To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAx-97-04] Galant, 2.5, Kombi, Gliwice

Wodecki - 22-12-2015, 15:54
Temat postu: [EAx-97-04] Galant, 2.5, Kombi, Gliwice
Witam, interesuje mnie ten galant:
Cytat:

Link do aukcji: http://allegro.pl/mitsubi...5852180774.html
Mitsubishi Galant wersja Avance

silnik 2.5l

Opłacona akcyza, przegląd techniczny, tłumaczenia.
Auto posiada OC.
Wystawiam fakturę zakupu.

tel. 8888 90 777

Na temat Pana z Gliwic czytałem już na tym forum różne skrajne opinie. Ogólnie auto było brudne, mocno porysowane, z paroma wgnieceniami - ale to są rzeczy, które akurat mi nie wadzą, a tylko korzystnie powinny wpłynąć na cenę.

Byłem go oglądać, prawie nic nie wzbudziło moich podejrzeń , ale zastrzegam, że jestem laikiem. To co wzbudziło mój niepokój to:
a) delikatna korozja na przednim pasie, kielichach i srubach pod maską (mam zdjęcia, mogę dorzucić, nadkola i progi raczej okej).
b) licznik miał wskazania do 260, o ile się nie mylę oryginalnie w Avance jest do 240, ale tu proszę mnie skorygować.
c) zdjęta okleina z elementów w okolicach radia - miała kolor brązowy (facet pokazujący auto pokazał ją, bo po zdjęciu schował ją do schowka), a ta przy drzwiach (drzewopodobna taka, wiecie o co mi chodzi :P ) niebieski. Nie wiem, czy to normalne, czy nie, dlatego pytam.

Hugo - 22-12-2015, 21:36

V6 ma licznik wyskalowany do 260 km/h.
Wodecki - 23-12-2015, 09:59

Ok, a co z tym fantem, że drewnopodobnewstawki na drzwiach mmiały inny kolor niż te nad radiem - norma? No i tej rdzy się boje, czy jest to do lykniecia, i zrobienia na wiosnę? :

Hugo - 23-12-2015, 22:10

Wodecki napisał/a:
drewnopodobnewstawki na drzwiach mmiały inny kolor niż te nad radiem - norma?
Raczej nie, pewnie poprzedni właściciel dokładał drewnopodobne wstawki na drzwiach z Galanta z silnikiem 2,0, bo w V6 takich nie było seryjnie. Te okleiny z 2,0 były jaśniejsze.