[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] wypowiedzcie się proszę na temat kompresji w moim
Anonymous - 27-02-2007, 13:18 Temat postu: [CJ1A 1.3] wypowiedzcie się proszę na temat kompresji w moim
powyzej scan z wyniku badania kompresji.
Bardzo Was proszę o wypowiedzi i ocenę, czy wszystko jest ok, czy raczej mam się martwić.
pozdrawiam i dzięki.
Anonymous - 27-02-2007, 13:30
też to robiłem przed czterema dniami. N pierwszym miałem 14 pozostałe 11,5. Chłopaki napisali że lać benzynę i jeźdić. U Ciebie jest wszysto wyżej. Prawdopodobnie którędyś przedostaje się olej i uszczelnia cylindry. Jak często dolewasz olej, co ile km.
Anonymous - 27-02-2007, 13:33
problem jest wlasnie taki, ze przejechalem 600 km i ubylo mi jakies 0,4 l oleju
Krzyzak - 27-02-2007, 13:41
nie wiem, jak zmierzyles ten ubytek, ale cylindry 1,2,3 nie wygladaja zbyt dobrze - cisnienie zbyt wysokie (szczegolnie 1,2) oraz mocno zroznicowane
Bartek - 27-02-2007, 13:48
Dobrze nie jest, ale.....czy nie masz może słabego akumulatora? - takie coraz gorsze wyniki conieco na to wskazują
Fakt jest prosty - rozrzut ma być do 1 bar..... inaczej problemy - często problemy ze szczelnością zaworów lub w przypadku luźnych prowadnic zaworowych -
[ Dodano: 27-02-2007, 13:50 ]
paszczakk napisał/a: | przejechalem 600 km i ubylo mi jakies 0,4 l oleju |
Katastrofa...... Prowadnic zaworowych brak, pierścienie zgarniające do wymiany.....
2,2k zł remoncik minimum.....(
Anonymous - 27-02-2007, 14:13
cisnienie jest za wysokie? mnie sie wydawalo, ze czym wyzsze tym lepiej, jakie powinno byc takie idealne? auto ma 150 tys przebiegu. przy okazji jakie cisnienie podaje producent dla nowego auta? p.s. moze wystarczy wymienic uszczelniacze zaworowe, zeby zmniejszyc zuzycie oleju?
Krzyzak - 27-02-2007, 14:34
1. tak - jest za wysokie, a to oznacza, ze cylinder uszczelnia sie olejem
2. zmartwie Cie - to auto nie ma 150 tkm przebiegu a jakies 2x tyle
3. fabryczne cisnienie jest dla nowych pierdzionkow, ktore jeszcze nie sa dotarte
4. nie wystarczy - jak pisal Bartek masz wys...ne prowadnice i moze pierscienie olejowe tez
Anonymous - 27-02-2007, 15:42
paszczakk napisał/a: | cisnienie jest za wysokie? mnie sie wydawalo, ze czym wyzsze tym lepiej, jakie powinno byc takie idealne? auto ma 150 tys przebiegu. przy okazji jakie cisnienie podaje producent dla nowego auta? p.s. moze wystarczy wymienic uszczelniacze zaworowe, zeby zmniejszyc zuzycie oleju? |
Ja mam przejechane 170000 a ciśnienie jak wyżej. Oleju dolewam o,5 na 1500 km, prócz tego mam drobny wyciek.
Anonymous - 27-02-2007, 20:54
paszczakk ustaw porządnie zawory i sprawdź jeszcze raz kompresję..
to taki początek..dla pewności
Anonymous - 28-02-2007, 10:25
ok ustawie zawory i sprawdze jeszcze raz kompresje. mam nadzieje, ze wyjdzie lepiej.
Anonymous - 28-02-2007, 19:25
Nie wyjdzie lepiej za duż różnica między 1 a 4 jak jest różnica 0,5 to jest w normie a u ciebie 0,5 to jest między jednym a kolejnym. A co do 1 to jest zawysokie, prawdopodobnie olej. Ten co mierzył powinien ci to powiedzieć.
Anonymous - 28-02-2007, 22:24
To ja sie podłacze zeby sie tylko upewnic, mam wysrany silnik?
Pewnie tak, dolewam wiecej oleju niz benzyny
Hugo - 01-03-2007, 00:02
karolkk84 napisał/a: | mam wysrany silnik? | I to jeszcze jak.
Anonymous - 01-03-2007, 17:03
To jakim cudem mechanicy powiedzieli mi ze kompresja jest "wzorowa"
Na początku nie brał oleju a teraz to jest 1L/600km oraz benzyny 11,5-12/100km, pozatym wszystko jest ok pali od dotkniecia mocy mu nie brakuje.
Hugo - 01-03-2007, 17:43
karolkk84 napisał/a: | To jakim cudem mechanicy powiedzieli mi ze kompresja jest "wzorowa" | To nie mechanik tylko jakiś fraj.. (za przeproszeniem ). Niech spojrzy w dane katalogowe i zobaczy jaką kompresję powinien mieć silnik w dobrym stanie. Duużo mniejszą. Masz za wysoką, bo na pomiary wpływa to, że masz zużyte pierścienie. Uszczelniają się olejem. Byle jaki mechanik powinien to wiedzieć. Do tego masz megaduże zużycie oleju a mechanik nie podejrzewa pierścieni?
|
|
|