Pajero II - [3.5 V6] Długo kręci zanim zapali
avemisior - 25-12-2015, 10:48 Temat postu: [3.5 V6] Długo kręci zanim zapali Witam
Problem jak w temacie zanim zapali trzeba kręcić prawie 20s (nawet jak na polu jest ciepło). Założyłem zawór zwrotny na za pompą na zasilaniu silnika, nic nie pomogło. Zaznaczam, że w aucie jest oryginalna pompa tylko zbiornik paliwa od Matiza ponieważ mam zbiornik LPG zamiast oryginalnego baku. Jak auto zapali to chodzi idealnie trzyma równo obroty na poziomie 700. Ma ktoś jakieś pomysły ? Mam jeszcze prośbę mógłby mi ktoś zmierzyć długość bagnetu od miejsca oparcia bagnetu na rurce do poziomu max i min. Bo mechanik mi zgubił bagnet. pozdrawiam
dareqq - 27-12-2015, 22:36
Otóż polecam sprawdzić czy wtryski lpg nie Puszczają lpg w kolektor na postoju. Albo reduktor zwaworem bezpieczeństwa lub podciśnieniem . Jakie masz graty w instalce lpg? W skrócie to trzeba ściągnąć wężyk z każdego wtrysku lpg na postoju i włożyć do szklanki z wodą i to samo zrobić z wężykiem podciśnienia w reduktorze. Myślę że to jest przyczyną
zbyszekm2 - 02-01-2016, 08:45
Świece żarowe, uszczelniacz na pompie wtryskowej, dziurawa membrana w podstawie filtra paliwa, rzadziej dziura na przewodach paliwowych, dziura w smoku.
dareqq - 02-01-2016, 11:17
O kurde, to w benzynie sa świece żarowe?
zbyszekm2 - 02-01-2016, 12:46
nie zauważyłem
dareqq - 02-01-2016, 21:20
:d
DOHC24 - 04-01-2016, 19:08
Filter paliwa to samiutko mialem po wymianie nie powtarza sie jest ok
szatan666 - 23-01-2016, 19:18
Mam ten sam problem , albo trzeba długo kręcić albo palić na 3 razy w sumie zaden problem ale w zimie aku dostaje w d..., tez mam nieoryginalny bak, wszystko przełożone nawet wskaznik poziomu przelozyłem, no prawie wszystko nie przełożyłem tego czegos do pochłaniania oparów.
Sprobuje zrobic pstryczek elektryczek ktorym podpompuje paliwo zanim odpale auto , nie mam pomysłow co to moze być, na ciepłym silniku pali na benzynie idealnie , od kopa
|
|
|