Pajero II - Lift +2 Pajero 2 krótkie
sarnovsky - 07-01-2016, 11:24 Temat postu: Lift +2 Pajero 2 krótkie Witam, nie mogę nic znaleźć na temat zamienników do liftu +2, czy ogólnie są takowe, amory przód tył oraz sprężyny.
Jeśli się mylę najwyżej czeka mnie reprymenda
Heilsberg - 07-01-2016, 11:58
Przeszukaj katalogi TrailMaster, TJM, OME czy Lovelsa czy innych podobnych firm. Ściągniesz je ze stron producentów albo dystrybutorów w pdfie. Tam znajdziesz wszystko. Marka, typ auta, wielkość liftu, numer katalogowy amora, mocowanie i rozmiar amora ściśniętego i rozłożonego. Wszystko tam jest, tylko poszukaj.
PS. Polecam te pierwsze.
sarnovsky - 07-01-2016, 12:11
Nie interesuje mnie TrailMaster, TJM, OME, Lovels, Dobinson czy Redjohn - szukam zamienników, czyli jakaś wzmacniana sprężyna mająca właściwości liftu +2, i z amorami przednimi. Odnośnie tylnych amorów już wiem że są z meśka i robią pod +2.
Ale ciężko coś takiego znaleźć, napisałem bo może już to ktoś przerabiał.
mario998 - 07-01-2016, 17:02
Kolego tak jak napisał Heilsberg a ja napisze od siebie albo dobrze albo wcale a nie kombinowanie . Kup dedykowany zestaw do liftu a nie szukasz półsrodków .Wiem ze taki zestaw to lekko 3 tysie kosztuje ale taka jest zabawa w off road .
sarnovsky - 07-01-2016, 19:09
przerobiłem vitare, przerobiłem jeppa, przerobiłem patrola tylko ze był na dobinsonie, teraz pajero 2 i myślę że jak się zrobi dobrze z pół środków to śmiga porównywalnie do w/w.
można kupić taniej niż 3000, za taką kwotę tylko kupuje drążki skrętne reszta sama przyjdzie i szpej
[ Dodano: 07-01-2016, 19:10 ]
mario998 napisał/a: | Kolego tak jak napisał Heilsberg a ja napisze od siebie albo dobrze albo wcale a nie kombinowanie . Kup dedykowany zestaw do liftu a nie szukasz półsrodków .Wiem ze taki zestaw to lekko 3 tysie kosztuje ale taka jest zabawa w off road . |
Jeśli jesteś pomysłowym dobromirem zrobisz wszystko wyzwań się nie boję pozdr
Heilsberg - 07-01-2016, 20:52
Ale wcale nie trzeba wydawać trzy tysie. Amory Trailmastera czy Lovelsa po czterysta kupisz spokojnie, drążki zostawiasz (jeśli tylko liftujesz a nie zakładasz zderzaka i windy to nie ma sensu wsadzać drążków HD) i zostają sprężyny. W dwójce powinieneś się zmieścić za cały lift. No chyba , że OME to wtedy 3 tys może być mało.
sarnovsky - 07-01-2016, 21:17
Spróbować zawsze można
pozdr.
Heilsberg - 07-01-2016, 21:51
To jak tak to obadaj temat sprężyn używek z krótkiego Patrola. Coś tam się obcina, rzuca czar "dopasowanie", odprawia gusła i pasuje, liftuje i jeździ. Wielu to się udało a używkę sprężyny Patrola to co drugi patrolowiec za flachę odda.
sarnovsky - 08-01-2016, 11:09
miałem wywaliłem
adrianoss24 - 09-01-2016, 20:16
Potwierzam ze sprężynami od patrola. Z przodu mam podkręcone drążki lekko a na tyle sprężyny patrola ucięte chyba o 2, albo 1,5 zwoja. Amortyzaory seria, kayaba ale naprawdę fajnie to pracuje. Lift budy 2", koła 33". Wygląda to tak:
sarnovsky - 11-01-2016, 10:11
przednie czy tylne springi od patrola do tyłu ?
adrianoss24 - 12-01-2016, 20:22
tylne. idealnie pasują średnicą w dolne i górne ich umiejscowienie. na szrocie za 30zł dostałem
sarnovsky - 14-01-2016, 09:35
adrianoss24 napisał/a: | Potwierzam ze sprężynami od patrola. Z przodu mam podkręcone drążki lekko a na tyle sprężyny patrola ucięte chyba o 2, albo 1,5 zwoja. Amortyzaory seria, kayaba ale naprawdę fajnie to pracuje. Lift budy 2", koła 33". Wygląda to tak:
Obrazek |
co to masz za felgi i z jakim et ?
adrianoss24 - 14-01-2016, 18:13
to są chyba od patrola, 15x8 ET-25, opona 33x10,5x15
|
|
|