To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Carisma DID 2001 :>

mat294 - 05-11-2015, 22:01
Temat postu: Carisma DID 2001 :>
Witam :D
Zacznę od tego, jak moje auto wyglądało kiedyś :< (czemu :< dowiecie się na końcu tego postu)





Jak jeszcze chodziłem do szkoły, to nawet owijałem Miśka streczem, żeby się nie brudził :D




26 września niestety stało się coś czego nikt z nas nie chce...









Prace trały i trwają ciągle. Nidy nie byłem mechanikiem, nigdy też się nie uczyłem niczego związanego z tym, potrafiłem co najwyżej odróżnić klucz płaski od nasadowego xd (może przesadzam trochę :D ), w kazdym bądź razie nie znałem się na tym, ale nie mam dwóch lewych rąk i wyznaję zasadę, że z kobietą też był kiedyś pierwszy raz :>, więc czemu nie spróbować? :D










Na dzień dzisiejszy wygląda tak:
(jutro lepsze zdjęcia :D )



No i oczywiście zaplecze :D , mam nadzieje, że nie tylko ja mam problem z zachowaniem ładu i porządku w trakcie pracy. :>



Brakło mi dzisiaj motywacji do dalszych prac stąd ten post, mam nadzieje, że sie spodoba :) .

mkm - 06-11-2015, 05:18

Jednak robisz? I bardzo dobrze.
Widzę, że jakieś ekstrasy przy okazji się trafiły :D
Pełny pakiet czy tylko przednia dokładka?

robertdg - 06-11-2015, 07:08

Amortyzatory przednie w parze wymieniasz czy tylko jedną sztukę :?:
mat294 - 06-11-2015, 07:17

W parze, ale chce skończyć jedna stronę i dopiero drugą :) . Amorki, sprężyny i poduszki z łożyskami. Wahacz drążek i końcówkę z jednej tylko robie, bo wymieniłem je moze 5000 km temu. :)

Na razie tylko przód, ale szukam jeszcze progi i tył w kolor, Także zapraszam pw jak ktoś coś ma lub wie :)

robertdg - 06-11-2015, 07:20

Nie zapomnij wahacza skręcić w pozycji drogowej, jak skręcisz go na lewarku to tulejki metalowo-gumowe szybko odmówią posłuszeństwa
mat294 - 06-11-2015, 08:06

W sensie opuścić na koło? Dzisiaj bede jeszcze zaciskał opaski na przegubie, bo szczerze mówiąc, sam nie umialem ostatnio xd. Nie mogłem jej zapiac samemu (szczypce kupilem specjalnie do tego :D ), a i tak sam nie mam siły tego chociaż zapiac na przegub...
Sa na to jakieś proste sposoby? :D .

MManiak - 06-11-2015, 17:04

mat294 napisał/a:
W sensie opuścić na koło?
Dokładnie.

Trzymam kciuki za dokończenie prac. Dobrze, że podjąłeś się naprawy, bo domyślam się, że chodziła Ci też po głowie sprzedaż.... :roll: Całe szczęście Cari znów nabiera blasku. :thumbleft:

Piwor - 06-11-2015, 19:37

mat294 napisał/a:
W sensie opuścić na koło?


Tak jakby. Nie wkładaj sworznia na miejsce. Wahacz mniej więcej poziomo, skręć tuleje i dopiero wsadź sworzeń w zwrotnicę.

mat294 - 07-11-2015, 17:51

Zrobione, co prawda po pierwszej jeździe (na geometrie i zbieżność) spadła opaska z przegubu którą zakładałem z godzinę (pierwszy raz w życiu xd), ale na warsztacie to poprawili i założyli nową opaskę :>.
Autko przeszło przegląd, ale nie mam pozycyjnych świateł z przodu :< i przeciwmgłowych z przodu (z tyłu dzisiaj sprawdzę jeszcze).
Coś musiało się zepsuć przy wypadku, albo ja coś zepsułem przy składaniu.
Nie miałęm czasu roić nawet zdjęć, ale jak bedzie ładniejsza pogoda, to coś cyknę :P .
Jeszcze sporo szczegółów do zrobienia zostało.

Listwy z dynamicsa już jadą do mnie, teraz tylko dorwać tylną dokładkę:P

MManiak - 07-11-2015, 18:11

Gratuluję! :wink: Co do przeglądów, to niech Cię to nie dziwi. Mój kumpel ma Golfa 3 i przeszedł przegląd pomimo, że ma niesprawny hamulec ręczny. :roll: Takich czasów doczekaliśmy, że wielu ludziom nie zależy na wielu rzeczach. Ale najważniejsze, że możesz znów pomykać swoją Cari. Czekam na zdjęcia i życzę bezkolizyjnej jazdy. :)
Paweł W. - 28-11-2015, 12:42

Witam,
Takiej sympatii do auta, dbalosci, uporu tylko pogratulowac.
Czytajac to cieszylem sie, ze sa jeszcze ludzie jak Ty, ktorzy potrafia zepsuc I z uporem naprawiac aby przywrocic blask swojej Carismie.

Pozdrawiam
Pawel

mat294 - 04-12-2015, 16:28

Ciągle się coś dzieje, ale troche zapomniałem o tym temacie. W garażu czekają progi i dokładka na tył od Dynamicsa (dokładka do lakierowania, ale ogarnę na dniach pewnie), no ale nie wiem czy nie pójdzie auto na handel. Jest mały problem który nie wiem czy nie przerośnie mojego budżetu, który prawie nie istnieje :/

Ale coby nie smutać za bardzo.
Ktos wie jak te progi były oryginalnie montowane?
Mam z tym mały problem jakby brakowało jakiegoś stelażu pod spód... No ale coś się dorobi :D

mat294 - 06-12-2015, 11:17

Kończy się rok, więc w dużym skrócie co było zrobione od zakupu (koniec stycznia 2015 :>)
- Kompletny rozrząd
- Olej, filtry (paliwa, powietrza, kabinowy i oleju) 2 razy w ciągu roku
- Przegub prawy
- Końcówki drążków
- łączniki stabilizatora (przód i tył)
- tuleje wahacza wzdłużnego (chyba ta on się nazywa :>) tył
- wahacze przód
- amortyzatory przód (amorki, sprężyny, poduszki i łożyska)
- drążek kierowniczy lewy
- regeneracja turbinki
- tarcze, klocki przód
- klocki tył, tarcze przetoczone
- półośka lewa (przegub wewnętrzny)
- lampy przód (nowe DEPO)
- czujnik ABSu lewy przód
- nadkole lewy przód
- szpilka koła tył
- Maska
- błotnik lewy
- zderzak
- Pakiet dolnych dokładek z dynamisca (do świąt ogarnę xd, progi w garażu, tylna dokładka do malowania, bo inny kolor :<)
- Skórzane fotele :3
- płyn chłodniczy
-deska rozdzielcza, poduszki, pasy

Nazbierało się tego trochę i chyba troch szkoda teraz sprzedawać :<

yoji - 11-12-2015, 12:45

Progi montowane były na kleju ? taśmie z klejem przy górze progu oraz śrubami do progu ( bezpośrednio) tak przynajmniej było przy demontażu. Dodatkowo po dwie śruby do błotników. Dokladka przód klej i wkręty. Tył dopiero bede montował ale zasada podobna.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group