[02-06]Lancer CS0 - CS_W 1.6 2004 Pijany wentylator.
nyah - 23-01-2016, 23:06 Temat postu: CS_W 1.6 2004 Pijany wentylator. Cześć,
wierzę w bezawaryjność mojego lancera, ale...
o czymś takim nie słyszałem.
Pokrętło 5-cio stopniowej regulacji siły nawiewu.
Obojętne na którym położeniu, spada jego prędkość w momencie wrzucania kolejnego lub redukcji biegu.
Wydawało by się, że jest to zależne od wartości obrotów silnika.
Ale nawet gdy nie puszczałem nogi z gazu zjawisko nadal istnieje.
Im wyższe położenie pokrętła to łatwiej można wychwycić moment, gdy po wciśnięcie sprzęgła i dopiero wrzuceniu biegu wentylator zwalania i dopiero gdy dodam gazu obroty wracają na zadany poziom.
Jakie podjąć próby dalszej diagnostyki? Aby można było lepiej poznać problem.
Ktoś wie, słyszał o tym albo sam tak ma.. i to normalne albo naprawił bo to nienormalne.
Nie było czegoś takiego. Dopiero, gdy pojawiły się silne mgły i przymrozki. I trzeba skrobać szyby.
Regulator obrotów silniczka nawiewu do wymiany? A gdzie on jest i czy go można kupić.
robertdg - 23-01-2016, 23:11
nyah napisał/a: | Jakie podjąć próby dalszej diagnostyki? Aby można było lepiej poznać problem. | Zbadać napięcie, jeżeli spadek napięcia wystepuje w momencie gdy obroty dmuchawy spadają to masz winowajce, albo jedną z przyczyn niewyrabiającego alternatora podczas trudnych warunków atmosferycznych
nyah - 24-01-2016, 12:26
Jak zdiagnozować aby mieć pewność.
Na postoju porównać napięcie ładowania podczas pracy z tym przy wyłączonym silniku na klemach akumulatora?
Czy jest musi być to zrobione w czasie jazdy? Wówczas gdzie się podpiąć aby wynik był jednoznaczny? Gniazdo zapalniczki?
Czy wystarczy po prostu go rozebrać, wyczyścić szczotki, komutator i powinno być lepiej.
Ktoś podpowie.
cobretti - 26-01-2016, 09:40
Zacznij od pomiaru napięcia na aku przy różnych obciążeniach i obrotach.
remi - 26-01-2016, 21:37
Proponuje długie przewody do multimetra. Podłączasz pod aku i puszczasz do kabiny. Wtedy podczas jazdy bądziesz widział dokładnie.
|
|
|