[04-13]Colt CZx - Wygłuszanie maski
piernik87 - 23-02-2016, 14:22 Temat postu: Wygłuszanie maski Witam,
Kupiłem niedawno Colta 1.1 2009 75KM. Samochód ma nową maskę (tzn. nie wiem czy jest fabrycznie nowa, to robił jeszcze poprzedni właściciel), jednak nie jest ona ponoć wygłuszona. Ogólnie auto jest niesamowicie głośne, przy wkręceniu na 4000 obrotów ryk jest nieznośny, a przy 3000 jazda również jest bardzo nieprzyjemna.
Od znajomego który się orientuje w temacie słyszałem, że maska jest niewygłuszona. Jakie mam możliwości, co można z tym zrobić? Widziałem, że w internecie można kupić wygłuszenie do masek różnych modeli. Czy to jest coś co mogę zrobić sam, czy iść z tym do mechanika? Czy mogą być jakieś inne sposoby, żeby trochę wygłuszyć ryk silnika?
Dzięki za wszelkie rady. Dodam, że jestem amatorem jeżeli chodzi o motoryzację, to mój pierwszy samochód a prawko mam dopiero od listopada.
Pawlik84 - 23-02-2016, 15:00
Hmm.. ciekawe czy ten hałas nie przenosi się z komory silnika przez ścianę w podszybiu - mi tak się wydaje bo jeżeli tak to wygłuszenie maski może mało co dać, ale warto spróbować. Nigdy tego nie robiłem - najlepiej kupić gotowy zamiennik-używkę, albo lecieć matą wygłuszającą, wyciąć na rozmiar i klejem na gorąco lub dobrą taśmą dwustronną - znajomy tak zrobił i mata się trzymała - efekt był. Podejrzewam że są samoprzylepne maty.
poczekaj na opinię innych...
milo - 23-02-2016, 15:54
piernik87 napisał/a: | Jakie mam możliwości, co można z tym zrobić? Widziałem, że w internecie można kupić wygłuszenie do masek różnych modeli. |
Jest pianka wygłuszajaca typowa do masek samoprzylepna i docinasz sobie na jaki chcesz wymiar do maski http://allegro.pl/pianka-...5748761022.html efekt zadowalajacy sprawdzone
Ale nie chodzi tu samo wygłuszenie maski, dzwieki słyszalne ponad norme ,jaki masz filtr powietrza stożek układ wydechowy od tego zacznij
lech55 - 23-02-2016, 20:53