To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] Pompa wspomagania

Andrzej30 - 11-01-2016, 20:31
Temat postu: [I 2.0T] Pompa wspomagania
Witam jestem nowy poszukuję pompy wspomagania, niestety po wymianie płynu wciąż opiłki w zbiorniku wyrównawczym. Auto uziemione. Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam.

[ Dodano: 12-01-2016, 06:56 ]
http://allegro.pl/pompa-w...5179340269.html


Czy spasuję do turbiaka ?

dynam - 04-01-2017, 20:19

Jako że jest ten temat to się podepnę.
Od kilu dni szwankuje mi pompa wspomagania.Na zimnym silniku po odpaleniu dział normalnie przez jakiś czas, potem na wolnych obrotach nie działa tylko buczy. Po lekkim dodaniu gazu działa znowu normalnie. Płyn w układzie jest.
I co teraz, regenerować czy szukać używki? Jeżeli używana to szukać do 2.0T czy będzie pasować od 2.0 136KM lub innych aut ?

Bzyk_R1 - 04-01-2017, 20:46

dynam, sprawdzałeś czy to na pewno pompa buczy? jak kierownica chodzi? Pytam bo często rolki (łożyska) paska osprzętu zwłaszcza w zimę zaczynają hałasować. Jeżeli to 100% pompa to może Staszek poratuje jak zwykle częściami :)
dynam - 04-01-2017, 21:27

Pompa, pompa, kierownicą nie da się kręcić. Jutro nie dam rady, ale w sobotę zbadam temat dokładnie i wymienię jeszcze płyn w układzie i zobaczymy, tak dla spokojności :D bo nie robię sobie nadziei że coś pomoże, i do Staszka się na pewno odezwę.
Jaro1974 - 04-01-2017, 23:31

Sprawdź sobie jeszcze stan napinacza paska osprzętu, choć jak on by był walnięty to by pasek na kole pasowym piszczał choć nie koniecznie. Jeżeli pompa wspomagania by ci padła to na zimnym czy na ciepłym by ci nie działała. Poza tym napisałeś że przy wyższych obrotach silnika działa a na wolnych nie. Dlatego w pierwszej kolejności sprawdź napinacz.
dynam - 06-01-2017, 14:05

Posprawdzałem wczoraj wszystko, wymieniłem płyn w układzie i niema żadnej różnicy. Dodatkowo zauważyłem w zużytym płynie drobne opiłki. :?
Bzyk_R1 - 06-01-2017, 15:17

Oj to wirnik pompy mógł powiedzieć papa.
Jaro1974 - 06-01-2017, 21:50

A zapytam - pompa podczas skręcania kół jest raczej cicho czy wyje? Bo jak będzie wyjarchana to będzie wyć. Opiłki w oleju mogą świadczyć o jej zużyciu ale też o tym że płyn od wspomagania nie był wymieniany od początku.
dynam - 07-01-2017, 16:40

No trochę wyje, tak jakby chciała i nie może.
Wracam do pierwszego pytania
I co teraz, regenerować czy szukać używki? Jeżeli używana to szukać do 2.0T czy będzie pasować od 2.0 136KM lub innych aut ?

Jaro1974 - 07-01-2017, 17:04

Na pompie wspomagania powinieneś mieć taką tabliczkę z typem pompy i producentem i proponuję według tego dobierać części. Spisz sobie wszystkie informacje z tej tabliczki (może też być w formie naklejki) i szukaj takiej samej. Tylę mogę ci podpowiedzieć. Jeszcze możesz zajrzeć na ruską stronę w linku poniżej i według tego też można sprawdzić czy z wolnossącego można założyć do turbiaka:
http://japancars.ru/index...alog/mitsubishi
Wpisujesz swój VIN i szukasz tego co cię interesuje :wink:

staszq2 - 07-01-2017, 23:20

Bzyk_R1 napisał/a:
Staszek poratuje
:occasion5:

dynam napisał/a:
Jeżeli używana to szukać do 2.0T czy będzie pasować od 2.0 136KM

Pasuje bo moja poszła do wolnossącego i jest git
dynam, zanim Ci wyślę gratki to sprawdź czy Ci nie miesza płynu w zbiorniczku, taki objaw będzie świadczył też o sparciałych przewodach, ja miesiąc temu przeszedłem to w mojej A6, diagnoza padła na pompę wspomagania a okazało się, że przewody w środku zatkały przepływ płynu, pompa była OK ale wyła a na końcu wspomaganie zaczęło działać skokowo, jeśli nie miesza płynu to najpierw pompa jeśli wykluczyłeś powyższe podpowiedzi Kolegów. Jak nie pompa to wtedy dobijamy targu :wink:
W najgorszym przypadku wycie może powodować też maglownica (jakby co to już nie mam).

dynam - 08-01-2017, 14:58

Jaro1974 napisał/a:
Na pompie wspomagania powinieneś mieć taką tabliczkę z typem pompy i producentem i proponuję według tego dobierać części. Spisz sobie wszystkie informacje z tej tabliczki (może też być w formie naklejki) i szukaj takiej samej. Tylę mogę ci podpowiedzieć. Jeszcze możesz zajrzeć na ruską stronę w linku poniżej i według tego też można sprawdzić czy z wolnossącego można założyć do turbiaka:
http://japancars.ru/index...alog/mitsubishi
Wpisujesz swój VIN i szukasz tego co cię interesuje :wink:


Tabliczki nie znalazłem, a wg tej strony to powinna jeszcze pasować od 2.2 DiD 177KM



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group