Pajero III - Czy warto Kupić
grzegorz26807 - 08-01-2016, 10:50 Temat postu: Czy warto Kupić Witam,
przeczytałem wiele tematów na forum i w związku z powiekszeniem rodziny zastanawiam się nad zakupem Pajero III generacji wersja 5D. Obecnie poruszam się Coltem 1,3 2010 mam nakulane 50 tys km. jestem jego pierwszym właścicielem.
I tu właśnie nasuwa się kilka pytań do was użytkowników Pajero i osób które się bardziej znają na tych autach niż ja.
1. Czy warto kupić Pajero III generacji z rocznika 2002 bo takie są w przystępnych cenach?
2. Na co mam zwracać szczególną uwagę przed zakupem ?
Oraz ogólnie co uważacie o tego typu zamianie czy nie bedzię to zamiana auta z małego sprawnego na większe starsze które będzie non stop chciało być inwestowane czy lepiej skupić się na IV generacji za większe $$ .
MAGDA83 - 08-01-2016, 12:18
kolego poczytaj tu opinie i usterki to się dowiesz nie kupisz o przebiegu mniejszym ja 250 tys a tam zbiornik pompa i redukcje poczytaj poczytaj
zbyszekm2 - 08-01-2016, 13:51
Przede wszystkim to są dwa rożne auta o rożnym przeznaczeniu.
jeśli chcesz kupić tanio to kupisz nie sprawne albo nie pewne.
Jeśli chcesz kupić sprawne i pewne wydasz więcej kasy. Możesz kopić tanio i poznaczyć sporo kasy na doprowadzenie samochodu do ładu.
art5525 - 08-01-2016, 14:34
Miałem Pajero III z 2006r. Kupiłem go od pierwszego właściciela - poprzez salon Mitsubishi. Gość zostawił w rozliczeniu, u nich go nabył i serwisował. Przebieg był więc pewny - ok. 86 tyś km. Przy 112 tyś km. padła mi pompa - regeneracja ok. 9 tyś zł. Dodatkowo korozja, która pojawiała się nawet pod tylnymi lampami (mówię o dużych lampach, nie tych na dole). Sprzedałem go i jestem zadowolony. Brakuje mi obecnie jego wielkości, przestrzeni w środku. Mogłem go załadować jak tylko chciałem i szedł bez problemu. Ale problemy z nim przeważyły o jego sprzedaży. Zastanów się, może Toyota?
MAGDA83 - 08-01-2016, 14:44
toyka ?? kolego co ty mu radzisz ??? droższa a za kase toyki to kupisz w dobrym stanie miśka a najważniejsze czy masz pojęcie o tych samochodach i jak coś potrafisz sam to inna sprawa ,koszty mniejsze i rozgryziesz co masz
Georg - 08-01-2016, 16:32
grzegorz26807 napisał/a: | Czy warto kupić Pajero III generacji (...) |
Warto.
Nie kieruj się uprzedzeniami, szukaj - chociaż to może potrwać - auta w optymalnym stanie, od pierwszego właściciela z krajowego salonu.
zeeb - 08-01-2016, 17:18
Pewnie że warto. Dla wygody, przestrzeni, możliwości przewozowych, terenowych itd. Dla frajdy z jazdy ) Jeśli przeczytałeś już na co zwrócić uwagę i masz kogoś kto już trochę ze swoim miśkiem przeszedł to jedź i kupuj. I zostaw tak z 6k na ewentualny pakiet startowy czyli pompa i zbiornik
Georg - 09-01-2016, 00:14
zeeb napisał/a: | (...) zostaw tak z 6k na ewentualny pakiet startowy czyli pompa i zbiornik | ...może nie jest tak źle:
zeeb napisał/a: | Nastawnik możesz wyjąć bez odkręcania pompy. Pierwszy raz babrałem się z wyjmowaniem, czyszczeniem i składaniem cały dzień. Przy kolejnych razach demontaż zajmuje 20-30 min |
grzegorz26807 - 09-01-2016, 09:29
Dziękuje wszyskim za odpowiedzi.
Trochę przerażają mnie ceny części oraz napraw jakie mogę ponieść, Radość z jazdy byłaby ogromna jednak będę musiał szukać czegoś tańszego w utrzymaniu. Co do marki nie chciałbym jej zmieniać Mitsu musi zostać więc może rozejrzę się o segment niżej -Outlander- z pewnością tańszy w utrzymaniu tańsze części oraz mniej awaryjny.
zeeb - 10-01-2016, 00:36
Tak naprawdę to Pajero nie jest ani mniej ani więcej awaryjne od innych terenówek. Wszystko zależy od egzemplarza na jaki trafisz. Jeśli kupisz z dobrą pompą to zajmij się wymianą baku i skorodowanych rurek wlewu paliwa. Wtedy koszty niewielkie i cieszysz się długą i bezproblemową jazdą. Masz praktycznie bezawaryjny silnik i jedną z najlepszych skrzyń biegów w terenówkach. Dla porównania jeśli przyjdzie Ci wymienić dwumase w byle plaskaczu czy suvie to szarpnie Cię to drożej niż rzeczony bak.
grzegorz26807 - 10-01-2016, 08:35
zeeb napisał/a: | Tak naprawdę to Pajero nie jest ani mniej ani więcej awaryjne od innych terenówek. Wszystko zależy od egzemplarza na jaki trafisz. Jeśli kupisz z dobrą pompą to zajmij się wymianą baku i skorodowanych rurek wlewu paliwa. Wtedy koszty niewielkie i cieszysz się długą i bezproblemową jazdą. Masz praktycznie bezawaryjny silnik i jedną z najlepszych skrzyń biegów w terenówkach. Dla porównania jeśli przyjdzie Ci wymienić dwumase w byle plaskaczu czy suvie to szarpnie Cię to drożej niż rzeczony bak. |
No tak masz racje , kurcze cieżki temat ogólnie. Najlepiej byłoby kupić 2-3 latka wtedy problemów raczej by nie było choć też nie wiadomo tylko $$ zbyt wysoka.
Georg - 10-01-2016, 12:19
grzegorz26807 napisał/a: | Najlepiej byłoby kupić 2-3 latka wtedy problemów raczej by nie było (...) |
W 2-3 latku - zresztą każdej marki - nie ma pompy wtryskowej, ale jest pompa wysokiego ciśnienia, tak samo kosztowna i tak samo nieodporna na brudne paliwo.
Świata nie zbawimy i zanieczyszczeń w paliwie nie unikniemy - biorą się z nieszczęsnych bakówe Pajero, ale także ze zbiorników rafinerii, cystern transportujących i zbiorników na stacjach paliw. Co nam pozostaje, to wymiana baka w samochodzie albo ulepszenie filtrowania.
Sir Stanczyk - 10-01-2016, 17:42
Przeniosłem swoje zapytanie tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...1443335#1443335
|
|
|