/a: | Pojedź do mechanika, który zweryfikuje Ci luzy na wahaczach itd. Później oddaj auto do profesjonalnego zakładu, aby ustawić zbieżność tylnego zawieszenia oraz kąty. |
Z własnego doświadczenia polecam wymienić wszystko co wygląda podejrzanie. Jedna robota, jedno ustawianie. Ja robiłem na 2 razy i musiałem zapłacić dwa razy za rozbieranie i ustawianie zbieżności. I nie daj sobie wmówić, że "ta guma to jeszcze wytrzyma". Jak tylko jest z nią coś nie tak - wypad. Warto np podjechać na jakąś dobrą stację diagnostyczną na weryfikację. |
Spoko bede wszystko sam rozbierał wiec nie ma mowy zeby jakas uszkodzona tulejka zostala na aucie:)
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi, napewno ułatwią mi pracę. Moze uda mi sie zrobic jakąs fotorelację z naprawy to przesle
mjsystem - 05-11-2015, 09:18
Możesz jeszcze kliknąć "pomógł" kolegom
rudi88 - 05-11-2015, 17:41
Ja zamiast wymieniać tuleje kupiłem całe wahacze nowe na allegro. Wyszło praktycznie w cenie tulei i jeżdżę już na nich półtora roku.
|
|
|