To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [3.5 V6] Szarpanie na niskich obrotach na niskich biegach

karczu - 06-12-2015, 18:20
Temat postu: [3.5 V6] Szarpanie na niskich obrotach na niskich biegach
Witam wszystkich forumowiczów.

Mam nieduży acz irytujący nieco problem ze swoim Pajero II V6 3.5, rocznik 96.

Na niższych biegach (1, 2) jak leciutko dodaje gazu lub jadąc powoli lekko z gazu spuszczam nogę, to odczuwam szarpnięcia, tak jakby paliwo na moment nie dochodziło, a po chwili poszła podwójna dawka - nie wiem czy dobrze to wyjaśniam. W każdym razie, na głównie niższych biegach przy lekkim gazie mi szarpie autem.

Z kolei jak depnę mocniej i mam wyższe obroty - wszystko hula idealnie. W ostatnim czasie praktycznie cały silnik miałem remontowany - w tym świece, gary (bo nierówno któryś chodził), wymienioną też mam na pewno pompę paliwa i parę innych rzeczy.

Ktoś wie gdzie mogę szukać przyczyny takiego zachowania silnika?

brzyydal - 07-12-2015, 00:56

Hej. Na poczatek zacznij od dzialan ktore nie generuja kosztow czyli wyczyszczenia przepustnicy, spawdzenia szczelnosci dolotu i podcisnien. Takie usterki sa czasami upierdliwe i trudne do wykrycia.
karczu - 08-12-2015, 23:04

Dzięki, ktoś jeszcze jakieś propozycje?
maniek01_1971 - 14-02-2016, 12:33

U mnie przyczyną szarpania (objawy podobne do wypadania zapłonu) było uszkodzenie kolektora dolotowego (klapy wewnątrz kolektora kończyły żywot). Silnik "zjadł" mi 3 sztuki, fragmenty były porozrzucane po całym dolocie, łącznie z głowicą. Wypatroszenie kolektora zwróciło silnikowi wysoką kulturę pracy :D
karczu - 14-02-2016, 14:15

U mnie przyczyną był jakiś moduł elektroniczny i brud w zbiorniku paliwa, który to zasyfił cały układ paliwowy ;)
kromreislawomir - 05-09-2017, 19:33

Pytanie takie, czy po usunięciu klapek nie ma problemu z nadmiarem powietrza? Moje się rozszczelniły i zastanawiam się nad używką w dobrym stanie lub kastracją, bo reperaturek to chyba nie dostanę.
Hunter79 - 18-09-2017, 23:44

kromreislawomir napisał/a:
Pytanie takie, czy po usunięciu klapek nie ma problemu z nadmiarem powietrza? Moje się rozszczelniły i zastanawiam się nad używką w dobrym stanie lub kastracją, bo reperaturek to chyba nie dostanę.
Mialem motor 3,5v6 pozbawilem go klap, otwory po oskach zaslepione w zakladzie tokarskim, wszystko bardzo dobrze dzialalo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group