To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Octavia II RS TFSI kombi

phpion - 26-02-2016, 14:36
Temat postu: Octavia II RS TFSI kombi
Witam,
może nie jestem czynnym użytkownikiem forum, ale czytam je od dłuższego czasu. Postanowiłem zatem, że i ja pochwalę się swoim nieMiśkiem. Auto mam od czerwca 2014, zakupione od użytkownika OCP.

MODEL: Octavia 2 vRS kombi, 2006
SILNIK: 2.0 TFSI BWA
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: downpipe, katalizator MG Motorsport
ELEKTRONIKA: chip w Compsport, moduł E-MFA
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: Koni Sport
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze ATE, klocki Ferodo DS2500
BODY-KIT: przyciemnione szyby
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: Columbus
MOC: 245 KM / 397 Nm

ZDJĘCIA:








mjsystem - 26-02-2016, 16:58

Gdzieś Cie tam pewnie spotkam na drodze. :wink:
Owczar - 26-02-2016, 17:04

Z zewnątrz wygląda lepiej niż zwykła skoda, ale brakuje kilku sportowych akcentów w środku :)
phpion - 26-02-2016, 17:46

To jest auto rodzinne dla konfiguracji 2+2 więc ma spełniać głownie takie założenie. Do tego sprawiać frajdę tatusiowi :) akcenty sportowe są zatem dla mnie zbędne.

@mjsystem: śmigam po Środuli.

Owczar - 26-02-2016, 17:57

To ze jest rodzinne nie znaczy ze musi wyglądać ascetycznie jak poczekalnia u dentysty :)
phpion - 26-02-2016, 18:35

Tylko, że ta poczekalnia już niejednego cwaniaczka zaskoczyła ;)
Owczar - 26-02-2016, 18:38

W to nie wątpię :) ale od topowej wersji można by oczekiwać więcej, nawet jeśli to skoda.

Ile ma do setki?

mjsystem - 26-02-2016, 18:42

phpion napisał/a:
@mjsystem: śmigam po Środuli.
Jak spotkasz srebrnego galanta sedan na rej. CSW to ja :P
PabloGal - 26-02-2016, 18:49

No fakt, w środku trochę smutno. Osobiście wolałbym chyba zwyczajnie na zewnątrz a jakoś ciekawiej w środku. Wtedy by chyba jeszcze lepiej zaskakiwał.
A te +45KM to wynik z hamowni?

phpion - 26-02-2016, 19:46

Mi sie wnętrze podoba, lubię takie proste wnętrza. Tak samo podoba mi sie spartańskie wnętrze Lancera X. Kolega jeździ Insignią Turbo i nawał przycisków mnie przytłacza.

Co do mocy i momentu to tak, to wynik z hamowni. Chip był robiony jeszcze przez poprzedniego właściciela. Czasu do setki nie mierzyłem. Seryjnie przy 200ps/280Nm ma 7.7. Generalnie startów spod świateł unikam, to mnie jakoś nie kręci, natomiast odejscie komuś kto siedzi mi na ogonie to już frajda. Aczkolwiek na OCP jest RSka z mocą 350ps - ta to już musi kosić jak leci hehe.

mjsystem - 26-02-2016, 19:59

phpion napisał/a:
Tak samo podoba mi sie spartańskie wnętrze Lancera X
Miałem, szału nie robi, ale ergonomia OK. :p
phpion napisał/a:
startów spod świateł unikam, to mnie jakoś nie kręci, natomiast odejscie komuś kto siedzi mi na ogonie to już frajda.
:thumbright: Mądre podejście 8)
custom - 01-03-2016, 11:26

nice :D

kiedyś szukałem takiej
silnik jeden z pierwszych tsi a to dobrze :wink: ( rozrząd na pasku )

Jakieś plany na mody :?:

marcink - 04-03-2016, 13:24

phpion napisał/a:
odejscie komuś kto siedzi mi na ogonie to już frajda.

Ja w 1.6 by uzyskać taki efekt musiałbym załączyć tylne przeciwmgielne, które jest zamontowane w kloszu świateł i może wyglądać na stop. Mnie nie wciśnie w fotel ale widok w lusterku wstecznym będzie podobny :D ;)

Miałem kiedyś okazję przejechać się 1.8 TFSI (BZB?) w Octavii II, fajna elastyczność, ale ten egzemplarz sprawiał dużo kłopotów właścicielowi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group