Problemy techniczne - Mechanizm wycieraczek w EA2W
Pieraś - 04-01-2016, 15:27 Temat postu: Mechanizm wycieraczek w EA2W W skrócie... mechanizm wycieraczek przód.
Jest pęknięty ten plastik, w który wchodzi kula stalowa - połączenie dwóch ramion. Ktoś ma patent jak to naprawić?
Bizi78 - 04-01-2016, 15:36
Najlepszy sposób to chyba wymiana na używany .
robertdg - 04-01-2016, 19:47
Kup drugi mechanizm, tańsze i prostsze rozwiązanie niż kombinowanie i odlewanie wkładu teflonowego
telewizoor - 04-01-2016, 19:56
Potwierdzam - ostatnio kupiłem używkę i nie narzekam
Pieraś - 06-01-2016, 17:52
wracalem z zakopca i w miedzyczasie ugadalem sie z czlowiekiem z legnicy. od razu pojechalem do garazu bo b. tesknilem za galem i zrobione
ktos naprawial tylna wycieraczke? tj. skrzypi silnik w cholerę.
mam wrazenie, ze to os chyba bo dozylem smaru w zebatke a to nic nie dalo. masakryczny dzwiek jak chodzi.
Krzyzak - 06-01-2016, 18:04
rozkładałem tylną - ale wszystko było tam w idealnym porządku
też myślałem, że to coś w mechanizmie nie halo, ale wydaje się, że to osłonowa gumka tarła o szybę
śrubkę od zewnątrz masz pod klapką
a mechanizm wewnątrz to trzeba zdjąć tylny plastik - odkręcasz widoczne śrubki i wyrywasz; szybko złapiesz co i jak
Pieraś - 06-01-2016, 18:06
ale guma podobudowa miedzy silnikiem, a szyba?
juz raz dwa razy rozbieralem w tym wlasnie dzis jak wymienialem mechanizm z przodu.
Krzyzak - 06-01-2016, 18:17
nie - piszesz o tylnej w kombi
tam od zewnątrz jest taka gumowa nakładka wciskana, żeby woda nie podchodziła
przód to zupełnie inna bajka, jest łatwiej
a co do mechanizmu z przodu, to też kupiłem używkę, która co prawda chodziła idealnie, ale rozmontowałem i przesmarowałem co się da smarem silikonowym (odporny na wodę)
w E32 zamiast teflonowych wkładek mam mosiądz - wystarczy 4 tulejki dorobić; jest wieczne i samo się smaruje
Pieraś - 06-01-2016, 18:30
pisząc między szybą, a silnikiem to miałem na myśli tył tylko pod szybą
|
|
|