Pajero II - R/D Lock a LSD Mechanical - w Super Select (2,5 TD)
dyzioo - 12-02-2016, 02:24 Temat postu: R/D Lock a LSD Mechanical - w Super Select (2,5 TD) Kupiłem Pajero II z SS i po weryfikacji VIN pokazuje mi ze auto wyposażone jest w :
A70 : MECHANICAL LSD
Nie mam włącznika R/D Lock na konsoli - znanego jako blokade tylnego mostu.
Jak działa ten mechaniczny LSD? Kiedy sie załącza i czy każde auto z SS było wyposażone w blokade tylnego mostu
Znaleziony post z 2010 roku ale bez potwierdzenia czy to prawda:
"w SS były seryjne: manualne blokady 100% mechaniczne albo automatyczne LSD to która zamontowana zależy od egzemplarza"
kubaeso - 12-02-2016, 03:30
po pierwsze LSD sie nie zalacza.albo jest albo jej nie ma
LSD LIMITED SLIP DIFFERENTIAL-po polsku mechanizm roznicowy o ograniczonym poslizgu
jak sprawdzic czy jest-podniesc tylne kola do gory pokrecic jednym jak drugie sie krecie w ta sama strone to jest LSD.
jak sprawdzic czy dziala-stanac na mokrej trawie I ruszyc z kopyta.jak sa dwa slady to dziala LSD.
w terenie praktycznie nie ma znaczenia ta blokada chyba ze tylko na psychike woznicy;)w prawdziwy teren sa pelne blokady niektore furmanki posiadaja seryjnie np pajera, patrole toyoty.
wszystko w mysl powiedzenia ze im lepsza terenowka tym dalej musi tarktor jechac;)
Zuzia - 12-02-2016, 15:36
Jak LSD działa to pamiętaj przy wymianie oleju o dedykowanym do tego mechanizmu. Jak nie działa to jest szansa że odżyje jak zmienisz olej na taki do LSD , niewielka ale jest . W terenie trochę pomaga ale i tak najwięcej zależy od kierownika.
|
|
|