To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Zerwany pasek zebaty 2.5 v6 pogieło zawory ?

szatan750 - 11-01-2016, 21:20
Temat postu: Zerwany pasek zebaty 2.5 v6 pogieło zawory ?
witam
podczas spokojnej jazdy galant (6a13) nagle zgasł zerwal mu sie pasek z powodu pompy wodnej . Czy ten silnik jest bezkolizyjny ? nigzie nie moge tego znalesc a nie chce i sie nowego silnika wsadzac ( mam w zapasie jeden) Znawcy prosze o pomoc

Krzyzak - 11-01-2016, 21:29

kolizyjny
szatan750 - 11-01-2016, 21:35

dzieki za odpowiedz a zapowiada sie zimno . troche bedzie pracy

[ Dodano: 11-01-2016, 21:43 ]
Jak mam sinik 6a13 163km , a w zapasie jest 6a13 160 km beda pasowal ospezet od niego ?

Bartek - 12-01-2016, 07:49

tak, ale ze wszystkimi trzymajkami - w polifcie był inny osprzęt
Hugo - 12-01-2016, 08:13

Bartek napisał/a:
tak, ale ze wszystkimi trzymajkami - w polifcie był inny osprzęt
Napewno wszystkie uchwyty osprzętu s± inne? Moim zdaniem tylko łapa pompy wspomagania i uchwyty kolektorów wydechowych ze względu na katalizatory. Kiedy¶ porównywałem wszystkie uchwyty osprzętu z przedlifta i polifta i tak mi wyszło z tego co pamiętam.
Bartek - 12-01-2016, 09:59

Klika ¶rub więcej a jest pewno¶ć, że wszystko będzie pasowało
Hugo - 12-01-2016, 11:00

Też racja.
tresorex - 12-01-2016, 11:20

Można wstawić sam blok i głowice bez kolektorów i powinien latać :)
mar111cin - 12-01-2016, 13:09

pompa stanęła? były jakie¶ objawy?
Owczar - 12-01-2016, 13:45

Dlatego pompę należy wymieniać z rozrz±dem na jaki¶ sensowny zamiennik.
mar111cin - 12-01-2016, 14:06

przypuszczam, że co niektórzy mog± oszczędzaj±c na pompie wymieniać j± co drug± zmianę, teraz widać skutek. Napinacz ok co drug± zmianę, pompę nie.
szatan750 - 13-01-2016, 00:09

Na poczatku zaczelo cos chrabotac jak lozysko dzien przed widzialem mokro na obudowie rozrzadu ubywal plyn I na nastepny dzien juz po sprawie . Podczas jazdy okolo 1'5 tys obrotow przy 50 km h silnik zgasl wskazowka obrotow poszla w dol miglo wszYstko od braku ladowania . I jechalem do.przodu dallej jakby na sprzegle wcisnieetym z biegiem brak chalasu uderzenia cisza jakby nic sie nie stalo to mozliwe ? Auto dopiero sprawdze w czwartek poznym.wieczorem moze sie walki okrecaja I jest jakas naadzieja ze galant zyje
sampler - 13-01-2016, 09:02

sciagnij dekiel nad walkiem rozrzadu od strony glowicy o zobaczysz co sie polamalo.
deejay - 13-01-2016, 22:27

szatan750 napisał/a:
Na poczatku zaczelo cos chrabotac jak lozysko dzien przed widzialem mokro na obudowie rozrzadu ubywal plyn I na nastepny dzien juz po sprawie .


Uszkodzone ( zatarte) łożyskowanie pompy wody i pasek sie zsun±ł , wszystko w temacie .

szatan750 - 10-02-2016, 19:45

Jestem po wymianie silnika . półtora tygodnia to robiłem po 2 godz dziennie . Nie moglem dostać wolnego. A wiec roznica silnika 163 km a po lifcie 160 km jest inne mocowanie pompy wspomagania , inna przepustnica . Reszta pasowala bez problemu. z tm ze musiaem kolo zamachowe wymienic wraz z sprzeglem poprzedni wasciciel spalil i powierzchnia kola byla popekana .

[ Dodano: 10-02-2016, 19:53 ]
silnik kupiony byl z skrzynia biegow. poprzedni własciciel zamontowal silnik seata loena 1.9 tdi mial tam okolo 180 km okolice wrocka



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group