To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Przed zakupem Pajero II

Rogal - 31-01-2016, 00:59
Temat postu: Przed zakupem Pajero II
Witajcie.
Mam na imię Karol i jestem aktualnie posiadaczem Suzuki Samurai r.99. Postanowiłem zmienić samochód na większy i bardziej komfortowy. Waham się jeszcze pomiędzy Pajero II a Nissanem Terrano II oczywiście w dieslu. Ale raczej zdecyduje się na Pajero II z SS.
I właśnie, czego szukać? Czego unikać? Wiadomo rama musi być zdrowa (nie ma ramy nie ma samochodu), ale co z silnikiem? Lepszy jest silnik 2,5 czy 2,8?

Jako, że nigdy nie miałem samochodu marki Mitsubishi (nawet nie byłem w środku) a mam szacunek do japońskich samochodów, to potraktujcie mnie łagodniej. ;p

Pozdrawiam

jawaldek - 31-01-2016, 07:37

Witaj na forum :)
Rogal napisał/a:
Lepszy jest silnik 2,5 czy 2,8?
zdecydowanie 2,8 bo koników pod maską jest więcej. Ruda atakuje ramę , najczęściej, przy tylnym lewym kole->> dlaczego tam to ??? Blacharka jest w małych "pieniadzach" do zrobienia. Zwróć uwagę na napędy !!!!! czy i jak się załączają->> namacalna porada kogoś kto już posiada Miśka :) Masz stosunkowo niedaleko do http://e-pajero.pl/content/13-kontakt ->> Zbyszek jest tu na forum :)
Rogal - 31-01-2016, 19:08

A jak wygląda sprawa utrzymania takiego samochodu. Wiem, z własnego doświadczenia że terenówka musi swoje spalić zwłaszcza z dużymi oponami. Jak wygląda sprawa z Pajero z spalaniem oraz z częściami zamiennymi?
Zuzia - 31-01-2016, 20:56

Z tym niedaleko to tak średnio ( 270 km) terenówki palą nie licz na mniej jak 11 -13 litrów w mieście i troszkę mniej w trasie. Wszystko zależy od opon , stanu auta, i najważniejszy jest kierownik. Poszalejesz to górna granica jest nieustalona :mrgreen: . Części to np. e -pajero jest od pyty sklepów internetowych i w dobrych stacjonarnych też dostaniesz. Frajda z jazdy bezcenna , kupuj i ciesz się jazdą. Generalnie nasze auta to proste konstrukcje i wiele napraw i modów można ogarnąć samemu. I pamiętaj o pakiecie startowym , odszczurzanie jest troszkę kosztowne :twisted: .
kubaeso - 01-02-2016, 00:15

ile bedziesz jechal tyle spali.jak 80km/h to 8 litrow jak 120km/h to 12litrow itd;)
opony , oleje w mostach skrzyni w reduktorze itd itd na pewno duzo wiecej niz normalny plaskacz ale nie musisz miec zakretow na drodze tylko jedziesz prosto tak jak patrzysz;)oczywiscie w mysl zasady im lepsza terenowka tym dalej musi traktor jechac

jawaldek - 01-02-2016, 11:12

Cytat:
ile bedziesz jechal tyle spali.jak 80km/h to 8 litrow jak 120km/h to 12litrow itd;)
ciekawe spostrzeżenie ->> chciał bym tak :) Z tego co zauważyłem to najbardziej ekonomiczna jazda jest przy 2000-2200 obrotów
Zuzia napisał/a:
Z tym niedaleko to tak średnio ( 270 km)
a ile korzyści :)
Rogal napisał/a:
Jak wygląda sprawa z Pajero z spalaniem
dodam do wcześniejszych wpisów ->> w terenie tyle ile wlejesz do baku ->> wchodzi 95 litrów :)
Najmniejsze moje spalanie, gdy był jeszcze "cywilny" i bez szpej-owego obciążenia, na trasie spokojna jazda 10 l/100km.
Każde dodatkowe 100kg na pokładzie +/- 1l do przodu ;) :) no i oczywiście jakość paliwa->> w Albanii podchodziło pod 16 l ale tam górzysto jest :) na Słowenii 12l z takim samym ( +/-) obciążeniem w obu przypadkach :)

Zuzia - 01-02-2016, 16:54

Same korzyści, podróże kształcą :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group