To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Sigma 3.0v6 12v Kombi

mitsumotors4x4 - 03-01-2016, 22:13
Temat postu: Sigma 3.0v6 12v Kombi
Witajcie mam sigme z 1995r tak jak w temacie,blacharsko - korozji to auto nie widziało,wnętrze zadbane,felgi od 3000gt czarne.Puka coś w silniku,oc i przeglad do zrobienia,a teraz pytanie czy warto to auto postawić do pionu czy sprzedac na czesci ?
wojtas - 04-01-2016, 09:26

To zależy od Ciebie, jak bardzo zostałeś zauroczony przez Sigmę :wink: Z ekonomicznego punktu widzenia, to starta czasu i pieniędzy.
angelos - 04-01-2016, 11:24
Temat postu: Re: Sigma 3.0v6 12v Kombi
mitsumotors4x4 napisał/a:
Witajcie mam sigme z 1995r tak jak w temacie,blacharsko - korozji to auto nie widziało,wnętrze zadbane,felgi od 3000gt czarne.Puka coś w silniku,oc i przeglad do zrobienia,a teraz pytanie czy warto to auto postawić do pionu czy sprzedac na czesci ?

Możesz wysłać zdjęcia? Odpowiadając na twoje pytanie, to zależy jak podchodzisz do tematu. Patrząc jak robione są nowe auta, zadbana sigma może ci posłyużyć jeszcze przez długie lata i "przeżyć" niejedno nowe auto.

lukasz12 - 04-01-2016, 18:19

Zależy jak kto podchodzi i jaki ma stosunek do samochodów. Jeden lubi jak ma wyswietlacz na desce i auto moze mieć 2 cylindry (niedługo pewnie i wystarczy 1). Inny moze się bez tego obejść ale liczy się szum silnika i precyzja zmiany biegów ;)

Na dodatek dochodzi tzw. zaplecze - starszy samochód wymaga czasem opieki i bez odpowiedniego wsparcia - własne umiejętności lub zaprzyjaźniony mechanik (najlepiej pasjonat) można popłynąć finansowo.

A stukanie to mogą być różne rzeczy. W najgorszym panewka - pocieszeniem jest to że 12V w niezłym stanie można <1000 zł wyrwać więc gdyby się okazało że to panewka to swap silnika jest chyba tańszą opcją niż zabawa w rozbieranie i remont.

mitsumotors4x4 - 05-01-2016, 20:19

Zdjęcia w poniższym linku (Jest też aktualny l300 4wd :mrgreen: )
http://www.fotosik.pl/zdjecie/51eb3a605167959f
Co o tym sądzicie ?

[ Dodano: 05-01-2016, 20:26 ]
Ładnie się rozpisałem a tu benc,okno logowania i wszystko skasowane :evil:
Po pierwsze
Jestem fanem mitsubishi i tyle te auta mi się widzą (szczegolnie roczniki 90',złoty wiek dla tych aut).Słyszę opinie że to auto jest duże,nie ekonomiczne,brzydkie ?? itp..więc w pewnym momencie się zatrzymałem .
Po drugie
Słuchajcie o części i naprawę na prawdę się nie martwie,w rodzinie serwis mitsubishicolt,sigmy/diamante/l300 w rodzinie od lat.. :)
Osobiście uwielbiam stare mitsubishi,sigme szczególnie a zwłaszcza sedany z automatyczną skrzynią (Nie jestem zwolennikiem nowych auto , pojemność czajnika ,eko jeden cylinder + 2 turbiny ? nie dziękuje... )..Nie powiem sigma jak sigma , trzeba dbać i będzie jeździć,tylko trzeba od czegoś zacząć,może czas zacząć dłubać i skończyć porządnie to co się ma ?

[ Dodano: 05-01-2016, 20:28 ]
Auto pewnie możecie kojarzyć o ile przeglądacie aukcje,jakiś czas chciałem sprzedać .

angelos - 05-01-2016, 22:09

mitsumotors4x4 napisał/a:

Auto pewnie możecie kojarzyć o ile przeglądacie aukcje,jakiś czas chciałem sprzedać .

Kojarzymy ;)

wojtas - 06-01-2016, 07:50

Jeśli jesteś fanem aut z lat 90' to na sigmie się nie zawiedziesz, oczywiście po wcześniejszym doprowadzeniu jej do ładu. A gdy tak się stanie to koszty eksploatacyjne są śmieszne jak na dzisiejsze realia. Może osiągami nie będzie już dorównywać do turbo doładowanych zabawek, ale do przyjemnej jazdy autostradowymi prędkościami w zupełności wystarczy.
lukasz12 - 07-01-2016, 17:57

wojtas napisał/a:
Jeśli jesteś fanem aut z lat 90' to na sigmie się nie zawiedziesz, oczywiście po wcześniejszym doprowadzeniu jej do ładu. A gdy tak się stanie to koszty eksploatacyjne są śmieszne jak na dzisiejsze realia. Może osiągami nie będzie już dorównywać do turbo doładowanych zabawek, ale do przyjemnej jazdy autostradowymi prędkościami w zupełności wystarczy.


Lepiej się tego nie da ująć :-)

Dane spalania z ostatniej trasy: 11.4L LPG /100 km (24V MT) :-)

mmatulek - 13-01-2016, 21:48

Jak nie ma rdzy, a jest zapał to warto zastanowić się nad reanimacją.
Jeździłeś nią więc wiesz jakie są plusy i minusy.

mitsumotors4x4 - 29-01-2016, 18:14

Dzięki wszystkim za odpowiedź :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group