To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - [Pajero IV] z serii co kupić : 3.2 did czy 3.8 mivec

gpls - 17-01-2016, 11:28
Temat postu: [Pajero IV] z serii co kupić : 3.2 did czy 3.8 mivec
Przy przebiegu rocznym 10...12 tys km który silnik polecacie w rocznikach 2007...2009 ?
W tym miasto to około 4tys przebiegu.

zarathustra - 10-02-2016, 10:55

Ja bym polecił 3,8 i gaz, ale każdy będzie chwalił swoje :)
Używany diesel może generować dużo większe koszty niż benzyniak, poza tym poczytaj tematy o DPF itp.
Na pewno jeśli spróbujesz jak przyspiesza i brzmi 3,8 w benzynie to nie będziesz chciał kupić diesla :)

gpls - 10-02-2016, 11:10

LPG odpada, zakaz wjazdu na parkingi , zajęte miejsce na bagaże w samochodzie.
zarathustra - 10-02-2016, 11:20

Zakaz wjazdu masz tylko tylko na nieliczne parkingi (niektóre podziemne ze słabą wentylacją), a jeśli chodzi o bagaże to problem łatwo ominąć instalując zbiornik LPG pod podłogą. W dziurze gdzie normalnie chowają się siedzenia trzeciego rzędu po niewielkiej przeróbce schowa się butla 80l.
jepm - 11-02-2016, 16:20

Cześć,

Zainteresowałaś mnie tą butlą 80 L w schowku bagażnika. Nie będę ukrywał, że zajecie bagażnika było jednym z powodów dla których Pajero w benzynie nie było nigdy w kręgu moich zainteresowań. W poprzednim aucie miałem LPG i na początku butlę 70 l ale szybko zmieniłem na 110 l bo od szału doprowadzało mnie ciągłe tankowanie (zasięg z butli 70, czyli realnie max 60 l gazu to było jakieś 350 km - bo żłopał ok.17 l gazu na 100 km i to na trasie) - tyle ze pół bagażnika zniknęło. Jeżeli w Pajero można upchnąć te 80 l w miejsce siedzeń i utrzymać spalanie na ok. 15 l w trasie to może miałby to sens. Masz może zdjęcia jak to wygląda po zamontowaniu ? Ile realnie spala Ci lpg na trasie ?

Pozdrawiam

P.S.
Ale przy LPG odpadają też promy :mrgreen:

gpls - 11-02-2016, 17:05

1) LPG w bagażniku uniemożliwia złożenie siedzeń , a więc albo ich demontaż albo ciągłe rozłożenie co jest bezsensowne. Jeżeli wymontowanie siedzeń z bagażnika dla LPG to znam lepsze od Pajero benzynowe 5-osobowe auta prawie terenowe.
2) zakazy wjazdu LPG są również na parkingi naziemne w Poznaniu

zarathustra - 12-02-2016, 20:18

@gpls:
1) Ja akurat nie potrzebuję na co dzień trzeciego rzędu siedzeń, więc nie jest to dla mnie problemem.
2) Nie ma prawa, które dawałoby podstaw do zakazywania wjazdu samochodom z lpg na parkingi, których poziom podłogi nie jest poniżej poziomu gruntu (naziemne). Ew. zakaz może być zawarty jedynie w regulaminie wspólnoty zarządzającej budynkiem (lub analogicznego podmiotu). Prawo w Polsce w ogóle nie za bardzo się przejmuje tym zagadnieniem. Jedynie rozporządzenie Ministra Infrastruktury. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie nakazuje aby garaże zamknięte, w których dopuszcza się parkowanie samochodów zasilanych gazem płynnym propan – butan, i w których poziom podłogi znajduje się poniżej poziomu terenu powinny posiadały wentylację mechaniczną, sterowaną czujkami niedopuszczalnego poziomu stężenia gazu propan-butan.

@jepm:
W tej chwili nie moge Ci podesłać zdjęć, bo w bagazniku wożę letnie opony od samochodu żony :)
Spalanie na trasie poniżej 18 nie schodzi, a przy autostradowych prędkościach (160) to i 22 wciągnie. Choć wydaje mi się, że jeszcze instalacja nie jest dobrze wyregulowana (gaz mam dopiero od niedawna).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group